Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1070
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan roer jeg ned angst raskt? Er redd for å dø. Har røykt mye, føler bare ekstrem ubehag.
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spis litt sjokolade eller noe annet sukkerholdig, det tar deg raskere ned igjen.
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Pust rolig inn, å sakte ut igjen. Fokuser på pusten. Du kommer ikke til å dø, ubehaget gir seg etter noen timer eller til du får sovnet

Har du benzo av noe slag liggende kan jo det hjelpe deg, men fraråder deg å begynne å dempe angsten du får av å røyke med benzo flere ganger, da havner du fort i en kjip sirkel der du behøver den ene for å benytte den andre.

Har også lest at å tygge ett helt svart pepperkorn, evt litt malt pepper, kan få angsten til å gi seg!

Dette går fint, peace!
Ta 5 pepper korn og knask på det e terpentiner som skal hjelpe
Stress ned, aldri noen som har daua av å røyke for mye, så det blir ikke å skje deg heller Da blir du isåfall kjendis!

No worries, spis noe med sukker i og prøv å ta det med ro. Får du i deg litt munch så er det gode greier.

En liten storm klarer du fint ri ut, dette går bare godt, vi har alle røyka litt for mye her og der, og vi er her enda alle sammen
Sist endret av mr.roundtree; 5. februar 2023 kl. 00:56.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Åssen gikk det med deg i går? Fikk du roa ned?
Jeg synes kventapin hjelper mot angst. Det er og lettere å få av en lege en benzo.
Håper det ordner seg.

Til fremtidig så er noe av det viktigste å huske på en veldig enkel setning egentlig.

- du har konsumert og tatt rusen, den får du ikke bort igjen. Du må rett og slett bare akseptere at du er der du er nå, og du kan ikke få bort rusen akkurat nå. Ikke kjemp imot, og bare prøv å tenk at dette ikke er farlig, og det er ikke "ekte" heller, og at det snart går over.

Hvis du begynner å stresse som "dette likte jeg ikke jeg vil bli ferdig med rusen" så blir det bare verre.

Stay safe