Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1884
Tittelen sier det meste. Ute etter en fin og grei skritteller app til Android, vil gjerne ha diverse statistikk og historikk.

Hvor mange skritt i løpet av et døgn er din rekord?

Idag ble det tett opp under 19k, men om det er personlig rekord vet jeg ikke.
Sist endret av Majao Gibensis; 20. desember 2022 kl. 23:48.
Withings Health Mate er ganske fin på iOS i alle fall, og kan brukes uten Withings-klokke, regner med at android-versjonen deres også er bra.

Meste jeg har hatt i år er 28.300, men det var mer dans enn gåing.
I år har jeg på det meste hadd 38 k skritt på en dag.
Bruker helse appen til ios
Withings health mate er ikke helt hva jeg er ute etter. Vil ha den relativt enkel, og trenger ikke andre helserelaterte funksjoner.
Under 30 år gammel med jobb på beina, sitter aldri, dog alltid ikke gående/i bevegelse. Jobb gir meg som regel 3000-6000 skritt.

Jeg går ellers godt over gjennomsnittet mye i hverdagen.

Jeg sikter på minst 10.000 skritt hver dag for helsen sin skyld.

Har en kompis som driver med ekstremløping som har 40k i gjennomsnitt om dagen. Han løper hver dag og LANGT.
Sist endret av krystallkongen; 22. desember 2022 kl. 04:16.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Under 30 år gammel med jobb på beina, sitter aldri, dog alltid ikke gående/i bevegelse. Jobb gir meg som regel 3000-6000 skritt.

Jeg går ellers godt over gjennomsnittet mye i hverdagen.

Jeg sikter på minst 10.000 skritt hver dag for helsen sin skyld.

Har en kompis som driver med ekstremløping som har 40k i gjennomsnitt om dagen. Han løper hver dag og LANGT.
Vis hele sitatet...
Satan 40 k om dagen huska æ had ondt i føttern i minst 2 daga etter æ gikk 38k Hahahah

Hvor mye tid trur du han bruker av dagen til å gå/løpe?
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Withings health mate er ikke helt hva jeg er ute etter. Vil ha den relativt enkel, og trenger ikke andre helserelaterte funksjoner.
Vis hele sitatet...
Ville bare søkt på "Pedometer app android" og vurdert resultatene. Denne ser ut til å gi litt statistikk basert på skjermbildene.
Sitat av Yochi Vis innlegg
Ville bare søkt på "Pedometer app android" og vurdert resultatene. Denne ser ut til å gi litt statistikk basert på skjermbildene.
Vis hele sitatet...
Epstein sin app detta ell?
Sitat av TAketbrett Vis innlegg
Epstein sin app detta ell?
Vis hele sitatet...
Nei, Wikipedia
hadde 28 000 på jobb sist uke, takker høyere makter for gode vernesko, har sikkert hatt mer på fritiden i forbindelse med fjellturer osv men bruker smartklokka skjeldent
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Withings health mate er ikke helt hva jeg er ute etter. Vil ha den relativt enkel, og trenger ikke andre helserelaterte funksjoner.
Vis hele sitatet...
Bruker bare helse appen på tlf som skritt teller. Det er andre helse relaterte funksjoner der men siden det er valgfritt å bruke lar jeg vær å bruke dem som gjør at den omtrent bare funker som en enkel skritt teller...
Har flere mellom 40 000 og 50 000. Jeg er glad i å løpe. Bruker gamin connect som hører til klokken min.
Klokker og fitbits er ut, for å gjøre dette VIRKELIG enkelt tilgjengelig:

Å telle skritt og ha et daglig minimumsmål er noe alle bør gjøre for sin egen hjertehelse sin skyld.
Å rett og slett GÅ er noe av det enkleste man kan gjøre og det gjelder uansett alder og form. Du kan gjøre det selv om du er en røyker, alkoholiker, diabetiker, heroinist eller pillemisbruker.

For å gjøre terskelen lav nok til at alle kan begynne å telle skritt og begynne å sikte på ~10k hver dag anbefaler jeg appen:

StepsApp


https://play.google.com/store/apps/d...pgmbh.stepsapp

Bruker den selv, daglig. Hatt i mange, mange år. Muligens mitt beste appkjøp.
Her kan du føre inn høyde, skrittlengde, vekt, osv og få en relativt nøyaktig måling på skrittene dine i løpet av dagen.
Så og si alle har mobilen i lomma hele dagen.
Jeg har betalt 10kr eller hva det nå koster for pro versjonen, anbefales.
Sist endret av krystallkongen; 27. desember 2022 kl. 00:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hadde 3 dager på rad med 40.000, målt på iphone. Skal sies at det var mye dans, da det var en festivalhelg.