Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1358
Noen som vet hvor lang virketid Bromazolam har når det tas via dråper? 4? 5? 6? 7 timer? Eller mindre?

Og hvor potent er 2 mg sammenlignet med 5 mg Valium?

Gjerne kom med kilder
Anyone?
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
All ROAs
Onset 15-45 minutes
Duration 5-8 hours
After-effects 1-12 hours


https://drugs.tripsit.me/bromazolam
Har prøvd å finne gode kilder for bromazolam angående styrke og varighet men finner bare personlige erfaringer, lite kjent stoff. Om jeg skal gjette og utifra hva folk sier om styrken på internett, så er 1mg bromazolam ca det samme som 10-20mg diazepam. Så ca like sterkt som alprazolam (Xanax, Xanor).

Mange som mener at stoffet har ganske lang virketid, lengre enn alprazolam.

Skulle ønske jeg hadde noen gode kilder men finnes ingenting så vidt jeg vet. Bare personlige erfaringer og det som står på Psychonaut og Tripsit.
Sitat av Raging Vlad Vis innlegg
Har prøvd å finne gode kilder for bromazolam angående styrke og varighet men finner bare personlige erfaringer, lite kjent stoff. Om jeg skal gjette og utifra hva folk sier om styrken på internett, så er 1mg bromazolam ca det samme som 10-20mg diazepam. Så ca like sterkt som alprazolam (Xanax, Xanor).

Mange som mener at stoffet har ganske lang virketid, lengre enn alprazolam.

Skulle ønske jeg hadde noen gode kilder men finnes ingenting så vidt jeg vet. Bare personlige erfaringer og det som står på Psychonaut og Tripsit.
Vis hele sitatet...
Ifølge selgeren så tilsvarer 1 mg 40-50 mg Diazepam. Så en del sterkere enn Xanor.

Virker også lengre; ca. 6 timer (men kan godr være snakk om 6-8 timer). Mens for Xanor er det rundt 4 timer.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
All ROAs
Onset 15-45 minutes
Duration 5-8 hours
After-effects 1-12 hours


https://drugs.tripsit.me/bromazolam
Vis hele sitatet...
Tror jeg kan si meg veldig enig der.
Men hva er After.effects?
Sist endret av einsteindragon; 7. februar 2023 kl. 06:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Ifølge selgeren så tilsvarer 1 mg 40-50 mg Diazepam. Så en del sterkere enn Xanor.
Vis hele sitatet...
Hm, kan ikke si at jeg deler den erfaringen der. Stått på benzo i ca 2 år og bruker bromazolam daglig. Selv så føles 1mg nærmere 10-20mg diazepam.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Raging Vlad Vis innlegg
Hm, kan ikke si at jeg deler den erfaringen der. Stått på benzo i ca 2 år og bruker bromazolam daglig. Selv så føles 1mg nærmere 10-20mg diazepam.
Vis hele sitatet...

Og for meg føles ikke 1 mg Xanax som 10 mg diazepam. Mer som 5 mg.
Men det tilsvarer allikevel 10 mg.

Hvordan det føles har egentlig veldig lite å si. Man merker det derimot raskt når abstinensene kommer, altså at 1 mg tilsvarer så mye. Men godt være det ikke er 1 mg, heller 1-2 mg.

Hva det er utblandet med har mye å si. Og man blir mer våken på Bromazolam og derfor må du også opp i høyere doser før du blir neddopet.

Diazepam og Zopiclone er gode eksempler her. 7.5 mg Zopiclone= 10 mg Diazepam. Men det føles mer som om det er 20-50 mg. Eller til og med 100 mg om man er litt vant til diazepam.

Hilsen en som har vært avhengig av benzoer som Valium og Rivotril siden jeg var 22 eller 23. 29 nå. Og får 5 mg Imovane av legen.
Sist endret av einsteindragon; 20. februar 2023 kl. 16:33.