Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 2154
Anonym bruker
"Arktisk Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Selvfølgelig måtte dette skje. Hadde endelig bestemt meg for å slutte å snuse. Slutta lørdag. Idag er det mandag. Kjæresten gikk fra meg igår søndag. Da hadde jeg lidd meg gjennom noen grusomme snus abstinenser. Nå ligger jeg her og har det helt jævlig. Masse hodevondt, uklart syn, svetter som en gris. Pluss nå at jeg ligger å griner å depper fordi hun slo opp. Er det egentlig for heavy for meg å lide meg gjennom snusslutting nå som jeg har det Så kjipt i tillegg pga knust av kjærlighetssorg? Burde jeg unne meg snus akkurat nå og så heller kvitte meg med snusen når ting er litt lettere?
Nei, hvorfor "unne" deg noe du prøver å slutte med?
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde planer jeg også men det slik ble det ikke..
Anonym bruker
"Arktisk Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Yochi Vis innlegg
Nei, hvorfor "unne" deg noe du prøver å slutte med?
Vis hele sitatet...
Vel det er større sjans for å greie slutte med rus når man er i en god periode enn en dårlig periode. Hadde det jævlig bra jeg til tross for snus abstinenser helt til hu kom å gjorde slutt på forholdet og nå har jeg det VELDIG IKKE BRA.
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan bare snakke for meg sjæl men jeg slutta med nikotin På grunn av kjærlighetssorg. Tenkte at jeg skal fader ikke gjøre meg selv så vondt å dytte kroppen full av gift og grave meg ned i destruktiv shit når jeg har det så jævlig frafør æsj æsj æsj nei nå skulle jeg bli glad i meg selv og en bedre versjon av meg selv!

Det funka, har ikke rørt nikotin siden.

Funka aldri å slutte mens jeg hadde det bra for da tenkte jeg alltid bare jaja siste pakke nå men tok det ikke seriøst og kjøpte alltid ny
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor lenge var dere sammen?
Anonym bruker
"Arktisk Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor lenge var dere sammen?
Vis hele sitatet...
Snuste fast i nesten 20 år
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du må nesten kjenne på det selv, jeg slutta ikke selv om det ble slutt. Hadde ikke noe planer om det heller da. Tenker det er bedre enn alkohol å piller, men skal jeg la vær å detaljere.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Snuste fast i nesten 20 år
Vis hele sitatet...
👍

Føler og kjærlighetssorg etter at jeg sluttet med snusen.

Men ikke bruk det at dama gikk fra deg som unnskyldning for å begynne igjen.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av tearz83 Vis innlegg
👍

Føler og kjærlighetssorg etter at jeg sluttet med snusen.

Men ikke bruk det at dama gikk fra deg som unnskyldning for å begynne igjen.
Vis hele sitatet...
Nei skrev til feil. Var ikke sammen med ho i 20 år, har snust i 20 år. Hun er 77 år gammel og vi har holdt på i ikke et halvår engang men savnet er stort og jeg elsket henne
Jeg bare spyr ut tanker her men for min del så ser jeg ikke poenget med å slite unødvendig mye. Hvis du har bestemt deg for å slutte så gjør du det vel også om noen uker? Eller ikke, hvis du er i godt driv nå snusmessig så stå løpe ut. Du må kjenne etter mann hva du orker. Er ingen skam å snu
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nå ligger jeg her og har det helt jævlig. Masse hodevondt, uklart syn, svetter som en gris.
Vis hele sitatet...
Hørt om manflu? Det er nikotin, ikke heroin du skal av.

De fysiske abstinensene gir seg fort og etter et par uker. Det tar lenger lenger tid med de psykiske men de er også veldig korte og gir seg på minutter.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Dough Vis innlegg
Hørt om manflu? Det er nikotin, ikke heroin du skal av.

De fysiske abstinensene gir seg fort og etter et par uker. Det tar lenger lenger tid med de psykiske men de er også veldig korte og gir seg på minutter.
Vis hele sitatet...
Dama forlot meg bro og jeg gråter som et barn med abstinensene mine og overleppa mi som dingler livløst sulten etter skruf. Abstinensene kunne jeg taklet men at dama stakk oppi all dritten er helt jævlig
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei skrev til feil. Var ikke sammen med ho i 20 år, har snust i 20 år. Hun er 77 år gammel og vi har holdt på i ikke et halvår engang men savnet er stort og jeg elsket henne
Vis hele sitatet...
Du datet en 77 år gammel dame? Føler denne tråden er trolling ass, sorry.
Sitat av Dough Vis innlegg
Hørt om manflu? Det er nikotin, ikke heroin du skal av.

De fysiske abstinensene gir seg fort og etter et par uker. Det tar lenger lenger tid med de psykiske men de er også veldig korte og gir seg på minutter.
Vis hele sitatet...
Enig der. Folk overdriver noe helt vanvittig når det gjelder nikotinabstinenser, 90% av abstinensene er psykisk og ikke noe annet. Det er en vane som er vanskelig å legge bort, pga at det har blitt en fast rutine i livet, men man ligger ikke for døden fysisk selv om man ikke tar seg en snus eller sigarett.

Ler like godt hver gang jeg hører disse 16-17åringene som ikke aner hvordan de skal komme seg igjennom neste dag, siden de ikke har fått tak i white godteri snusen sin..
Jeg testa noe da jeg skulle slutte å snuse å røyke. Det var da jeg starta å bli utbrent og formen var helt jævlig, voldsomt tankekjør og generelt rassert psykisk og ganske dårlig fysisk også.
Tanken var at om det psykiske var såppass ille som jeg synes det var så burde det danke ut nikotin, altså at jeg ikke tenkte på nikotin pga alt det andre dritten som skjedde.
Dag 2 når jeg hadde slutta skulle jeg ta meg en snus men så at jeg var tom og tenkte "faen skulle jo slutte idag", tok 1 uke før jeg i heletatt tenkte på sigg/snus igjen og holdt meg uten ganske lenge etter det.
Du svetter av snus abstinenser, og dater ei på 77???
Veldig veldig rart. Du beskriver abstinens sammenlignet med et narkotisk stoff. At det er slutt med dama kan jeg forstå, men snusen? Tiden vil lindre, det ser du ikke nå men du kommer til og gjennom dette. Hvis det er så du erfarer ville jeg vært bekymret med tanke på abstinensene du her forklarer
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva vet vel du om hva slags plager og hvor omfattende det er etter å ha gått av 20 år med snus. Jeg lider
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva vet vel du om hva slags plager og hvor omfattende det er etter å ha gått av 20 år med snus. Jeg lider
Vis hele sitatet...
Jeg er oppe i det samme selv. Hvordan lider du?
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Som jeg skreiv, svetter som en gris på natta. Prikker i munnen og i skallen. Humøret på bånn, tenker på snus hele tiden, alt er grått. Spiser som en hest. Jenta mi forlot meg
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan det være at denne dama du var sammen med kanskje snik ruset deg for å gjøre deg avhengig av henne? Og nå som hun er borte så kjører abstinensene deg ned i grusen. Men du var så heldig at du sluttet å snuse samtidig så du dro aldri den koblingen denne 77 åringen ville at du skulle dra, som er at du blir syk uten henne.
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har snust i 20 år selv. Har prøvd og slutte et par ganger, eneste "abstinens" jeg får er at jeg får veldig kort lunte og kan bli veldig fort sint, kan gå rundt og være litt grinete. Men det er stort sett det, tenker selvfølgelig mye på snus men blir ikke dårlig.

Ender alltid med at samboer kjører og kjøper snus til meg for hu orker ikke at jeg skal være grinete og gå rundt på tå rundt meg ��
Tenk deg følelsen når du endelig har kommet deg over snusen og exen. Da snakker vi ny mann materiale
Sist endret av Emilher1; 16. november 2022 kl. 00:06.
Sitat av Emilher1 Vis innlegg
Tenk deg følelsen når du endelig har kommet deg over snusen og exen. Da snakker vi ny mann materiale
Vis hele sitatet...
Støtter den!! Og sprekker du nå så har du kommet så langt helt forgjeves. Er det du som bestemmer eller er det snusen?


77-åring??
Sist endret av eXplode; 16. november 2022 kl. 00:33. Grunn: What he said for christ sake
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av eXplode Vis innlegg
77-åring??
Vis hele sitatet...
Freakforum er under siege av mindreårige troll den siste tiden. Flere nye kontoer som både troller og stiller idiotiske spørsmål.
Du får ta deg en tur på gamlehjemmet om det blir for tøft
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Jeg testa noe da jeg skulle slutte å snuse å røyke. Det var da jeg starta å bli utbrent og formen var helt jævlig, voldsomt tankekjør og generelt rassert psykisk og ganske dårlig fysisk også.
Tanken var at om det psykiske var såppass ille som jeg synes det var så burde det danke ut nikotin, altså at jeg ikke tenkte på nikotin pga alt det andre dritten som skjedde.
Dag 2 når jeg hadde slutta skulle jeg ta meg en snus men så at jeg var tom og tenkte "faen skulle jo slutte idag", tok 1 uke før jeg i heletatt tenkte på sigg/snus igjen og holdt meg uten ganske lenge etter det.
Vis hele sitatet...
Nå er det sorg og absinenser i bildet da.. Handler ikke bare om å «slutte».
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Flytti rakkern for et useriøst forum. Prøver å holde meg til saken og det eneste folk prater om er skrivefeil og at jeg er troll fordi jeg skreiv 77. Og jeg har visst ikke rett til å ha det tungt fordi dette er fjortisproblemer jeg har visstnok og de plagene jeg har kroppslig er visst ikke plager og jeg har ingenting å klage på. Takk til du ene eller kanskje to som gadd ta problemstillinga mi på alvor og svare orgientlig. Terningkast 1 til dette forumet. Begynn å oppføre dere ordentlig dette her er jo helt sjukehus
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Flytti rakkern for et useriøst forum. Prøver å holde meg til saken og det eneste folk prater om er skrivefeil og at jeg er troll fordi jeg skreiv 77. Og jeg har visst ikke rett til å ha det tungt fordi dette er fjortisproblemer jeg har visstnok og de plagene jeg har kroppslig er visst ikke plager og jeg har ingenting å klage på. Takk til du ene eller kanskje to som gadd ta problemstillinga mi på alvor og svare orgientlig. Terningkast 1 til dette forumet. Begynn å oppføre dere ordentlig dette her er jo helt sjukehus
Vis hele sitatet...
Jeg trenger bare litt perspektiv.. hvor gammel er du?
Ta deg en snus men vær forsiktig med alkohyl/evt andre rusmidler.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er mye bedre å trappe ned på nikotin enn å gå rett av. Porsjoner ut dagsdoser, og bruk opp til fire uker med å gå av. Da gjør det det litt mer behagelig for deg selv, og du slipper å ha det jævlig både fysisk og psykisk!