Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 497
Hei sann!

Jeg er en aktiv kar i 20 åra. Jobber vanlig 7-15 arbeidsdager og trener på siden. Det hender seg at jeg røyker en jonas på en fredag hvis jeg ikke skal kjøre i helgen, men det jeg lurer på er hvor lenge dette sitter i kroppen og hvor lenge det bør gå mellom røyk og kjøring. Jeg har til nå brukt 2 dager som en regel men har hørt rykter om at hvis du blir stoppa av polisen og dem klarer å finne 0.000000001mg i kroppen så ryker Lappen, penga og dama.

Jeg røyker veldig sjeldent, 2-3 ganger på vinteren, og 2-3 ganger på skogstur om sommeren. Men tanken på de ekstreme strafferammene i norge gjør det til en nedtur. Noen som har erfaring?
2 dager ved skjeldent bruk skal være godt nok. De finner ikke MG ved spyttprøver de tar i trafikken. Det er en enten eller test, enten er det thc eller ikke. Om du får en positiv spyttprøve så må du på blodprøve for å finne ut mengden. Men 2 dager ved sporadisk vei skal være mer enn nok til at spyttprøven ikke slår ut. Røyker du fredag så skal du fint gå klar søndag kveld/mandags morra.

Kilde er snuten som stoppa meg, tok lappen men var ikke ett rævhøl
Sist endret av mr.roundtree; 25. januar 2023 kl. 04:28.