Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  45 5728
Hei, har alltid lurt på hvor folk flest gjemmer narkotika når man skal inn på utesteder.

Før pleide jeg alltid å bruke snusboks, men de siste årene har de fleste vekterne startet å kikke i snusboksene.

Hvor pleier dere å gjemme det? En kompis av meg pleier alltid å stappe det opp i rompen med en kondom, men det gidder ikke jeg, så derav lurer jeg på om dere har noen bedre metoder
Meningsløsheten bak å opprette en egen tråd for dette på et offentlig forum hvor det sikkert allerede haugevis med svar på lignende spørsmål. Du trenger ikke ha veldig god fantasi for å løse dette... Ok vektere har begynt å sjekke snusboksen, men INNI analen blir for drøyt, bare ut ifra den bittelille informasjonen der RENNER det inn ideer TENK, TENK. Hvis ikke du løser denne gåten selv vil jeg påstå at du burde ta deg en pause fra Knark Knarkerud Knarkesen & Co. Du kommer ikke til å få en liste som minner vektere på hvilke steder de glemmer å sjekke av meg i hvert fall.
Trådstarter
15 4
Sitat av knert1 Vis innlegg
Meningsløsheten bak å opprette en egen tråd for dette på et offentlig forum hvor det sikkert allerede haugevis med svar på lignende spørsmål. Du trenger ikke ha veldig god fantasi for å løse dette... Ok vektere har begynt å sjekke snusboksen, men INNI analen blir for drøyt, bare ut ifra den bittelille informasjonen der RENNER det inn ideer TENK, TENK. Hvis ikke du løser denne gåten selv vil jeg påstå at du burde ta deg en pause fra Knark Knarkerud Knarkesen & Co. Du kommer ikke til å få en liste som minner vektere på hvilke steder de glemmer å sjekke av meg i hvert fall.
Vis hele sitatet...


Regner med du sikter til boxeren?
Sitat av knert1 Vis innlegg
Meningsløsheten bak å opprette en egen tråd for dette på et offentlig forum hvor det sikkert allerede haugevis med svar på lignende spørsmål. Du trenger ikke ha veldig god fantasi for å løse dette... Ok vektere har begynt å sjekke snusboksen, men INNI analen blir for drøyt, bare ut ifra den bittelille informasjonen der RENNER det inn ideer TENK, TENK. Hvis ikke du løser denne gåten selv vil jeg påstå at du burde ta deg en pause fra Knark Knarkerud Knarkesen & Co. Du kommer ikke til å få en liste som minner vektere på hvilke steder de glemmer å sjekke av meg i hvert fall.
Vis hele sitatet...
Hvorfor kan du ikke bare gi bort en sånn liste? Folk har da virkelig spurt verre ting.
Du minner meg om en vekter, jobber du som tyttebær selv kanskje? Litt butthurt over at noen vil tråkke over DINE regler!!!
Hva med å lage en nesespray?
Har det somregel bare i lomma
Trådstarter
15 4
Sitat av Lykkeleeten Vis innlegg
Har det somregel bare i lomma
Vis hele sitatet...
Utestedene jeg pleier å gå til pleier å kroppsvisitere, så det å ha noe i lommene funker dorlig her

Sitat av Jerna Vis innlegg
Hva med å lage en nesespray?
Vis hele sitatet...
Hørt at folk blander coke med alcohol i nesespray, men tror det blir vanskelig å gjøre? Umulig å få av korken uten å knekke den osv?
Sist endret av BluDog; 26. september 2022 kl. 11:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Går aldri ut, men hvis det er pulver det er snakk om så funker vel skoene?
Har hørt om at man får kjøpt tom nesespray flaske på apotek og de jeg har sett som gjør det blander med vann.


Jeg vet ikke om det gjøres noe med vannet først. I form av koking og avkjøling eller noe
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sokken i zip pose
Sitat av BluDog Vis innlegg
Utestedene jeg pleier å gå til pleier å kroppsvisitere, så det å ha noe i lommene funker dorlig her
Vis hele sitatet...
Men er det kanskje fordi du drar på de mest populære utestedene?

For noen år tilbake var jeg endel ute i Oslo. Da merket jeg fort at det var enkelte utesteder vekterne var mye mer aggresive på å ta de som tok med narkotika, enn de litt mindre kjente utestedene.

Eller sagt på en annen måte. Skal du på de meste populære stedene så er det bare bryderi å tenke på at man må redosere cola hvert 30 minutt.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lag deg en falsk bunn i snusboksen
Den dagen man må dra ned trusa for å komme inn på et utested i Norge tviler jeg veldig, veldig sterkt på kommer.

Hvis man legger det i undertøy generelt så finner di det ikke.

Eneste gangen jeg har måtte dra ned boxern var hos politet, og så vidt jeg vet driver di ikke på slik lenger.
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har sydd en lomme på innsiden av alle boxerne mine
Sitat av BluDog Vis innlegg
Hei, har alltid lurt på hvor folk flest gjemmer narkotika når man skal inn på utesteder.

Før pleide jeg alltid å bruke snusboks, men de siste årene har de fleste vekterne startet å kikke i snusboksene.

Hvor pleier dere å gjemme det? En kompis av meg pleier alltid å stappe det opp i rompen med en kondom, men det gidder ikke jeg, så derav lurer jeg på om dere har noen bedre metoder
Vis hele sitatet...
Hæ blir du ransaka før du går inn?
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
"I got a dope in my sock"
Sitat av BluDog Vis innlegg
Utestedene jeg pleier å gå til pleier å kroppsvisitere, så det å ha noe i lommene funker dorlig
Vis hele sitatet...
De kjenner vel ikke en liten ziplås pose gjennom klærene? De har ikke lov til å sjekke lommene dine, så værste som skjer er at du blir nekta inngang. Med mindre du lar dem sjekke da selvfølgelig....
Sist endret av Lykkeleeten; 26. september 2022 kl. 16:25.
Trådstarter
15 4
Sitat av Lykkeleeten Vis innlegg
De kjenner vel ikke en liten ziplås pose gjennom klærene? De har ikke lov til å sjekke lommene dine, så værste som skjer er at du blir nekta inngang. Med mindre du lar dem sjekke da selvfølgelig....
Vis hele sitatet...
De drar langs lommer og ber deg ta allt ut av de.
Nå burde jeg blitt skutt men sokk!


Du må ofre en sokk, klipp til et hull rett ved strikken. Oppi der putter du litt ymse, fester den i knappen på buksa. Legger sokken under balla. Juster den sånn at du faktisk kan vippe ut bokseren og kan la både politi og vektere lyse nedi om de ønsker det, jada vært borte i noen sånne


Har sluppet unna mange kontroller med nevnt løsning. skal være veldig årvåken for å legge merke til den. Hatt mange visiteringer men aldri funnet noe. de kan tilogmed kjenne rundt men fremdeles vanskelig å legge merke til. Ender du på glattcella er det en elstremt dårlig løsning bare for å ha sagt det først
Sitat av BluDog Vis innlegg
De drar langs lommer og ber deg ta allt ut av de.
Vis hele sitatet...
Putt det i lommeboka
pakk det bare ned i sokken og ikke vær for fucked up når du skal inn så går det alltid fint. fint spørsmål du stiller, relevant for mange.
Anonym bruker
"Villig Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er vekter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg er vekter
Vis hele sitatet...
GOOD for you!
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Hvorfor kan du ikke bare gi bort en sånn liste? Folk har da virkelig spurt verre ting.
Du minner meg om en vekter, jobber du som tyttebær selv kanskje? Litt butthurt over at noen vil tråkke over DINE regler!!!
Vis hele sitatet...

Hvilke av MINE regler er det du tenker på nå? Pass deg neste gang du fyrer i skateparken du. Noen ganger er jeg kriminell, tyv og narkoman på en gang... Noen ganger er jeg lagerarbeider, mens andre ganger vekter, parkeringsvakt, vaktmester, for ikke å nevne at jeg også er politimann i sivil.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har aldri blitt visitert på vei inn på et utested. Hva er greia? ��
Anonym bruker
"Overtalt Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Snusboks i bokseren mellom pungen og ræva
Hvor I landet er disse utestedene hvor de visiterer deg for dop? Høres ut som en dårlig business når så mange på byen snorter cola. Cola brukere drikker jo som regel mye så det er jo attpåtil gode kunder de mister.
Er det ikke bare å ha det i lomma? Eller i bokseren? De kan ikke akkurat be deg om å kle av deg
Sitat av SjokoMelk Vis innlegg
Er det ikke bare å ha det i lomma? Eller i bokseren? De kan ikke akkurat be deg om å kle av deg
Vis hele sitatet...
Høres rart ut hele greia. Blitt ransaket for våpen på offentlige arrangementer. Aldri for dop.

Noen her som har blitt ransaket På utesteder I eks Oslo eller Trondheim?

Til TS anbefaler selvsagt at du boikotter sånne utesteder. om du absolutt må gå ditt med knark pakk det i plast og putt det i munnen som en snus men langt bak ved jekslene så det ikke syntes.
Sist endret av kemist; 28. september 2022 kl. 08:15.
Hvis utesteder ransaker er det nok mest fordi ikke vil ha salg i lokalet.
Sitat av kemist Vis innlegg
...pakk det i plast og putt det i munnen som en snus men langt bak ved jekslene...
Vis hele sitatet...
å si at du har en helvettes tannverk...
Analen/inni vagina er bombesikkert. Evt. kan du teipe noe til undersiden av pungen?
Trådstarter
15 4
takker alle for svar!
Naturlig å ransake samtlige, og konfiskere all narkotika.

Ville gjort det samme...
Trenger ikke stappe den inn i rassimus, jeez... Holder å ha det mellom skinkene og klemme de sammen. Eventuelt ved "skrukken", altså mellom ballene og ræva, bruk stramme boksere som sitter rundt lårene så du ikke mister det ut gjennom buksebeinet

Andre:

- Sokken (små mengder)

- I kjeften, enten under tunga eller under leppa som "snus"

- Under forhuden

- På vinterstid kan du ha det på leggen/knehasen inni stilongsen, la den gå nedi sokkkene og dra de opp så er du sikker på å ikke miste det.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Lommebok vis shittet er flat, bak et kort helst.
Boksern, i brimmen på caps eller bretten i lua. Sokker osv. bare å være litt kreativ
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har i et smykke rundt halsen, lommeboka, eller rett i knarkelomma(den bittelille noen bukser har over vanlig lomme).
Tar ikke med mer enn jeg trenger, og bruker jeg knarkelomma bruker jeg også bittesmå stive klips som holder pulveret like flatt som lomma.
Jeg tok med ketamin fra Vestlandet til København under snuslippa. Skulle på tool konsert. Pakka keten inn i plastfolie, ga den en tynn, avlang form og la det under hele overleppa. Umulig å se, ingen lukt og null paranoia for min egen del ��
Jeg og to kompiser delte innholdet akurat i det tool kom på scenen, og effekten kom i det de begynte å spille. Var perfekt ��
morkakespisende
Gjemme det? I nesebor, som regel.
Anonym bruker
"Trygg Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Pleier ikke å gjemme det, har det bare i lomma. Går ikke på steder hvor man blir ransaket i døra, er for gammel til det.
▼ ... over en uke senere ... ▼
I lomma somregel.
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De fleste boxeeshortser er dobbeltsporet forran, klipp et lite hull på insiden øverst oppe, og da har du en solid lomme å ha stoffet oppi. Husk å dytt det litt ned med fingeren. Har tilogmed sotte i glattcelle med over 10g speed på den måten, trakk ned boxeren og satte meg ned på huk så var det greit, kansje heldig men funket godt.
Anonym bruker
"Ydmyket Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
De fleste boxeeshortser er dobbeltsporet forran, klipp et lite hull på insiden øverst oppe, og da har du en solid lomme å ha stoffet oppi. Husk å dytt det litt ned med fingeren. Har tilogmed sotte i glattcelle med over 10g speed på den måten, trakk ned boxeren og satte meg ned på huk så var det greit, kansje heldig men funket godt.
Vis hele sitatet...
Badass
Anonym bruker
"Uenig Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I BH’en for de som bruker det