Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 2004
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
På lsd, flein eller hva som helst?

Noe som gir morsomme hallusinasjoner?
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg ser alltid klassikere om jeg er alene, som f.eks Alice in Wonderland, Jungelboken, Avatar 2 (ikke 1)

Youtube er det vell bare psytrap å ut i skogen musikk, som har visuals.

Imo ødlegger det rusen, se på en høykvalitets film, Aladdin f.eks. Eller ta en Hoffman å sykle en tur �� kos deg!
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg ble en del av denne videoen på ketamin.

Stod på repeat i 3 timer.

https://www.youtube.com/watch?v=CuDmPLrFTMM
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Psilocybin er det et must for å gå tur i skogen, se på julelys i byen, legge deg på gresset å lukke øynene.. masse gøyalt MEN helst naturlige omgivelser.


Men om du vil høre på musikk å se youtube videoer, så er nok Ketamin ditt beste valgt- du blir en del av hva enn du ser på, og elsker det.
To trøtte typer
Flåklypa var en klassiker verd å se på lsd, det var også ren&stimpy...

Men det var mye mer givende og komme seg ut i naturen.
10 dollar death trip
Hvis du ønsker å stimulere øynene til visuals, så kan du søke opp noen ulike optiske illusjoner og ta deg en grundig titt
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sassy the Sasquatch på youtube er en vinner her altså, langt nedi sofaen en chill kveld.
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ingen tvil om det Fraktalist, men du får enormt mye mer syns-stimulering av natur, inkl Hørsel-stimuli, endret tankegang og god oksygen som bare føles bedre å puste inn + føle vinden i ansiktet og huden.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ingen tvil om det Fraktalist, men du får enormt mye mer syns-stimulering av natur, inkl Hørsel-stimuli, endret tankegang og god oksygen som bare føles bedre å puste inn + føle vinden i ansiktet og huden.
Vis hele sitatet...
Så absolutt!
Det er ingen ting som kan matche naturen.
Skulle jeg valgt en setting så hadde naturen blitt pri en to og tre.
Minst.

Å ta del i en tripp med alt levende som vibrerer av liv er magi forbi vår fatteevne.
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bare hold deg hjemme om du bestemmer deg for Ketamin, Trådsetter �� blir handicap i høyere doser og du klarer såvidt å snakke/uttale ord- så kjipt å ha en samtale mef politiet ��
Enig med de over ta heller å gå deg en tur gatelangs eller i skogen med noe bra musikk på ørene.

Hvis du skal være inne i en leilighet ville jeg anbefalt ketamin og denne filmen: https://youtu.be/VKio7bKURlc?si=olh0nk-kP5M1TIwV
Skauen når det ikke fryser om natta helst ved kjærn, slette, eller annet idylisk sted.
Sist endret av ketoDaddy; 19. desember 2023 kl. 14:54.
Denne her er virkelig en vinner: https://youtu.be/BZlRt05RY9Y?si=4is3eEye9v20IczF
Har sett den flere gang å skjønner enda ikke hva som skjer
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Synd at YT er så anti drugs og anti harm reduction for tiden..

Sjekk ut reckless ben. Formatet er veldig genZ/TikTok men karen har sjel…


Og ja… FUCK Maria, bare så ddet er nevnt. (Har ingenting med YouTube å gjøre, men dama er er ett fuckings monster).
The Wannabe Adult
1Rapper's Avatar
Har ikke veldig mye erfaring
Men jeg kan se for meg at det hadde vært kult å høre/se på ASMR mens man er høy på hasj

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Og ja… FUCK Maria, bare så ddet er nevnt. (Har ingenting med YouTube å gjøre, men dama er er ett fuckings monster).
Vis hele sitatet...
Maria?
Hvem er det?
Sist endret av 1Rapper; 22. desember 2023 kl. 00:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ja asmr er underrated ette min mening.

Tar det tilbake. Er vel egentlig der det bør være mtp. Popularitet. Men de fleste ser på det som rart.
Sist endret av sjokotroll; 22. desember 2023 kl. 01:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kurzgesagt har mye bra, inbiller meg at en del fra existencial crisis spillelista kan være kult. Ellers er Rango en konge syrefilm
Jeg er ikke den som har trippet mest, men er ikke tv, skjerm og youtube skikkelig bøff på trip, sånn egentlig?

Beste sendingen foregår jo i hodet eller i sjelen? I samspill med andre mennesker?

For vi er ikke kommet dit at mennesket faktisk har kapitulert, og vi nå er under maskinen i hierarkiet.

Alt jeg ønsker meg til jul er at det ikke skal være sant.

VÆR ÆRLIG MED DERE SELV OG MED MEG. HVA ER EGENTLIG KULT OG SE PÅ PÅ TRIPP PÅ SKJERMEN, OG HVORFOR?
Sitat av 1000bein Vis innlegg
Jeg er ikke den som har trippet mest, men er ikke tv, skjerm og youtube skikkelig bøff på trip, sånn egentlig?

Beste sendingen foregår jo i hodet eller i sjelen? I samspill med andre mennesker?

For vi er ikke kommet dit at mennesket faktisk har kapitulert, og vi nå er under maskinen i hierarkiet.

Alt jeg ønsker meg til jul er at det ikke skal være sant.

VÆR ÆRLIG MED DERE SELV OG MED MEG. HVA ER EGENTLIG KULT OG SE PÅ PÅ TRIPP PÅ SKJERMEN, OG HVORFOR?
Vis hele sitatet...
Liker sjøl å se en god film på afterglow stadiet, når jeg vil roe ned. At folk vil kose seg med en film på ett stadie i trippen er ikke at mennesket har kapitulert. Film er som musikk et kunststykke som folk burde kunne få nyte helt uten å skamme seg.

Vil du se fil ts så se film! Men ville selv venta til afterglowen
Sitat av ketoDaddy Vis innlegg
Skauen når det ikke fryser om natta helst ved kjærn, slette, eller annet idylisk sted.
Vis hele sitatet...
:%s/kjærn/tjern/g

Sitat av 1000bein Vis innlegg
Jeg er ikke den som har trippet mest, men er ikke tv, skjerm og youtube skikkelig bøff på trip, sånn egentlig?
Vis hele sitatet...
Gyldig poeng.
Sitat av 1000bein Vis innlegg
Beste sendingen foregår jo i hodet eller i sjelen? I samspill med andre mennesker?
Vis hele sitatet...
Nå er vel syre mer i øyenene, og sopp mer i kroppen, eller?

Og skal man innover i hodet eller sjela er det vel kun ett hormon som gjelder? DMT.
Sist endret av ketoDaddy; 22. desember 2023 kl. 10:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av ketoDaddy Vis innlegg
:%s/kjærn/tjern/g

Gyldig poeng.Nå er vel syre mer i øyenene, og sopp mer i kroppen, eller?

Og skal man innover i hodet eller sjela er det vel kun ett hormon som gjelder? DMT.
Vis hele sitatet...
Øyne, ører, hode, sjel, alt involveres for meg når jeg tar syre. Min eneste erfaring med dmt har vært changa og det var mye mindre introspektivt for meg enn det syre noen gang har vært. Ønsker du å utforske eget sjelsliv er det veldig mulig på lsd.
Westside Gunn / Stove God Cooks - Kitchen Lights

Enkel visualiser med bare litt bevegelse gjør så mye med rusen

Gi han 100k subs
Sist endret av supranaut; 26. desember 2023 kl. 01:18.
Jeg prøvde å sette på masse fete lysshow på youtube men endte opp med å gå ute istedet da jeg følte meg innesperra og klaustrofobisk. Helt annen verden.
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
The Midnight Gospel på Netflix er perfekt for LSD-trips.
Jeg tror ikke ts helt skjønner hva som er greia med hallusinasjoner.
Liksom gutta! vet dere om noe som gir morsomme hallisers?..

Jo, men youtube er ikke på den lista.
Gi meg et speil eller en veggtapet fra 80-tallet så snakker vi.

Alt etter substans så er det gode forklaring på hallusinasjoner.
Halliser kommer vanligvis ikke ut av ren fantasi hos friske individer, de er stort sett geometrisk av seg.
Jeg vet ikke hva du mener med morsomme hallusinasjoner, men det er ikke slik at man ser rosa elefanter.

Hallusinasjoner er prosesser i hjernen som glitcher.
Det går opp hjernen at den glitcher og da oppdateres prosessen til et klarere bilde.
Påvirket av psychedelia så forstyrres også selve oppdateringen så den klarer aldri å oppdatere til en prosesss som klarer å prosessere verdenbildet tydelig nok.
Se for deg Gaming-lag.

Det går noe som dette:
Øyne - Hjerne prosessen som konstruerer informasjonen fra øyne til verdenbilde - Worldview has stopped responding - Hjernen patcher bugs in realtime - LSD/Sopp overloads all the circuits - More bugs - Brain tries to patch again, update unsuccessful.

Dette foregår hele tiden og du kan hente deg ut og inn av det ved å bare stirre dødt ut i lufta.
Du kan på en måte lure hjernen til å ikke oppdatere og da skeier synet ut i halliser.

Det jeg prøver å si er at du finner ikke det du ser etter i en skjerm.
Du finner det på badegulvet ca. 1km ned i gulvflisene, under alle de syke tannhjulene som aldri har vært der før.
Hvordan det går an at det kan være noe 1000 meter ned inn i en 200x200mm gulvflis.
Det vet jeg ikke, men jeg har sett det.
Sist endret av Lyd-Same; 29. desember 2023 kl. 12:34.