Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 10208
En ting jeg skal gjøre før jeg dør er å kjøre en supersportsbil. Gjerne en Lamborghini.

Problemet er hvordan. Har søkt rundt på nett, men finner bare steder som tilbyr "passenger seat".

Noen som vet hvor/hvordan man kan oppleve å være bak rattet på en slik bil? Gjerne på en bane.
Lurer på det samme, men bare for å leie den for bykjøring og litt show-off.
Kansje ikke helt det dere lurte på men.
Mange er redde for å leie ut slike bilder,for hvis du lager en liten ripe så synker bilen så mye i verdi.
Det er jo alltid mulig å ta en tur til frisøren, kle seg i dress og ta på seg den dyreste klokken du har, for så å besøke forhandlere som selger slike biler på finn.no for prøvekjøring!
De arangerer trackdays på Nurburgring og sikkert også de fleste andre baner.

Leie av biler http://www.rsrnurburg.com/


Her er også en link til forskjellige track days i England og biler til leie
http://www.trackdays.co.uk/driving_experience/
Her har de så og si alt som finnes av biler.

Ariel Atom
Audi R8
Formel 1
Ferrari 360
Lamborghini Gallardo
+++++
I Spania så leide en venn av søstra mi en ferrari til et par som akkurat hadde giftet seg :P Fyfaen den var fin
Kan ikke si noe mer ettersom jeg ikke vet mer :P Men det er vell bedre å kjøre en slik i utlandet enn i kalde norge på hompete veier..
I utlandet har de som regel en grense på hvor gammel du må være for å leie slike.
I Hellas så var det 23 år bare for og leie en cabriolet så da kan jeg tenke meg hva en supersportsbil kommer opp i
Før fikk man prøvd 3 sportsbiler av eget ønske på bane rett utenfor London for snaue 5.000,- kroner. Man fikk selvsagt kjøre selv. Husker dessverre ikke hvor det var tho, men det er vel bare å google litt
Sist endret av Restyle; 25. november 2011 kl. 16:32.
I Norge er det ikke likt som andre land når det gjelder sånt, at de skal leie ut sportsbiler til flere millioner kroner til hvem som helst for at vedkommende skal kjøre på norske veier med de er nok dessverre litt for risikabelt.

Tror det er mulig hvis du har en viss status/økonomi..? Leste noe om det for en stund siden.
Sist endret av Narcissistic Zebra; 25. november 2011 kl. 16:37.
The Merciful One
mr5050's Avatar
er jo mulig og leie flere sportsbiler bla ferrari lamborghini og formel 1 på mantorp i sverige
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
utenfor skandinavia er det somregel en haug med leverandører som leier ut luksusbiler.
felles er somregel at man må betale depositum på 50.000+ slik at de har noe å ta av om du dulter borti noe.

såvidt meg bekjent er det ingen som leier ut i norge.
Da jeg var liten fikk jeg sitte på med en (aner ikke om det skrives slik) ferrari testa rosa som pappa fikk leige i hvertfall. Dette var dog 23-25 år siden. Dette var i Spania.
broren min var på bane i frankrike og kjørte 5 sportsbiler på en dag han ble filmet i bilen, med instruktør og kom opp i 280km/t
han var 26, og det er noe arrangert du kan gjøre
Sist endret av Spirituell; 25. november 2011 kl. 17:53.
Hvis du er i Las Vegas en gang, kan du kjøre Lamborghini på bane

ExoticsRacing

Noen venner av meg gjorde det i sommer, var bra opplegg.