Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1176
Hei jeg husker å ha sett et script som du har på en minnepinne.
når du setter den inn i en pc, så stjeler den msn passordet ditt.

vet ikke helt om det kun virker om passordet er lagret/stored.

Hadde vært artig hvis noen vet on noe slikt
Sist endret av fr334k; 3. juni 2010 kl. 20:13.
fr334k's Avatar
Trådstarter
Sitat av ranvik Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Nydelig

skal lese alt som står deg så jeg blir grønn

2. Extract the payload to the root of your flash drive.

hvordan legger man det inn i root ?

er det det sammme som å legge inn filer som normalt`?
A madman with a box
mabala's Avatar
lurer på det samme jeg også..
Google is a nice thing <3
Det er den første folder du får når du åpner stick'en. For eksempel F (<-meningen det etter F'en skal være ":" fulgt av "\"), det er da rootfolderen, mens en subfolder er slik som dette eksempelet FiTunes
Sist endret av mattnn; 3. juni 2010 kl. 23:01.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Omg, 800Kr for en slik? En U3 minnepinne sikkert, lurer på hvor mange MEGAbyte det er på den

Kjøp heller en U3 minnepinne, som kan emulere CD-Rom, AKA Autorun. Så legger du inn switchblade/Hacksaw, eller en sniffer/Spoofer. Da kan du selv velge hvilken info du vil ha, diverse hashed, bilder, dokumenter, osv.

For å emulere en cd-rom med U3 og sniffeprogram må du bruke Universal Customizer, veldig lett program å bruke, tar 1 min å legge inn hele driten på minnepinnen.
En U3 pinne er jo akkurat det, den kan starte autorun. Problemet er bare det at hvis PCen du angriper har antivirus så kommer du ingen steder, det der er så old at proRAT høres nytt ut.

Hvis jeg ikke tar helt feil har du fikset dette i vista og win7?

EDIT: root = rot, du legger mappen rett på minnepinnen.
fr334k's Avatar
Trådstarter
Sitat av Fleff Vis innlegg
Omg, 800Kr for en slik? En U3 minnepinne sikkert, lurer på hvor mange MEGAbyte det er på den

Kjøp heller en U3 minnepinne, som kan emulere CD-Rom, AKA Autorun. Så legger du inn switchblade/Hacksaw, eller en sniffer/Spoofer. Da kan du selv velge hvilken info du vil ha, diverse hashed, bilder, dokumenter, osv.

For å emulere en cd-rom med U3 og sniffeprogram må du bruke Universal Customizer, veldig lett program å bruke, tar 1 min å legge inn hele driten på minnepinnen.
Vis hele sitatet...

har du en fungerende lenke til universal customizer ?

Answers are appreciated
google det. Lett å finne.
fr334k's Avatar
Trådstarter
Sitat av mammsi Vis innlegg
Vis hele sitatet...
den funka fjell

men vet du hvor man kan skaffe flere programmer. (altså payloaden)
Kan sende deg en liten samling av mine:d Har masse praktiske programmer

Switchblade er fikset på win 7, og som andre har sakt, blir det 100% sikkert tatt av virusprogram.
fr334k's Avatar
Trådstarter
Sitat av Bustern Vis innlegg
Kan sende deg en liten samling av mine:d Har masse praktiske programmer

Switchblade er fikset på win 7, og som andre har sakt, blir det 100% sikkert tatt av virusprogram.
Vis hele sitatet...
fint om du kunne ha sendt meg lista di

vet du hvordan man formaterer U3?