Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 14826
ketil tefke har gått samme vei som Kåre Conradi. hans mobil og PC er visstnok stjålet og flere private bilder er på avveie.

noen som vet hvor man kan se dette?

var inne på en side å så bildene av Conradi, der fant jeg også andre kjendiser. men husker ikke hvilken side noen som vet?

bare litt nysgjerrig:P
Sist endret av tornerose; 30. januar 2007 kl. 17:28. Grunn: skriveleif
Seriøst jeg begynner å lure på om folka gjør det med vilje... Angående bildene har du prøvd å søke skikkelig først?
har leta ganske heftig jeg ja :P
Hvis du skal finne bildene er det er fordel å stave navnet riktig.
kjetil da!!

okei, jeg fant de.
Haha, dem gjør det med vilje.. Om ikke så er norske kjendiser seriøst dumme. Litt av noen idol for små stakkarslige unger. Håper folk snart skjønner at å strike på mobilen ikke er så kult, mye mer fresht av dem om den knuller på open gate i Oslo sentrum.
post link? hehe ^^
Vil dere ha bildene? Jeg fant dem. Men jeg bare poster link, skal ikke ha noe ansvar her;P

http://www.nakenprat.com/showthread....2&page=1&pp=15

Enjoy
Kan noen legge bildene ut på en annen side man ikke må melde seg inn?
Jeg skjønner faktisk ikke hvorfor folk skal ha interesse av å se disse bildene...

Og hvorfor folk tar nakenbilder av seg selv med mobilen sin i utgangspunktet?
hva med de manipulerte bildene av idol-sandra?
Hvem faen er Kjetil Tefke?
bildene av sandra er drit, er så max fake..
Hahaha, prøvde han på en sånn "goatse" eller hva det heter ? :P



mxyzptlk: tror han var programleder i Dansefeber ifjor elns..