Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2015
Hei freaks!

Har veldig veldig lyst til å bygge en form for hylle til TG12, men på grunn av ekstremt lite erfaring med bygging av ja... hylle. Så må jeg nok pent be noen andre tegne den, så jeg spør dere om noen av dere har litt lyst til å tegne en hylle (pris evt kan sendes på PM)

Er ikke veldig kravstor, eneste er at den skal være solid (ofc) og at den skal dekke 5 plasser (litt mye)

Spør egentlig kun om et grunnlag å starte å bygge på, som en tegning på et skjellet til en hylle eller noe sånt, alle gode inspill på dette er velkomne.

Takk!

- Luc1fer
Hvis du ikke klarer å bygge en hylle selv? Da er det på tide å komme seg vekk fra dataskjermen.

Se på bilder fra tg å se hva andre har lagd. Da bør du klare resten selv
Kan tegne ei hylle i 3D til deg hvis jeg får tid i morgen

Hva skal den ha plass til? (størrelse på tv/skjerm, høyde på PC, eventuelt høyttalere osv)
Sitat av Turrist Vis innlegg
Hvis du ikke klarer å bygge en hylle selv? Da er det på tide å komme seg vekk fra dataskjermen.

Se på bilder fra tg å se hva andre har lagd. Da bør du klare resten selv
Vis hele sitatet...
Klarer helt fint å bygge en hylle selv, er bare helt ute av det kreative hjørnet... har heller ingen erfaring på bygging av slike ting
Beklager da misforstod jeg.

Begynte virkelig å lure
Sitat av GreenRay Vis innlegg
Kan tegne ei hylle i 3D til deg hvis jeg får tid i morgen

Hva skal den ha plass til? (størrelse på tv/skjerm, høyde på PC, eventuelt høyttalere osv)
Vis hele sitatet...
Selveste GreenRay! kjempeflotte casemods du lager altså, kjempekult å se på "prosjektene" dine ^^

Hadde jo vært kult å rigga en 42" på hylla da..., har 2xz-5500 som evt skal kobles sammen og haes oppi hylla (relativt små speakere subben kan vel bare stå på gulvet) blir vel 4x24" benq skjermer på plassene, det største kabinettet som skal inn i hylla blir Et silverstone raven 2-E. kan godt sende deg mer info på PM,

Takk for raskt svar

Sitat av Turrist Vis innlegg
Beklager da misforstod jeg.

Begynte virkelig å lure
Vis hele sitatet...
Er man så lat har man ingen plass på TG ^^
Last ned Google Sketchup som jeg gjorde, og begynn og design. Jeg kunne heller ikke mye i sketchup, men tok meg no time. Dessuten kan du sikkert finne noen fine tutorials på YouTube. Tviler dog på at du får plass til en 42" hvis du skal være fem stykker, vi er fem og får maks plass til en 32" hvis alle skal ha med en skjerm/to.
Sitat av pearL1337 Vis innlegg
Last ned Google Sketchup som jeg gjorde, og begynn og design. Jeg kunne heller ikke mye i sketchup, men tok meg no time. Dessuten kan du sikkert finne noen fine tutorials på YouTube. Tviler dog på at du får plass til en 42" hvis du skal være fem stykker, vi er fem og får maks plass til en 32" hvis alle skal ha med en skjerm/to.
Vis hele sitatet...
tenker en tv skjerm som henger over oss paa hylla da
Bruk hylla våres som en idè til og forme noe videre! men last ned google sketchup.. ganske enkelt program og bruke!
Hehe takk for gode svar osv, men GreenRay skal tegne hylle til meg Men jeg "tilføyer" det jeg gjerne vil ha der ^^ kan godt legge ut tegningen når den er ferdig i denne tråden, så får vi se
Sitat av Luc1fer Vis innlegg


tenker en tv skjerm som henger over oss paa hylla da
Vis hele sitatet...
Det kan du lett lage i Google Sketchup, man kan laste ned ferdig 3D produkter/objekter som andre har laget, for free!
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Kan jo prøve denne.