Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1408
Hei, første gangen jeg tok speed blanda jeg det med mdma(som viste seg senere å være metamfetamin, gjennom polititest, politiet kom hjem til meg å fant d), dette fikk jeg ikke noe kaldsvetting av eller noe kroppslige greier av. Men da var jeg siiiinsykt rusa, satt på rommet mitt å trodde at jeg satt i stua å så på at han ene kompisen min ble bært ut av politiet. Ropte også til han, når jeg slutta å hallisunere så spurte jeg han jeg pratet med på tlf om han merket det og om jeg sa noe eller om jeg bare pratet i hodet mitt å da sa han at jeg hadde sagt masse greier som jeg ikke husker jeg har sagt verken i hallisinasjon eller i virkeligheten. Det var egentlig en jævli nice rus, en av de beste jeg har hatt, og har prøvd en god del hallisuinerte og kom tilbake til virkeligheten, hallisuinerte igjen og kom til bake til virkeligheten. Sånn fortsatte det i rundt 5 timer, var våken hele natta og tok ikke noe mere. Rundt 12 timer etter på røyka jeg hasj og da begynnte kjeven min å gå, akkurat som kvelden før og jeg begynnte å hallisuinere igjen. Syns dette var veldig rart, da det bare var speed og «molly». Men skjønner nå i ettertid at det var nokk metamfetamin som gjorde at det ble slik. Tok 1 g speed og rundt 0,4 g metamfetamin. Grunnen til at jeg tok så mye speed var fordi jeg begynte med litt og ventet en stund så sa han kompisen min jeg pratet med på tlf at jeg bare skulle ta alt. Stoler veldig på han, vet at han kan mye om sånnt grunnet mye forskjellig så tok alt. Er d noen flere som har hatt noe lignende opplevelse? Er en ung jente på rundt 57 kg, kan d ha noe med doseringen? Hvor mye er en brukerdose speed for dere?

Men det jeg egentlig skrev dette innlegget for er fordi jeg kjøpte speed. Har fått noe helt hvitt pulver nå, klistrer seg sammen akkurat som speed men dette ligner mye mer på kokain. Det er jo selfølgelig ikke kokain men har aldri vært borti speed som har vært så «pulvrete» om dere skjønner.

Er litt usikker på hvor mye jeg tar om gangen, akkurat nå har jeg kanskje tatt rundt 0,3 er ikke helt sikker. Men synet mitt ble veldig uklart og blurry av denne, føler meg veldig trøtt i øynene men er helt umulig å sover de siste 13 timene etter inntak og jeg begynnte å kaldsvette veldig men mest på henderne og fotene. Mistet matlyst men føler meg fortsatt sulten. Jeg skjelver en del på denne men det er mest den første timen, jeg føler meg også veldig konsentrert også bare plutselig glemmer jeg helt av hva jeg holdt på med.
Jeg liker det egentlig fordi jeg får en sånn god varme i kroppen( litt sånn som den gode varme følelsen som kommer og går på mdma). Jeg kan ikke så veldig mye om speed, men er dette slikt det skal være? Jeg elsker den gode varme følelsen i kroppen, men skal det andre være slik? Rusen på det nye pulveret jeg fikk varer i rundt 3-5 timer etter en engangsdose(er igjen usikker på hvor mye jeg tar, er nokk en plass mellom 0,2-0,4 på dette nye). Burde jeg ta mere? Eller ja har dere noen tips?

Å foressten, vet det kan være vanlig og hallisuinere på ulike stoffer. Spesielt metamfetamin. Men jeg har hallisuinert på bare vanlig hasj, molly, speed blanda med metamfetamin(var nokk metamfetamin eller blandninhen som gjore det). Dette er ikke noen små hallisuinasjoner eller en bad trip. Har klart å holde meg rolig nokk i disse situasjonene. Det kan være alt ifra at jeg har biller oppi hodet mitt og en mann som kommer ovenifra som sier om og om igjen at jeg må ha respekt for dop(skjedde på bare hasj), faren min som står mes kjøkkenbordet i sidesynet men vær gang jeg snur meg dit er han ikke der (mdma), hallisuinerte så sinnsykt mye rart på speedn og metamfetamin. Det var så sinnsykt mye at jeg husker kanskje bare 1 av 60 godt nokk til å kunne forklare. Er det mulig å hallisuinere på bare speed?

Okei har skrevet veldig mye å er kanskje ikke så lett å forstå siden jeg skriver alt litt hulter til bulter men bare for å oppsumere spørsmålene mine:

1. Noen som har hatt lignende opplevelser på speed og metamfetamin?
2. Var det normalt at jeg fikk litt av samme virkning på speedn og metamfetamin når jeg røyka hasj ca 12 timer etterpå?
3. Hvor mye speed er en brukerdose for dere? Hva vil dere si at en brukerdose på speed vil være for en ung jente på 170 cm som veier 57-60kg?
4. Den nye speedn jeg kjøpte som probably er speed men den ligner ikke på noe av den speed jeg har sett venner hatt eller den jeg prøvde først
5. Kaldsvetting, trøtt men samtidig umulig å sove osv, er det vanlig på speed?
6. De hallisuinasjonene jeg har hatt, er det vanlig eller tror dere det kan ligge noe psykisk bak det? Er interessert i å vite da jeg ikke er noe interessert i å feks ta sopp om det er en liten sjans for at jeg f.eks er schisophren?
7. Er det mulig å hallisuinere på speed? Elsker de hallisuinasjonene(når de er innenfor en hviss grense)
8. Det er forskjellig fra person til person og hvordan stoffet er, men har dere en god tommelfinger regel på hvor mye speed man ikke bør overstige på en gang og hva som ikke er lurt å blande speed me?

Var en god del spørsmål, svar på det du vet eller vil. Er taknemmelig for alle svar, gjerne sleng på litt mere om du vil.

Tok meg litt for ovet en time siden, har skrevet på dette inlegget non stopp. Tenker å ta litt mere, and i’ll let you know om det blir noe annerledes. Ikke sånn sinnsykt mye men jah.
BARE GLEMM Å SKRIVE AT JEG BURDE KASTE RESTEN I DO ELLER GI MEG�� man er vokst opp med å høre sånnt, hvorfor skal jeg da plutselig høre på en fremmed på internett som skriver at dop er farlig? Altså, da er det bedre å skrive en sikker måte å gjøre d på enn å være så naiv å tro at den som skriver innlegget kommer til å høre på deg, ja du vil nokk sikkert d beste for skriveren men hallo������ ser så mange kmt som dette, er jo ment snillt men en som holder på med dette ofte vil nokk desverre ikke høre på deg. Sorry men følte bare det burde bli sakt
Sist endret av Avenged2022; 4. februar 2023 kl. 09:40.
Anonym bruker
"Tjukk Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du har fått speed som virker. To tettskrevne innlegg på rad avslører dette;- Doseringene dine er drøye. Skaff deg vekt og hold dosene lave, rundt 0,1 inntil du blir kjent med batchen. Hallusinasjoner på speed kommer av søvnmangel. Vent med å utforske hallusinogener til du har en pause i speedinga, og for all del ta det sammen med noen du stoler på.
Kanskje fordi du spør fremmede på internett.
Trives greit fra 50-100mg jeg Altså 0,05-0,1g.
Overjustering fører bare til uheldige bivirkninger. Less is more.
Du skriver ikke noe om dosen MDMA du tok? Fullt mulig å få sånne hallusinasjoner på det alene, da i høyere doseringer som regel. 1.4g amf er ikke akkurat det lureste i kombinasjon med emmaen forresten, det er drøyt uansett egentlig. For meg høres det ut som du tok alt for stor dose der også. Har selv opplevd å fått halliser på meth uten våken netter bak meg med for høye doseringer men kan love deg det er langt i fra noe gøy, det høres bare ut som en klassisk overdose på mdma + amf i mine øyne, har opplevd akkurat det samme på kun mdma. Hva er det som tilsier at det er meta da? God amf kan holde deg våken lenge det også

Glemte og nevne at kompisen din er en jævla idiot, aldri hør mer på han

Ser at jeg hoppa over en del av første innlegg, gikk litt fort i svingene, skylder på dosen metamfetamin jeg trøkka i meg i dag tidlig. Godt mulig jeg tar feil over, beklager i såfall.
Sist endret av itschaaaboyyy; 4. februar 2023 kl. 13:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av itschaaaboyyy Vis innlegg
Du skriver ikke noe om dosen MDMA du tok? Fullt mulig å få sånne hallusinasjoner på det alene, da i høyere doseringer som regel. 1.4g amf er ikke akkurat det lureste i kombinasjon med emmaen forresten, det er drøyt uansett egentlig. For meg høres det ut som du tok alt for stor dose der også. Har selv opplevd å fått halliser på meth uten våken netter bak meg med for høye doseringer men kan love deg det er langt i fra noe gøy, det høres bare ut som en klassisk overdose på mdma + amf i mine øyne, har opplevd akkurat det samme på kun mdma. Hva er det som tilsier at det er meta da? God amf kan holde deg våken lenge det også

Glemte og nevne at kompisen din er en jævla idiot, aldri hør mer på han

Ser at jeg hoppa over en del av første innlegg, gikk litt fort i svingene, skylder på dosen metamfetamin jeg trøkka i meg i dag tidlig. Godt mulig jeg tar feil over, beklager i såfall.
Vis hele sitatet...

Mollyen jeg tok da jeg begynnte å hallisuinere eller den mollyen jeg trodde var molly men som senere viste seg å være metamfetamin?
Den gangen jeg tok molly og begynnte å hallisuinere hadde jeg tatt en del molly for mange dager på kort tid, har tatt en pause fra molly etter jeg begynnte å hallisuinere når jeg BARE tok molly og siden man absolutt ikke burde ta molly ofte.
Jeg tok ikke 1,4 g amfetamin og så molly. Jeg tok 1 g amfetamin og ca 0,3-0,4 g med noe jeg da trodde var molly men som senere viste seg å enten bare være metamfetamin eller molly som var blanda ut med sinnsykt mye metamfetamin.

Ja, har skjønt at jeg ikke burde høre noe spess på han😅 Men tenkte d fordi han har brukt speed, snorta og tatt skudd med det i rundt 7 år. Nå er han over et år clean, tenkte han «kunne» litt om dette.
Sitat av Avenged2022 Vis innlegg
Mollyen jeg tok da jeg begynnte å hallisuinere eller den mollyen jeg trodde var molly men som senere viste seg å være metamfetamin?
Den gangen jeg tok molly og begynnte å hallisuinere hadde jeg tatt en del molly for mange dager på kort tid, har tatt en pause fra molly etter jeg begynnte å hallisuinere når jeg BARE tok molly og siden man absolutt ikke burde ta molly ofte.
Jeg tok ikke 1,4 g amfetamin og så molly. Jeg tok 1 g amfetamin og ca 0,3-0,4 g med noe jeg da trodde var molly men som senere viste seg å enten bare være metamfetamin eller molly som var blanda ut med sinnsykt mye metamfetamin.

Ja, har skjønt at jeg ikke burde høre noe spess på han😅 Men tenkte d fordi han har brukt speed, snorta og tatt skudd med det i rundt 7 år. Nå er han over et år clean, tenkte han «kunne» litt om dette.
Vis hele sitatet...
Det høres ut som du har re-dosert MDMA, da skjer det der ofte. Har selv ført samtaler med meg selv og folk som ikke er der etter å ha redosert en del ganger. Det har aldri skjedd når jeg har brukt ice.

«MA», altså siste halvdelen av forkortningen MDMA står for MethAmphetamine. Kan det være at urinprøven har vist en falsk positiv på meth?
Det koster jo MYE mer, ingen som ville sløst meth på å blande det ut i mdma..


Har møtt mange dumme mennesker i rusmiljø, de aller fleste snakker rett fra ræva. Det gjør sikkert kompisen din også, man blir ikke automatisk smart og kunnskapsrik av å skyte makka, men det finnes så klart unntak.
Sitat av Avenged2022 Vis innlegg
Mollyen jeg tok da jeg begynnte å hallisuinere eller den mollyen jeg trodde var molly men som senere viste seg å være metamfetamin?
Den gangen jeg tok molly og begynnte å hallisuinere hadde jeg tatt en del molly for mange dager på kort tid, har tatt en pause fra molly etter jeg begynnte å hallisuinere når jeg BARE tok molly og siden man absolutt ikke burde ta molly ofte.
Jeg tok ikke 1,4 g amfetamin og så molly. Jeg tok 1 g amfetamin og ca 0,3-0,4 g med noe jeg da trodde var molly men som senere viste seg å enten bare være metamfetamin eller molly som var blanda ut med sinnsykt mye metamfetamin.

Ja, har skjønt at jeg ikke burde høre noe spess på han😅 Men tenkte d fordi han har brukt speed, snorta og tatt skudd med det i rundt 7 år. Nå er han over et år clean, tenkte han «kunne» litt om dette.
Vis hele sitatet...
jeg må slutte å tro at jeg er supermann og kan skumlese innlegg jeg svarer på, my bad. Jaja, virker bare som noe ikke stemmer med at dette skulle være meth i mine øyne, du drifter liksom ikke ut og inn av drømmeland på det, hvor man plutselig er en annen plass og prater vrøvel med øya som ruller bakover hodet.. Det er mer 250mg+ MDMA form.. Det gir bare ikke mening i hodet mitt, men klart er det blitt testet ordentlig så er det kanskje spor av meth værtfall, men det høres mer ut som en grammer speed og 0,4 molly..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du har fått speed som virker. To tettskrevne innlegg på rad avslører dette;- Doseringene dine er drøye. Skaff deg vekt og hold dosene lave, rundt 0,1 inntil du blir kjent med batchen. Hallusinasjoner på speed kommer av søvnmangel. Vent med å utforske hallusinogener til du har en pause i speedinga, og for all del ta det sammen med noen du stoler på.
Vis hele sitatet...
Okeiokei, har lest rundt på forumet her der folk skriver at en dose speed er rundt 250-500 g, men stoler ikke på alt som blir skrevet på dette forumet da det er ganske mange forskjellige folk her😅 Har egen vekt men den har jeg klart rote bort, finnes det andre måter å måle hvor mye mg man har uten å kjøpe ny?sikkert ikke men😬

Har tatt små doser på rundt 0,05-0,15, men da føler jeg meg ikke rusa. Da føler jeg meg mere normal enn da jeg faktisk er helt normal. Når jeg tar så små doser som det så føler jeg at det er sånn jeg skal være på en måte, at det er meg. Men når det blir høyere doser føler jeg meg mere rusa hvis du skjønner.

Har vært uten noe slags form for dop flere uker på strekk og ruser meg egt ikke så veldig mye. Max 2 ganger i uken kanskje

Sitat av itschaaaboyyy Vis innlegg
jeg må slutte å tro at jeg er supermann og kan skumlese innlegg jeg svarer på, my bad. Jaja, virker bare som noe ikke stemmer med at dette skulle være meth i mine øyne, du drifter liksom ikke ut og inn av drømmeland på det, hvor man plutselig er en annen plass og prater vrøvel med øya som ruller bakover hodet.. Det er mer 250mg+ MDMA form.. Det gir bare ikke mening i hodet mitt, men klart er det blitt testet ordentlig så er det kanskje spor av meth værtfall, men det høres mer ut som en grammer speed og 0,4 molly..
Vis hele sitatet...

Ja haah skjønner, når jeg tokk det fikk jeg ikke noe spess følelse av at jeg var rusa på molly men det kan være fordi det ble en rar mix med masse hallisuinasjoner pga blandingen. Politiet testet «mollyen» å sa at den kun testet positivt på metamfetamin. Jeg har aldri sett metamfetamin før, aner ikke hva forskjellen på det og molly er. Men har holdt litt for mye på med molly, å krystallen så akkurat ut som molly. Så om molly og metamfetamin ikke ligner i utseende så må politiet ha vært dum eller så har svaret på prøven blitt feil. Jeg tror det jeg kjøpte var molly, så helt lik ut, lik konsistens, samme ekle sterke smak når dryppene ned i halsen kommer og øynene mine begynnte å riste slik som på molly. Jeg er helt overbevist over at dette var molly, men politiet testet stoffet rett foran meg å da kom det opp positivt på mth
Sist endret av Avenged2022; 4. februar 2023 kl. 14:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
MDMA og meth er begge stoffer som kommer i krystaller, men de ligner ikke på hverandre. MDMA er som regel steinharde krystaller med masse synlige urenheter i. At politiet ikke ser forskjell forundrer meg ikke… Hvorfor bruker du ikke rusopplysningens tjenester isteden for? bausjen har null peiling bro
https://rusopplysningen.no/analysetjeneste
Sitat av DrDeath Vis innlegg
MDMA og meth er begge stoffer som kommer i krystaller, men de ligner ikke på hverandre. MDMA er som regel steinharde krystaller med masse synlige urenheter i. At politiet ikke ser forskjell forundrer meg ikke… Hvorfor bruker du ikke rusopplysningens tjenester isteden for? bausjen har null peiling bro
https://rusopplysningen.no/analysetjeneste
Vis hele sitatet...
Ser mye på rusopplysningen ellers men ser nå at det er ganske mye som står som kan bevise at det de fant ikke er metamfetamin. Jeg sa til de at jeg fikk mollyrus av det så det kunne ikke være metamfetamin. Men de sa at de hadde testet det to ganger å at det fortsatt sto metamfetamin

Heii, ser foressten på internett at en vanlig brukerdose med metamfetamin er veeeldig mye lavere enn på molly. Jeg tenker da at hvis jeg faktisk hadde tatt 0,4 g med metamfetamin så vet jeg ikke helt om jeg hadde levd idag heeh. Politiet må ha gjort feil, selvom de testet MDMA-en/metamfetaminen to ganger i den der scanneren
Sist endret av Avenged2022; 4. februar 2023 kl. 16:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hei. Tenkte at siden jeg uansett satt påtent som ei lyspære så kunne jeg kanskje prøve å svare deg litt også. Du stiller jo mange spørsmål her, men jeg vil gjerne gjøre ett forsøk da amfetamin er min absolutte favoritt.

Først å kan jeg jo nevne at amfetamin kommer i alt fra hvitt pulver til rosa marsipan lignende gugge, så hvordan det ser ut trenger ikke å være noen indikator på noe som helst. Om du har lyst så kan du legge på deg vanen med å smake på litt av det, for det er en ganske så særegen smak på amfetamin som du helt sikkert raskt vil lære deg å kjenne igjen.

Hvis stoffet du bruker er rent, og du ikke har noen toleranse, så bruker du egentlig litt mye. Men det som er med amfetamin er egentlig spørsmålet om hvor jævlig på tuppene har du lyst til å bli? For det er fint mulig å pakke innpå helt til du er overbevist om at naboen er seriemorder og politiet driver å spaner fra trærne i nabolaget, for det er som oftest den retningen det begynner å gå når man kommer opp i høye doser. Selv bruker jeg å gå for "alt for mye" sånn at jeg blir fullstendig oppslukt i stuk og jeg får ikke med meg at dagene kommer og går en gang. Mange liker dog å være velfungerende, sånn at de tar minimale doser bare for å få fokus og en indre ro som gjerne følger med...Jeg skulle ønske jeg klarte det der selv også, men dessverre så er det meget dårlig med disiplin i denne kroppen.

Amfetamin øker også kroppstemperaturen din samtidig som blodårene dine trekker seg sammen, sånn at du kan føle deg både veldig varm eller veldig kald. Ofte vil doseringene ha litt å si for hvor varm du blir, så når svetten bare simpelthen renner av deg uansett hva du prøver på, så er også dette en god indikator på at du ligger litt høyt i doseringene dine enda.

Vet ikke om du er klar over dette, men det er en fare med å røyke hasj som er at det kan føre til psykoser og i verste fall schizofreni. Jeg tror faktisk det er større sjanse for å utvikle schizofreni av å røyke hasj enn det er av hallusinogene. Jeg måtte kutte ut hasjen, for jeg ble innadvendt og selvkritisk samtidig som jeg fikk masse paranoide og ubehagelige tanker, sånn at poenget med det hele bare forsvant. Jeg angrer ikke ett sekund på det da, for da ble jeg mye mer stabil i forhold til amfetamin sånn at jeg kunne dra den adskillig lengre uten å rangle fullstendig av.

Du vil gjerne oppleve synsforstyrrelser når du går våken over tid, og det varierer veldig fra person til person hva man kan få oppleve. Noen får besøk av skyggefolket, sånn at du synes du ser noen som beveger seg i øyekroken din hele tiden, mens andre kan oppleve skikkelige hallusinasjoner. Jeg vet egentlig ikke hvor ofte sånt skjer, men jeg har ikke opplevd det noe spesielt gjennom 20 år med misbruk. Det amfetamin er spesielt kjent for da, det er å få satt fart på noen vrangforestillinger, sånn at folk føler seg overvåket, uglesett eller egentlig alt mulig av sånne paranoide oppheng. Dette er også en ting som kan komme av for høye doser, men det kan også komme av søvnmangel...Jeg f.eks hadde en kompis som mente at droppene skulle være rundt 1-1.5g (!) for at han skulle bli i form. Når han da hadde veldig bra stoff og droppet flere sånne innenfor noen få timer, så endte han opp med å stå å gjemme seg i mørket bak en gardin, for han var 100% overbevist om at naboen drev på med ulovligheter. Han selv klarte aldri å koble den sammenhengen med veldig høye doser og paranoia, men jeg synes det var veldig tydelig hva det var som skjedde.

Og til det siste ang metamfetamin. Jeg har en rekke ganger fått tak i speed som jeg har trodd at var vanlig amfetamin men så viste deg seg å være veldig ren metamfetamin...Hvis du da prøver å skyte 0.3-0.4 som ofte kan være litt standard mål til enkelte, så vil du raskt innse at du har tatt aaalt for mye. Det rusher i kroppen sånn at du tror du skal slutte å puste, og er dosen høy nok så kan du begynne å se unaturlige farger i omgivelsene rundt deg også. Det kan vel egentlig sånn smått ligne på MDMA, men jeg mener at MDMA er vesentlig mer psykedelisk enn det man opplever fra metamfetamin.

Da har jeg gjort mitt beste på å svare deg. Husk å ha i bakhodet at jeg ikke er spesielt fornuftig i forbruket mitt da, sånn at det kanskje former svarene mine litt. Nå skal jeg belønne meg selv med en justering tenker jeg...her er det en gul type som slår som en murstein når man tar den, sånn at man gjerne får litt dobbeltsyn om man tar nok. Og sånt liker jeg jo...