Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 6158
Noen som har erfaring med det? Vakumpakket i bobblekonfelutt.
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har gjort det 30-50 ganger uten problemer. Ofte uten mindre sikkerhet også, hehe. Kunne lukte det gjennom konvolutten ene gangen, så tror ikke de er så nøye. Men kan være jeg har flaks.
Anonym bruker
"Snakkende Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Husker i gode gamle dager når post greia var fersk..fikk 100g i en hundebæsj pose og bobleplast konvolutt. Det stinka weed i hele blokka ��

Men uansett. Vakuum vask vakuum vask pakke så er du 99.9% safe.
Anonym bruker
"Kvalm Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Innenlands har jeg aldri missta noen pakker lr blitt busta,dreiv me det i flere år så når gikk over til utlandet vara d ca 1år før det smalt
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sendt store mengder med brunt, pulver og piller og aldrig hatt problemer innenlands
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Husker i gode gamle dager når post greia var fersk... fikk 100g i en hundebæsj pose og bobleplast konvolutt. Det stinka weed i hele blokka ��

Men uansett. Vakuum vask vakuum vask pakke så er du 99.9% safe.
Vis hele sitatet...
Så du er sånn 400 år gammel og husker dannelsen av det norske postverk 17. januar 1647?
De sender bikkjer inn på postlagrene ved jevne mellomrom. Husk å vaske henda grundig så du ikke tar på pakka eller konvolutten med shit på henda. For da markerer bikkja. Men d som skjer er jo at forsendelsen blir stoppa, og at de ringer til mottaker og hører om han ikke vil tilstå bestilling og tyste på deg.

Så risikoen er forsåvidt liten om man avklarer med mottager at han bare skal nekte og ellers holde munn. Men det får man presisere for snuten kan være sleipe på å få det til å fremstå at løpet er kjørt og at det er det beste for en selv å legge korta på bordet.
Sist endret av CBDbudbuddy; 24. august 2022 kl. 04:54.
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres ut som noen her prøver å sette opp andre for å bli tatt så de kan danke ut konkurrenter haha. Det er ikkkkkke trygt å sende stuff i posten, hvorfor tror du transportører og smuglere betales godt for å risikere å bli tatt på tur hvis det var så lett xD
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Høres ut som noen her prøver å sette opp andre for å bli tatt så de kan danke ut konkurrenter haha. Det er ikkkkkke trygt å sende stuff i posten, hvorfor tror du transportører og smuglere betales godt for å risikere å bli tatt på tur hvis det var så lett xD
Vis hele sitatet...
Smuglere innenlands? Folk tjener store penger på å frakte hasj fra Oslo til Lillehammer/Kristiansand/Stavanger etc? Det tror jeg rett og slett ikke noe på
Sist endret av venstrehook; 24. august 2022 kl. 16:20.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av venstrehook Vis innlegg
Smuglere innenlands? Folk tjener store penger på å frakte hasj fra Oslo til Lillehammer/Kristiansand/Stavanger etc? Det tror jeg rett og slett ikke noe på
Vis hele sitatet...
Tror du virkelig "bakmennene" tar sjansen på å frakte kilovis med hasj selv? De har selvfølgelig løpegutter som gjør slikt, mot betaling.

Jeg har vært slik løpegutt selv noen ganger, for mange år siden. Husker ikke helt hva jeg fikk betalt, men tror jeg fikk en hekto for å kjøre 3 kg hasj fra Oslo til Bergen.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er selvfølgelig noe helt annet å sende x kg til y mottakere over tid enn det er å sende 100g én gang
Anonym bruker
"Kvalm Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er alltid en risiko men vill si det er trygt innenland ellers har vell ikke darknet sidene vært oppe har bestilt innlands i årsvis opptil flere gong i månden å aldri vært noe problem
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Innenlands har jeg aldri missta noen pakker lr blitt busta,dreiv me det i flere år så når gikk over til utlandet vara d ca 1år før det smalt
Vis hele sitatet...
Hvilke markets brukes nå får tiden innlands?
Hvilke markets brukes nå får tiden innlands?
Vis hele sitatet...
Lurer på dette selv også
Vridd og Markhår ;

Dét har vi vel ikke lov å fortelle dere - ifølge forumets regler ?

Noe jeg synes er BRA, så prøver dere muligens *litt* hardere enn å spørre åpent her....
Og med "litt hardere" så mener jeg IKKE pm til meg, jeg ignorerer konsekvent de som prøver å omgå reglene eller som "fisker" generelt.

Over til TS ; 4-5 par engangshahansker, 4-5 lag mylar, ikke ta direkte borti grønnsakene med bare hender - vask labbene mellom hanskebytter i tilfelle du kom borti likevel - direkte, eller indirekte.

Fint gavepapir (av&til da jeg enda var aktiv så var jeg borti pakker som hadde fått revet små hull i seg - selvfølgelig heeelt tilfeldig under transport - akkurat stort nok til å gløtte inn i pakka kjapt, selv om resten av pakka ikke så ut som den hadde vært utsatt for noe hard medfart what so ever....) og gjerne en pakke godis ilag med, og et fint kort til gratulanten =)

Slik ville jeg ha gjort det hvis jeg måtte ha sendt noe sånt
Anonym bruker
"Harm Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
bruk maylar pose
Anonym bruker
"Kvalm Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fått innlands i flere år i dobbel vakum