Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3185 288920
@ bronze: Da fikk du ikke limtied edition.
Sist endret av MikeHunt; 26. oktober 2011 kl. 17:59.
jeg kom ikke over tråden før etter at jeg hadde instalert ferdig og det hele, og nå får jeg bare melding om at release daten ikke er i dag. er det noen mulighet for å spille i dag,, eller må jeg bare bite i det sure eplet og vente til i morgen?
http://www.itavisen.no/881208/spill-battlefield-3-naa

virker dette, om du ikke får koblet til VPNen må du bare prøve mange ganger, på den gratis trialen er man maks koblet opp i 20min før du blir kicket så er bare å prøve å prøve (klikket login sikkert 40 ganger selv :P)
Gledelig å finne årets spill i postkassen når man kommer hjem. Ivrer etter å komme i gang med multiplayeren, og holder på å installere nå. Har allerede aktivert spillet på Origin, så er vel ikke noe håp å få spilt det i kveld, eller?
Sist endret av Flexxnes; 26. oktober 2011 kl. 18:19.
Sitat av bobbo Vis innlegg
Kjøpte spillet på offgamers, hvor laster jeg driten ned?
Vis hele sitatet...
Les mailen du fikk av dem! Forresten så skriver du bare inn CD-key i Origin, så laster man ned derfra.
Jeg har fått aktivert spillet, men jeg får ikke logget inn. Det står bare "Your account is not allowed to log in".
Ifølge litt googling var det fordi jeg ikke hadde kjøpt spillet fra Origin, men er det noen som vet om det er derfor? Noen som har kjøpt det andre steder enn Origin og får spilt nå?

Edit: Fikk den lure ideen å deaktivere internett når jeg startet spillet, og det ser ut til å funke. På den måten kommer jeg meg visst utenom battlelog.
Sist endret av drittunge; 26. oktober 2011 kl. 18:38.
Noen andre som har problemer med å oppdatere Battlefield 3? Får beskjed om at det har kommet en oppdatering, og at noen "nettleserfunksjoner" kan være deaktivert. Når jeg skal laste ned denne oppdateringen, hopper den bare rett til fullført, og vil ikke installere noen ting.
Satt å skulle kjøpe det også leste jeg her at de med origin får spilt det, så jeg kjøpte det liksågreit der for 449 når jeg kunne fått det på offgamers for 169....Også virker det ikke enda? Får ikke startet nedlastninger engang før i morgen? -__-
Av og til når jeg spiller forsvinner mye av lyden, men ikke alt på en gang. F.eks bare footsteps og andre ganger forsvinner lyden fra geværet mitt osv. Ganske irriterende, fordi det skjer ganske ofte Noen som har noen idé om hvordan jeg kan løse dette problemet?
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Donor
Min forrige post ble vel ignora, eller så var det så mye annet.

Men lurer veldig på detta så spør igjen: Kan man fly helikopter/fly med joystick ?
01:00 ikveld? Tror nok heller det blir åpnet for oss når klokken slår 00:00 i amerika, altså ikkje inatt for våres del. Men samma for meg igrunn, kan spille nå om eg vil
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
hvor er spillet billigst forresten? skal jeg kjøpe på nett må jeg bestille i oppkrav funker det å, bare begrenser utvalget veldig
Vis hele sitatet...
føler meg glemt når jeg må quote meg selv
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
føler meg glemt når jeg må quote meg selv
Vis hele sitatet...

Offgamers.com selger cdkeys til "BF3 russian standard edition" for 170 kr.

For å endre til engelsk er det bare å følge denne guiden:
http://www.cjs-cdkeys.com/battlefiel...n/bf3lang.html
Sist endret av Jaso; 26. oktober 2011 kl. 19:57.
Svigermors drøm
colabox's Avatar
Er det vits for meg å kjøpe limited edition da jeg har battlefield 2? Slik jeg har skjønt får du de beste banene i battlefield 2 med på kjøpet?
Sitat av colabox Vis innlegg
Er det vits for meg å kjøpe limited edition da jeg har battlefield 2? Slik jeg har skjønt får du de beste banene i battlefield 2 med på kjøpet?
Vis hele sitatet...
Ja men ikke direkte de samme, de må naturligvis lages på nytt for dette spillet og Frostbite 2. Så ja, viss du vil spille banene som kommer i Back to Karkand, så må du kjøpe LE eller kjøpe map-packen når den kommer.
Sitat av colabox Vis innlegg
Er det vits for meg å kjøpe limited edition da jeg har battlefield 2? Slik jeg har skjønt får du de beste banene i battlefield 2 med på kjøpet?
Vis hele sitatet...
Nei, dette har ingenting med Battlefield 2 å gjøre. Du får noen maps fra Battlefield 2 med Battlefield 3 limited edition.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Sitat av bronze Vis innlegg
Hvordan ser jeg om spillet jeg har fått er limited edition eller ikke? Kjøpte LE på Elkjøp men det står ingenting om det på coveret. Inni er det bl.a. en "reklame" for Back to Karkand, men det står ikke at dette er inkludert, bare en slags reklame for denne utvidelsen. Coveret ser slik ut: http://www.elkjop.no/product/spill-o...ttlefield-3-pc

Men det står i kvitteringen min fra midt i august at jeg kjøpte limited edition.
Vis hele sitatet...
http://www.lexgames.ca/sites/default/files/imagecache/cover/cover/battlefield_3_-_limited_edition_cover.jpg
Sånn skal vel coveret se ut!

Hva står det når du legger det inn i Origin da? Battlefield 3, eller Battlefield 3 - Limited Edition?
Beklager om dette har blitt spurt før, men orker ikke å lese igjennom hele tråden.

Er det helt umulig å spille BF3 på XP? Eller må jeg se meg nødt til å formatere? :/
Sist endret av Sargath; 26. oktober 2011 kl. 20:21.
Sitat av Sargath Vis innlegg
Beklager om dette har blitt spurt før, men orker ikke å lese igjennom hele tråden.

Er det helt umulig å spille BF3 på XP? Eller må jeg se meg nødt til å formatere? :/
Vis hele sitatet...
Er ikke støttet ihvertfall, så tviler på det.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Sitat av Sargath Vis innlegg
Beklager om dette har blitt spurt før, men orker ikke å lese igjennom hele tråden.

Er det helt umulig å spille BF3 på XP? Eller må jeg se meg nødt til å formatere? :/
Vis hele sitatet...
Hvis du fortsatt kjører XP så er det nok på tide å formatere uansett.
Sitat av Jaso Vis innlegg
Offgamers.com selger cdkeys til "BF3 russian standard edition" for 170 kr.

For å endre til engelsk er det bare å følge denne guiden:
http://www.cjs-cdkeys.com/battlefiel...n/bf3lang.html
Vis hele sitatet...
skal bestille med oppkrav, får ikke betalt andre måter
Sitat av Affe Vis innlegg
Min forrige post ble vel ignora, eller så var det så mye annet.

Men lurer veldig på detta så spør igjen: Kan man fly helikopter/fly med joystick ?
Vis hele sitatet...
Har funket på de to forrige titlene, trur det skal funke denne gangen og.
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Herregud, merket idag at jeg hadde kjøpt vanlig Battlefield 3... Mister jeg bare back to karkahand? Eller hvor mye må jeg betale for den?
Men når kan vi begynne å spille? Husker jeg lasta ned Black ops og det ble utsatt ca 8 timer! Det var kjipt.. det stod hele veien at det startet 00:01 men ble utsatt til 08:00 ellerno rett før..
hey. Nå har jeg lastet ned BF3, tok ca. 2 timer. Også står det "klargjør" på Origin og det har det gjort sikkert 3 timer nå. Tar det så lang tid å installere eller burde jeg restarte dataen og starte på nytt? Vet jo ikke om installasjonen har startet engang fordi det ikke er noe "loading bar" på origin..


om jeg krysser ut origin står det at jeg må fullføre installasjonen eller avbryte den først.

edit: downoadinga fra spaceworld var facka, så måtte laste ned på nytt fra origin...
Sist endret av fotonewbie; 26. oktober 2011 kl. 21:26.
Sitat av drittunge Vis innlegg
På "Mine spill" trykker du på infoknappen på spillet (nederst i venstre hjørne, firkantet ikon med en "i"). Når du har trykket på den kommer det opp et valg om å avinstallere spillet til høyre under spilltittelen.
Vis hele sitatet...
Dette avinstallerer Alpha og Beta versjonen som jeg allerede har gjort.
Men alternativetene ligger fremdeles der.
Yea, da fikk BF3 sendt status fra komplett Da er håpet å kunne kose seg i morgen da Og i vertfall på fredag xD
Sitat av ZayCuBez Vis innlegg
Herregud, merket idag at jeg hadde kjøpt vanlig Battlefield 3... Mister jeg bare back to karkahand? Eller hvor mye må jeg betale for den?
Vis hele sitatet...
Back to Karkand er DLC (Downloadable Content), og er som kjent mulig å kjøpe. Dette er inkludert i LE, men kan kjøpes når den har release om noen måneder. Hvor mye den kommer til å koste er det ingen som vet.
Jeg beklager meg selv for og i det hele tatt skrive dette, men hvordan vil min imac dra bf3?

I7-2600 @ 3,4ghz, 4 gig ram og 6970 skjermkort.
Sitat av Ancoil Vis innlegg
Jeg beklager meg selv for og i det hele tatt skrive dette, men hvordan vil min imac dra bf3?

I7-2600 @ 3,4ghz, 4 gig ram og 6970 skjermkort.
Vis hele sitatet...
Helt fint, har en iMac selv, litt eldre enn din og drar BF3 smertefritt på medium/high. Jeg har bare i5 og 5870, så du bør klare det på high, tipper jeg.
Hei har nå installert BF3 med origin og får kun at jeg må vente til kl 1 i natt før jeg kan spille det? er det slik på alle andre også? Kan jeg blir utestengt om jeg bruker en "Crack" for og spille singleplayeren?
Sitat av Simonol Vis innlegg
Hei har nå installert BF3 med origin og får kun at jeg må vente til kl 1 i natt før jeg kan spille det? er det slik på alle andre også? Kan jeg blir utestengt om jeg bruker en "Crack" for og spille singleplayeren?
Vis hele sitatet...
Ja om du brucker crack så kan du nok bli bannet, for det er ulovlig. Men om du bruker noe VPN, Proxy eller andre lignende ting som kan gjøre at det ser ut som du bor i statene feks, så kan du spille nå. Har selv spilt siden 17:00 på mandag.
Daså, Nå er det jo bare 6 min igjen så venter jeg
Faen, 88% ferdig installer.
Kom IGJEN!
Spilt det i hele dag, og er stor fornøyd!
Eneste jeg misliker litt er at skarpskytter-rifler føles nesten ut som paintball....
Tar ofte 3 treff for å drepe, selv om det er treff i brystet.
Sitat av Blåtann Vis innlegg
Spilt det i hele dag, og er stor fornøyd!
Eneste jeg misliker litt er at skarpskytter-rifler føles nesten ut som paintball....
Tar ofte 3 treff for å drepe, selv om det er treff i brystet.
Vis hele sitatet...
Blir bedre når du får oppgradert rifla, jeg hadde oppgraderinga på demoen den dreper på 2
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Sitat av Blåtann Vis innlegg
Spilt det i hele dag, og er stor fornøyd!
Eneste jeg misliker litt er at skarpskytter-rifler føles nesten ut som paintball....
Tar ofte 3 treff for å drepe, selv om det er treff i brystet.
Vis hele sitatet...
Du må lære deg å spille hardcore og skyte HS!
Hva er deres favoritt class, akkurat nå bruker jeg engineer og elsker det!
Får ikke launchet spillet Verken campaign eller multiplayer, raaaage
Reedem coden på ps3 funker ikke? noen som har samme problem? står at den er activated, men kommer fortsatt ikke inn
Sitat av sagem Vis innlegg
Blir bedre når du får oppgradert rifla, jeg hadde oppgraderinga på demoen den dreper på 2
Vis hele sitatet...
Det som irreterer meg mest med slike spill er hvor "slappe" sniper riflene er.
Det burde alle kunne drepe med et skudd i brystet. Kan heller være vanskeligere å treffe.

Min mening vertfall..
Noen andre en meg som bader over at man må browse servere i nettleseren?
Det er jo helt høll i huet spør du meg =/
Sitat av Skralla1 Vis innlegg
Noen andre en meg som bader over at man må browse servere i nettleseren?
Det er jo helt høll i huet spør du meg =/
Vis hele sitatet...
Må si meg enig der, men er for min del helt greit.. Men har vært mye bedre å hatt ingame server browsing som CS og BFBC2
Sitat av Skralla1 Vis innlegg
Noen andre en meg som bader over at man må browse servere i nettleseren?
Det er jo helt høll i huet spør du meg =/
Vis hele sitatet...
Det er en vanesak. Etter og ha spilt BF3 alpha og beta, og nå et par dager her, så skjønner eg godt hvorfor de har det sånn. Er SÅÅ mye enklere og bedre nå.

Sitat av Lattergal Vis innlegg
Det som irreterer meg mest med slike spill er hvor "slappe" sniper riflene er.
Det burde alle kunne drepe med et skudd i brystet. Kan heller være vanskeligere å treffe.

Min mening vertfall..
Vis hele sitatet...
Så du syns det hadde vært bedre at det var one-shot kill? Det hadde jo ihvertfall vært høl i hue, da hadde ALLE gått recon og campet i buskene. Gjøre det vanskeligere og treffe ja, men alle vil til slutt lære seg hvordan de skal treffe. Da syns eg heller folk skal slutte og hvine på det der, og heller lære seg og skyte HS, da får du one shot kill.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Det er en vanesak. Etter og ha spilt BF3 alpha og beta, og nå et par dager her, så skjønner eg godt hvorfor de har det sånn. Er SÅÅ mye enklere og bedre nå.



Så du syns det hadde vært bedre at det var one-shot kill? Det hadde jo ihvertfall vært høl i hue, da hadde ALLE gått recon og campet i buskene. Gjøre det vanskeligere og treffe ja, men alle vil til slutt lære seg hvordan de skal treffe. Da syns eg heller folk skal slutte og hvine på det der, og heller lære seg og skyte HS, da får du one shot kill.
Vis hele sitatet...
Jeg regner vel med at det er unlocks til sniper-klassen som gir kraftigere snipere etterhvert! Akkurat som i BF2 så kunne M95 nesten ta one shot one kill om fienden ikke hadde fult liv
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
sv-98 med red dot og damage-perk tar og one shot one kill noen som har kjøpt spillet nå?
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Skal på Spaceworld i storefri, så fappe til coveret de tre siste timene før jeg løper hjem og hiver det i maskina.
Jeg får ikks spilt av en eller annen grunn, når jeg skal logge inn på battlelog får jeg beskjed om at jeg må kjøpe spillet for å logge inn. Jeg har allerede installert og spilt en del på single playeren, og jeg har lagt til spillet i Origin.

Når jeg skal legge inn koden i Origin får jeg beskjed om at jeg allerede eier spillet.

Noen som har vært borti dette problemet?
opplever litt random crashes? Noen andre som har dette problemet?