Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 4298
Jeg vurderer sterkt og kjøpe et headset fra Dr.Dre-serien. Jeg ser mye på Solo HD, eller bare Solo. Har noen erfaringer med Dr.Dre-serien om de er verdt prisen og om de er gode?
Har brukt sykt mye penger på Koss headset som blir veldig kjapt ødelagt, prøver og bytte dem, men butikken nekter nesten hver gang. Så vil heller invenstere i et headset som er sykt gode og holder lenge
Jeg har det minste paret og er veldig fornøyd. Helt utrolig deilig lyd og de sitter som et skudd på ørene.
¨Selv har jeg også brukt Koss Portapro alt for lenge, e blir jo ødelagt på 2 uker og nå gidde rikke spaceworld eller teknikmagasinet å være med på "livstidsgaranti"-leken lenger, så koss portapro = ubrukelig.

Kjøpte meg Beat i høstferien, var i New York så jeg fikk dem til 1000 kroner!
Jeg kunne betalt 2k for dem, men 3k er litt i det dyreste laget, du kan finne bedre headset til 3000 kroner, men Beats er utrolig digg, og du trenger ikke å ha høyt volum for å høre en chill, stille sang, siden de filtrerer ut all annen lyd.
Så er de komfertable og varmer ørene nå når kuldegradene biter.

Har det store paret, btw.
Sist endret av PerPerPerPer; 27. november 2011 kl. 14:10.
Trådstarter
37 0
Sitat av VinumSabbathi Vis innlegg
Jeg har det minste paret og er veldig fornøyd. Helt utrolig deilig lyd og de sitter som et skudd på ørene.
Vis hele sitatet...
Har du hatt dem lenge? Tåler de mye?
Har en dårlig vane og legge headset i skolesekken, da blir de kjappere ødelagt. Men vil tro til den prisen, at jeg er mer forsiktig og legger de i boksen som følger med.
Sitat av andy10 Vis innlegg
Har du hatt dem lenge? Tåler de mye?
Har en dårlig vane og legge headset i skolesekken, da blir de kjappere ødelagt. Men vil tro til den prisen, at jeg er mer forsiktig og legger de i boksen som følger med.
Vis hele sitatet...
Ja, det er en god idee å legge dem i boksen når du ikke bruker dem.
De tåler en del, men en venn av meg har ødalagt sine to ganger. Han har garanti da, heldigvis for han.
Om du skal ha Solo, kjøp for all del HD, det er visstnok mye bedre mtp. at det er nyere, så jeg ville nok sagt at det hadde vært best å investere i dem isåfall.

Forøvrig, noen som har erfaring med Beats Tour-øreproppene?
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=581047
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Om du skal ha Solo, kjøp for all del HD, det er visstnok mye bedre mtp. at det er nyere, så jeg ville nok sagt at det hadde vært best å investere i dem isåfall.

Forøvrig, noen som har erfaring med Beats Tour-øreproppene?
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=581047
Vis hele sitatet...
Har hørt gode ord om dem, men de må vell være blant de mest overprisete øreproppene på markedet.
For så mye penger kan du spandere på deg en tur til Bang og Oluffsen eller Soundgarden.
Trådstarter
37 0
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Om du skal ha Solo, kjøp for all del HD, det er visstnok mye bedre mtp. at det er nyere, så jeg ville nok sagt at det hadde vært best å investere i dem isåfall.

Forøvrig, noen som har erfaring med Beats Tour-øreproppene?
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=581047
Vis hele sitatet...
Jeg tror det er de proppene en kompis av meg har. De fulgte med når han bestilte HTC Sensation. Veldig gode. Prøvde de bare i en sang, så fikk ikke hele opplevelsen, men ble veldig imponert.
Sitat av andy10 Vis innlegg
Har du hatt dem lenge? Tåler de mye?
Har en dårlig vane og legge headset i skolesekken, da blir de kjappere ødelagt. Men vil tro til den prisen, at jeg er mer forsiktig og legger de i boksen som følger med.
Vis hele sitatet...
Har brukt de hver dag i et halvår kanskje. De tåler nok mere enn det stilkheadsettet fra koss, men jeg velger uansett å være litt forsiktig. Du burde ha de i etuiet sitt hvis du skal frakte de i sekk.
Trådstarter
37 0
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Har det store paret, btw.
Vis hele sitatet...
Mener du Studio eller Solo HD? Er stundent, så velger mest sansynlig Solo HD Elkjøp hadde en god pris på 1 799 kr, vet noen om et billigere nettsted?
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Om du skal ha Solo, kjøp for all del HD, det er visstnok mye bedre mtp. at det er nyere, så jeg ville nok sagt at det hadde vært best å investere i dem isåfall.

Forøvrig, noen som har erfaring med Beats Tour-øreproppene?
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=581047
Vis hele sitatet...
hvis du har lyst på propper som går en halvmeter inn i øret så kjøper du dem. To kompiser har hatt dem og vært misfornøyd.
Sitat av andy10 Vis innlegg
Mener du Studio eller Solo HD? Er stundent, så velger mest sansynlig Solo HD Elkjøp hadde en god pris på 1 799 kr, vet noen om et billigere nettsted?
Vis hele sitatet...
Jeg har Beats Studio.
Tror det faktisk er billigere å kjøpe i USA og så betale frakt og masse sånt.
Har brukt Studio-modellen en stund nå, og er storfornøyd! Føler jeg har fått bra lyd og komfort for pengene (betalte 2995,- på Eplehuset). Eneste minuset er vel at de lekker litt, altså at ved høyere volum kan det bli veldig irriterende for folk rundt deg. Som pendler har jeg erfart det et par ganger.

Kjøpte de på grunnlag av enormt mye skryt både fra forskjellige tester, samt bekjente, og er ikke skuffet.
Beats by Dr.Dre er som Skrillex; Hipstergreier. Du får mye bedre lyd for samme pris fra andre produsenter.
Beats er bra, men ikke knallbra. Sinnsykt overpriset, akkurat som bose.
Sjekk de ut på dealextreme, koster nesten ingenting.

http://www.dealextreme.com/p/designe...gs-black-55874

Kjøpte selv beats studio fra dealextreme, kan ikke se eller høre forskjell fra "orginalen"
Jeg er enig med mo3 om at det er en hipstergreie. For greit det er bra lyd osv. Men ikke bra nok til den prisen.
Om man først skulle kjøpt headset i den pris-klassen, ville jeg eller ha gått for et Bose headset. De er mye bedre på støydempingen og lyd generelt. Det som også er med Monster Beats, er at de er gode på bass. Så de er litt mer for basselskere.
Sitat av andy10 Vis innlegg
Har du hatt dem lenge? Tåler de mye?
Har en dårlig vane og legge headset i skolesekken, da blir de kjappere ødelagt. Men vil tro til den prisen, at jeg er mer forsiktig og legger de i boksen som følger med.
Vis hele sitatet...
Har hatt mine i vel ett år nå, og er storfornøyd. Har Solo-utgaven. Bruker de mye, og de er ganske robuste. Har gått på trynet i pudder mens jeg kjørte brett med de en gang, og kostet bare ut snøen. Fungerer knirkefritt! Frakter de til/fra skole i sekk hver dag, uten å bruke neoprenbaggen.

Sitat av lachli Vis innlegg
Sjekk de ut på dealextreme, koster nesten ingenting.

http://www.dealextreme.com/p/designe...gs-black-55874

Kjøpte selv beats studio fra dealextreme, kan ikke se eller høre forskjell fra "orginalen"
Vis hele sitatet...
Jeg kjøpte selv to par Beats Tours fra DX, og ble enormt skuffet. De SER helt lik ut ja, men lydkvaliteten var direkte kvalmende. Om de ikke hadde kostet 20 kr hadde jeg blitt lei meg. Nå vet jeg ikke med headsettene, men Toursene er bare å glemme ihvertfall. Mine HTC-propper overgår dem uten tvil.
Kjøpte mine for 200$ i NY selv. Veldig bra lydkvalitet på Solo HD, samt bra isolering og bass. Det aner meg at hvis du hører på techno ol. så ville ikke Beats passet deg.

Uansett var jeg veldig fornøyd med mine helt til den ene øreklokken falt av på bussen og jeg mistet den.
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Om du skal ha Solo, kjøp for all del HD, det er visstnok mye bedre mtp. at det er nyere, så jeg ville nok sagt at det hadde vært best å investere i dem isåfall.

Forøvrig, noen som har erfaring med Beats Tour-øreproppene?
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=581047
Vis hele sitatet...
Har selv hatt Solo og har nå valgt å ta Tour etter en garanti sak. Er veldig fornøyd med de, men alt avhenger om du har rett propper til ditt øre. Når jeg fant mine propper som passet best til meg, så ble lyden løftet til et høyere nivå. Ingen av produktene til Monster går helt opp til prisen, men du får veldig god kvalitet for prisen. Du betaler en del for design, men det er ikke et problem for meg. Da jeg ikke bruker FLAC lydfiler, og så lenge jeg ikke bruker det så mener jeg det er bortkastet med hodetelefoner til x antall tusen som du ikke får utnyttet. Jeg synes ikke det er mye forskjell fra Tour til Solo HD, bassen er veldig potent, diskanten er bra og mellomtonen er grei.

Sitat av lachli Vis innlegg
Sjekk de ut på dealextreme, koster nesten ingenting.

http://www.dealextreme.com/p/designe...gs-black-55874

Kjøpte selv beats studio fra dealextreme, kan ikke se eller høre forskjell fra "orginalen"
Vis hele sitatet...
Hvis du ikke klarer å høre og se forskjell så synes jeg du skal la være å være med i denne diskusjonen. Klarer du ikke å høre forskjell på hodetelefoner til 1500,- og et til 400,- så er det ditt problem. Jeg har hørt fake Solo, og Koss hodetelefoner leverer bedre lyd. Lyden i fake Beats er latterlig dårlig og mer overpriset enn Monster sine originalprodukter.

Lyden i et så små hodetelefoner som Solo er verdt 1000-1500,-, og dere bør ikke nevne hverken Bose eller Bang & Olufsen i denne sammenhengen for de er like mye overpriset (hvis ikke mer). Skal du ha hodetelefoner i prisklassen til 1500,- som leverer mer lyd enn de er verdt, så må du se på Beyerdynamic DT770 Pro og ATH M-50.



For å avrunde: Ja, jeg anbefaler både Tour og Solo HD. Det er ditt valg, Tour kan du ha med deg i bukselomma, det er verre med Solo HD. Lyden vil jeg tro at du sliter med å høre, så lenge du ikke er HiFi nerd. Finner du de rette proppene til Tour, så vil de ikke skuffe deg.
Sist endret av SemiColon; 27. november 2011 kl. 16:04.
På NetonNet får du Beats By Dr Dre Studio til 1990,-
Har solo, anbefaler det på det sterkeste utrolig digg ! sykt glad for at jeg kjøpte dem
ADVARSEL: Mye feil/defekt med disse headsettene, både propper og headsets har ført til at flere butikker her i bl.anna trondheim har sluttet å ta de inn pga akkurat dette.
Det er ikke god kvalitet for å si det sånn.
Bare se her http://www.youtube.com/watch?v=dmLVW2UmuOw
Kjøpte Beats Studio for 2500,- på Lefdal inkludert forsikring i 3 år! (2000,- for hodetelefonen og 500,- for forsikring). Anbefaler at deg å kjøpe Studio hvis du skal ha Beats koster litt mer enn solo, men det er verdt det!
Sist endret av Gulingen; 27. november 2011 kl. 17:51.
Eier 3 forskjellige beats by dre headsett (studio, pro detox og Miles Davis tribute pluggene) har aldri hatt problemer med noen av disse og er veldig godt fornøyd. Men kan forsåvidt være enig i at de ikke er verdt prisen, men har fått de veldig billig av leverandør.
Oh Lordy Lord
Taake's Avatar
Får jeg anbefale Denon (1)(2) eller Audio Technica i stedet for Beats eller Bose?
Sitat av andy10 Vis innlegg
Mener du Studio eller Solo HD? Er stundent, så velger mest sansynlig Solo HD Elkjøp hadde en god pris på 1 799 kr, vet noen om et billigere nettsted?
Vis hele sitatet...
apple selger dem for 1699kr. kjøpte selv et par i juni er helt ok fornøyd med de, men det er et stort problem med disse hodetelefonene bare så du vet det og det er kablene begge mine er ødelagt allerede. har bestemt meg for å kjøpe et par sony mdr-xb1000 helt sykt bass i dise!
God pris på 1799???????!?!??!?!

Beats by Dre kan forsvares for sitt design, om dette faller i smak. Ingenting annet. Dere som bare har prøvd iPod ørepropper og Koss, kan ikke drive og diskutere lydkvalitet.

Jeg kjøpte Beyerdynamic DT 770 Pro for 1400. Det er en bedre pris.