Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  117 20217
Ordet idiot begynner å bli utvannet.

For ordens skyld så har jeg medfølelse for stakkars Mikael(som per definisjon kan sies å være en idiot, altså no offense intended i tidligere innlegg.). Jeg synes synd på gutten. Han er 5 år, blir ufrivillig plassert i medias søkelys pga hans tilstand. Samtidig synes mange at dette er positivt.

Greit nok at mange andre av ungene deltar også "ufrivillig" i denne konkurannsen, men når disse vokser opp vil nok de fleste av dem synes at det var stas. Neppe tilfelle i Mikaels tilfelle. Moren derimot har fått seg en skikkelig ego boost på sønnens vegne.

Så jeg får vel slenge meg på bølgen og gratulere Mikaels mor. Utrolig achievement hun har fått til ved å utnytte sin sønn tilstand på denne måten.
Sist endret av toeless; 7. september 2010 kl. 02:52.
Sitat av toeless Vis innlegg

Så jeg får vel slenge meg på bølgen og gratulere Mikaels mor. Utrolig achievement hun har fått til ved å utnytte sin sønn tilstand på denne måten.
Vis hele sitatet...
Mener du at hun ikke skal få lov, som alle andre, og stille med barnet sitt i konkuransen? Hun har ikke utnyttet Mikael, men prøvd å la sønnen sin vinne Lano-ungen 2010. kanskje hun hadde håper at slike ignorante fjols som deg ikke eksisterte. Det skal mer enn Obama + Chuck Norris til for å overtale meg om at du gavner samfunnet noe mer enn smilet til denne ungen.
Ja, det er det jeg sier svart på hvitt. At hun ikke skal få lov... Å trekke sluttninger ut av intet er ingen god egenskap. På tide å kvitte seg med den kanskje?

For ordens skyld kan man si at alle mødre som melder ungene sine på denne konkurannsen utnytter ungene sine. Om du mener noe annet samtidig som du kaller meg ignorant så bør du kanskje kjøre en reality check.
Sitat av toeless Vis innlegg
For ordens skyld kan man si at alle mødre som melder ungene sine på denne konkurannsen utnytter ungene sine. Om du mener noe annet samtidig som du kaller meg ignorant så bør du kanskje kjøre en reality check.
Vis hele sitatet...
Hvorfor henger du ut spesielt denne kvinnen, og ikke alle andre som melder på ungen sin?
Si gjerne ifra om du har sett noen andre mødre med mulithandikappede barn som har vært fremme i media tilknyttet denne konkurannsen.

Om det skulle være andre mødre i samme situasjon så fordømmer jeg selvsagt disse også.

Har dog ikke noe imot at mødre med "normale" unger velger å delta i konkurransen. For som sagt så vil nok deltakelse for de fleste unger være positivt i ettertid(Ego booster). Lite trolig at dette er tilfellet for Mikael.

Men jeg har sagt mitt. Liker du det ikke så har du ikke mindset til å forstå det. Åpenbart ikke min feil.
Sist endret av toeless; 7. september 2010 kl. 03:49.
Sitat av toeless Vis innlegg
Hvorfor ønsker de svakerestilte i samfunnet at den intellektuelle elite ikke skal få flere barn? Har de "dumme" planer om å ta over verden? Merkelige greier.
Vis hele sitatet...
Du kaller deg selv intelligent? Du er en av de dummere jeg har sett her på forumet, og du vet jo ikke engang hva egoistisk betyr.
Ingenting av det jeg har skrevet i denne tråden danner grunnlaget for å gjøre seg opp en mening om min intelligens.

En rimelig konklusjon er at mine innlegg kan vise mangel på empati og at jeg derfor kan ha psykopatiske tendenser. Psyokpater er ikke dumme, de er bare missforstått av samfunnet.

Og hva er grunnlaget for å påstå at jeg ikke vet hva egoisme betyr? Det er et helt vanlig ord som er selvforklarende.

Mange av dere viser et enormt stort potensiale når det kommer til argumentasjonsevner.. Når man er på bunn kan det stort sett kun gå en vei.
Sitat av toeless Vis innlegg
Ingenting av det jeg har skrevet i denne tråden danner grunnlaget for å gjøre seg opp en mening om min intelligens.

En rimelig konklusjon er at mine innlegg kan vise mangel på empati og at jeg derfor kan ha psykopatiske tendenser. Psyokpater er ikke dumme, de er bare missforstått av samfunnet.

Og hva er grunnlaget for å påstå at jeg ikke vet hva egoisme betyr? Det er et helt vanlig ord som er selvforklarende.

Mange av dere viser et enormt stort potensiale når det kommer til argumentasjonsevner.. Når man er på bunn kan det stort sett kun gå en vei.
Vis hele sitatet...
Hvis du har greid å sette den diagnosen på deg selv. Og beviser den med at forumpostene dine kan vise mangel på empati, synes jeg det absolutt sier noe om intelligensen din.
Og den siste mongohersketeknikken din var virkelig imponerende.
Nei, jeg ser ikke på meg selv som psykopat.

Og hvorfor så mye fokus på meg som person? Grow up!
Sist endret av toeless; 7. september 2010 kl. 11:55.
Sitat av toeless Vis innlegg
Nei, jeg ser ikke på meg selv som psykopat.

Og hvorfor så mye fokus på meg som person? Grow up!
Vis hele sitatet...
Du ser ikke på deg selv som psykopat, bare som et misforstått intelligent menneske som har det vondt og er superior til alle andre? Vedder på at du elsker dexter. Jævla klisjé.
Nå sporet vel kanskje dette litt av, eller?
Sitat av ticks Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Hva prøver du å si med dette? Det fratar ikke 4chan den æren de skal ha for det, fordi det var de som fikk stemt han opp på første plass slik at folk la merke til han og begynte å stemme på han. Og hva faen mener du med 4Chan shitkids? Blir så jævlig forbanna på sånn ignorante, fordomsfulle og overlegne personer som deg. Det er da virkelig ikke et forum fullt av unger, tror du bør besøke siden en gang til, og kanskje besøke et av de andre subforumene enn /b/.
Sitat av toeless Vis innlegg
For ordens skyld så har jeg medfølelse for stakkars Mikael(som per definisjon kan sies å være en idiot, altså no offense intended i tidligere innlegg.)
Vis hele sitatet...
Hva legger du i det å være idiot? Om du sikter til det å ikke være politisk engasjert, er vel de fleste i kåringen idioter. Sikter du til Mikaels mentale tilstand, bør du tenke deg litt om - bli voksen.

Sitat av toeless Vis innlegg
Greit nok at mange andre av ungene deltar også "ufrivillig" i denne konkurannsen, men når disse vokser opp vil nok de fleste av dem synes at det var stas. Neppe tilfelle i Mikaels tilfelle. Moren derimot har fått seg en skikkelig ego boost på sønnens vegne.
Vis hele sitatet...
Jeg tror ikke Mikael vil føle at han har tatt noe skade av dette. Sett bort fra enkelte poster på /b/, og deg, har jeg ikke sett NOE negativ vinkling på Mikael, eller det faktum at han vant. Det virker som om det er en stor folkefest av positive tanker rettet mot Mikael som person, og andre i hans situasjon. Han fortjener muligheten til å bli påmeldt og vinne slike konkurranser, på lik linje med alle andre barn.


Det synet du har på handikappede hører nazismen til, og om du noengang modner mentalt vil du forstå dette. Jeg anbefaler deg å jobbe som/sammen med en verge, slik at du kan få et innblikk i realiteten.
Det er ikke vi som ikke har "mindset til å forstå det", det er DU som ikke forstår hva denne saken egentlig innebærer. For oss, Lano og ikke minst Mikael og hans foreldre.
For meg spiller det liten trille hvem som vinner en såpekonkurranse, hehe.. men ho mora har jo virkelig fått stjerner i øynene. I mine øyne opptrer hun litt smakløst....på linje med de feite mødrene i statene som saksøker Mc Donalds fordi ungene deres ser ut som kinderegg.

Eneste jeg reagerte på egentlig.
Sitat av pÝv Vis innlegg
Sett bort fra enkelte poster på /b/, og deg, har jeg ikke sett NOE negativ vinkling på Mikael, eller det faktum at han vant. Det virker som om det er en stor folkefest av positive tanker rettet mot Mikael som person, og andre i hans situasjon.
Vis hele sitatet...
Vil bare påpeke at det ikke betyr at han nødvendigvis liker eller ønsker en sånn oppmerksomhet. Jeg har en diagnose, og jeg syns det er fantastisk irriterende når folk snakker om ting jeg "har greid å få til på tross av..." Hele fokuset på Mikael er nettopp den der på tross av. Og da er vi like langt, fordi handikap ikke burde bety noe. På en måte.

(Jeg vet ikke hvor mye Mikael spesifikt forstår og ikke, dette var bare en generell kommentar.)
Sitat av randoom Vis innlegg
Vil bare påpeke at det ikke betyr at han nødvendigvis liker eller ønsker en sånn oppmerksomhet. Jeg har en diagnose, og jeg syns det er fantastisk irriterende når folk snakker om ting jeg "har greid å få til på tross av..." Hele fokuset på Mikael er nettopp den der på tross av. Og da er vi like langt, fordi handikap ikke burde bety noe. På en måte.

(Jeg vet ikke hvor mye Mikael spesifikt forstår og ikke, dette var bare en generell kommentar.)
Vis hele sitatet...
Tror ikke det trenger å være vår største bekymring, det er jo tross alt ikke noe han har gjennomført. Uansett, leste litt på den ene artikkelen og fikk inntrykk utav hva moren sa at han ikke får med seg noe særlig fra "vår verden", ihvertfall ikke noe så komplekst som dette..
Jeg er sikkert ikke kynisk nok, men jeg trodde faktisk at folk stemte fordi de mente at dette barnet fortjente å vinne. Men det finnes alltid råtne epler i kurven, som f.eks stemte for å "være ekkel". Men de vinner jo uansett ikke på dette, da foreldra frivillig meldte sitt barn på denne konkurransen og dermed sikkert ønsket at han skulle vinne.