Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2161
Anonym bruker
"Lett Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har brukt litt coke opp gjennom de siste månedene som jeg har kjøpt på dark web. Har kjøpt de reneste typene på rundt 90%, så er egentlig kun vandt til det beste. Har kun kjøpt fra samme vendor hvor kunder også har lagt ved lab tester å fått bekreftet styrkegradene.

Sitter nå på en ny type fra en annen vendor som ble annonsert i den samme renehetsgraden. Lab test derimot viser at denne er i lavere siktet av 70% ren. Det er jo derimot et godt produkt, men ikke så perfekt som jeg vanligvis har kjøpt.

Så kommer et dumt spørsmål. Kommer jeg til å få samme ordentlige highen jeg vanligvis får av 90% ren coke dersom jeg doserer litt mer enn vanlig for å kompensere, eller påvirker styrkegraden også effekten annerledes? Vil tro den er kuttet med kreatin eller noe som ikke er psykoaktivt, så eneste jeg sniffer er i bunn og grunn cola og et ukjent pulver som ikke gir rus…
New generation
colakork's Avatar
Fikk nylig en stor pose med en stor klump med krea og coke, resten coke i småflakes.. Hvis du først er på coke highen, gjør ikke cokekrea noe særlig ifh...
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Den som hele tiden har blitt annonsert som 90% er jo den samme som ble labtestet nylig til under 90%, så tviler på at de andre har vært det også.
Hadde jeg fått tak i den kvaliteten hadde jeg jublet ! Jeg har i nyere tid inntatt brus, på en så forsvarlig måte som mulig. Alle tre jeg har prøvd har blitt testet med et simpelt ez-kit.
Den har vist low til very low innhold av kokain. Det svarer ikke på spørsmålet ditt, men 70-90% er sjeldent. Av 640 beslag var median 40-50% renhetsgrad. Reisen colaen tar er jo sjeldent direkte ser jeg for meg.litt off-topic det der.

Ikke så forsvarlig allikevel når renheten er under 20%, men har da dratt det gjennom fordet ��
Sist endret av Riveira; 13. oktober 2021 kl. 13:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Troende Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Flaske labtester å reviews skrevet av vendorene selv...
Anonym bruker
"Snakkende Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Riveira Vis innlegg
Av 640 beslag var median 40-50% renhetsgrad.
Vis hele sitatet...
Interresant. Hvor er disse tallene fra?
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Flaske labtester å reviews skrevet av vendorene selv...
Vis hele sitatet...
Energy Control faker ikke tester
KOKAIN
Det er beslaglagt ca. 49 kg kokain fordelt på 1 452 beslag. Antall beslag er 5 % lavere enn i 2019 og følger den
generelle saksnedgangen. Beslaglagt kvantum er imidlertid vesentlig mindre enn det som har vært vanlig de
siste årene. Vi må tilbake til 2011-2012 for å finne tilsvarende små mengder.
I Europa har både antall beslag og beslaglagt mengde kokain vært økende de siste årene, og kokainbruk er
rapportert å bli mer vanlig6. I 2020 meldes det imidlertid om nedgang i bruk av kokain i flere land på grunn av
koronarestriksjoner. Nedgangen knyttes ikke til redusert tilgjengelighet, men til stengte utesteder og klubber og
til restriksjoner som begrenser sosialt samvær
. Tilsvarende nedgang i kokainbruk kan foreløpig ikke leses ut av
de norske beslagstallene.
I tiårsperioden 2006-2015 lå gjennomsnittlig styrkegrad i kokain stabilt rundt 34 %. Deretter økte styrkegraden
betydelig de neste fire årene til 60-65 %. Foreløpige tall for 2020 viser variasjoner fra 8 til 95 %, med et
gjennomsnitt på 50 %. Det er lavere enn i 2018-2019, men på samme nivå som i 2016-2017.

Politiet.no
Vis hele sitatet...
Står på politiet.no om du googler kokain renhetsgrad. Der har de en enda mer omfattende statistikk med over 1400 beslag. Median 50%
Laveste var 8% og høyeste 95%
Sist endret av KjemikalieX; 14. oktober 2021 kl. 16:45. Grunn: sitat+dobbelpost