Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 945
Er det noen som har noen linker til noe bra mailbomb program? har skikkelig lyst til å erte vennen mine litt.. har prøvd å finne det, men kommer bare inn på tyske virus hacke sider..


takk
Pretty Princess
Freaken's Avatar
google @ mailbomber?
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Dessuten er mailbombere fullstendig poengløse. Man bare setter opp filter, eller sletter meldingene direkte fra serveren.
Xandu's Avatar
Trådstarter
har prøvd på google,gi meg heller direkte linker
Og hvordan skal vi finne de direktelinkene? Google?
Uansett, det er ikke verre enn at man slenger i sammen et ørlite PHP-script. Har du noen som helst innsikt i slikt burde det ikke ta mange minuttene(det første PHP-scriptet jeg noensinne skrev sendte vel en mail med info fylt inn i en form, og det var ikke særskilt vanskelig - kjør en loop, and you've got it!).
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Bør helst ha noe som ikke kan spores rett til mailserveren din, da.

ISPer er ikke så glade i DDOS angrep.
Jeg har et script for dette. Jeg skal se om jeg finner det igjen!

Edit: jeg fant det! Men jeg hadde problemer med politiet pga mailbombing, og når jeg tenker meg om sa de at hvis de finner ut av jeg har videresendt scriptet så eg det ræva mi det går ut over. sorry
Sist endret av Sabbi; 6. april 2005 kl. 21:11.
Xandu's Avatar
Trådstarter
takker sabbi