Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2784
Hei jeg lurer på noe angående hasjen jeg fikk kjøpt her en dagen, sa det var tre forskjellige men alle 3 knips posene lukter likt , og lukter surt, den er seig og jævlig og må ha mye i og er vond for longene , kommer litt merkelig smak der i blant lignende plastikk hasj , men også når jeg lyser nære på den er det masse kvite krystaller kan dette være igjen fra planten eller tror du de har hatt noe oppi? Har et par konflikter som har ført til at jeg har fått dritt før og havna på legevakt også så lurer bare på om det kan være noe skadelig , har lest at vist den er sur lukt så er det dårlig kvalitet og klissete så har den sannsynligvis blitt smurt med noe for og øke vekten. Men hva kan de kvite kornene ligndendes amf være?
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Legg ut bilde
Anonym bruker
"Fremmed Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hasj kan lukte surt og er den seig er det også normalt. Det du har hørt stemmer ikke. Hvite små korn kan være alt fra naturlig pollen til støv til partikler fra plastikken den har vært pakka i. Det høres ikke unormalt ut men legg ut bilde og mistenker du at det er syntetisk så hiv den istedet for å teste
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hasj kan lukte surt og er den seig er det også normalt. Det du har hørt stemmer ikke. Hvite små korn kan være alt fra naturlig pollen til støv til partikler fra plastikken den har vært pakka i. Det høres ikke unormalt ut men legg ut bilde og mistenker du at det er syntetisk så hiv den istedet for å teste
Vis hele sitatet...
Aldri vært borti hasj som lukter surt
Seig hasj er nogenlunde normalt. Men å forklare at den lukter surt, er litt som å bli spurt hvordan bil man har kjøpt å si den er grønn.

Surt er like beskrivende som «litt rar»
Det er mye bøff. Ofte så lukter det litt cannabis etterfulgt av en sur drittlukt som absolutt ikke kan sammenlignes med cannabis. Bare å kaste spør du meg.
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg hadde en type som lukta nesten som kattepiss det var en sinnsykt potent boblis
Sikkert morrapulerbønne. Det er desverre blitt vanligere det siste året. Mange høyere opp i de kriminelle miljøene driter fullstendig i brukerens helse. Dette gjelder desverre også hasj. Selvfølgelig er ikke alt dritt, sier bare at andelen av hasj som er bra har blitt mindre her i landet

Edit: noen er også nødt å selge dårlig vare pga narkogjeld eller liknende problemer
Sist endret av discorebel; 11. oktober 2021 kl. 17:46.
Anonym bruker
"Halvfylt Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Andelen hasj som er bra blir større, ikke lavere, noe alle beslagsrapporter de siste årene beviser tydlig.
Lukten trenger ikke å ha noe å si for kvalitet, mange gode strains som stinker piss (bokstavelig talt).
Men er det mulig at den er muggen? Sur lukt kan jo tyde på det - og kan kanskje forklare hvorfor den er ubehagelig i lungene. De hvite flekkene kan jo være muggsopp. Dette er en fare hvis hasjen har blitt oppbevart dårlig/fuktig over en lengre periode.

Har et par konflikter som har ført til at jeg har fått dritt før og havna på legevakt
Vis hele sitatet...
Kan du fortelle noe mer om dette?
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De hvite prikken er messt sannsynlig muggel,da funker hasjn bedre syns jeg men kan få kronisk halsbettenelse av å røyke mugglet pot vet ikke om d kan sje me hasj men er vell fare for det der også
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har aldri sett vanlig hasj med hvite prikker i hvertfall.
Anonym bruker
"Nervøs Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta bilde (riv biten i to, med lys og fokus) og last opp på https://imma.gr/
Hva er dette? Helt smuldrete og lukter lott weed

Sist endret av tilfeldig123; 11. oktober 2021 kl. 22:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av tilfeldig123 Vis innlegg
Hva er dette? Helt smuldrete og lukter lott weed

Vis hele sitatet...
hasj....
hadde håpet på et mer utbredt svar men ville kanskje svart noe samme selv siden bilde er umulig å skjønne noe annet av å jeg jeg har promille. men den er ekstremt smuldrete og lite effekt
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
De hvite prikken er messt sannsynlig muggel,da funker hasjn bedre syns jeg men kan få kronisk halsbettenelse av å røyke mugglet pot vet ikke om d kan sje me hasj men er vell fare for det der også
Vis hele sitatet...
Ikke så digg om du får mugg på lungene da
dårlig bilde...
Lvl 5 Taskenspiller
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
De hvite prikken er messt sannsynlig muggel,da funker hasjn bedre syns jeg men kan få kronisk halsbettenelse av å røyke mugglet pot vet ikke om d kan sje me hasj men er vell fare for det der også
Vis hele sitatet...
Den gamle "hvit kashmir"- myten ja...
La meg debunke den med en gang; ingenting du røyker blir bedre av å
være infisert av mugg. Ingenting, aldri, nix.
Anonym bruker
"Nervøs Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av tilfeldig123 Vis innlegg
Hva er dette? Helt smuldrete og lukter lott weed

Vis hele sitatet...
Ut i fra bildet ser det ut som helt vanlig hasj. Muligens litt lite trikonomer, mye blader.

En test man kan gjøre: Ta en liten bit og tenn godt på. La den brenne litt. Blås ut flammen forsiktig, så den den gløder og ryker. Etter du har har blåst ut, hvilken farge er røyken?
Ingen garantier, men all ren hasj har ganske hvit røyk. Grå/blå/sort kan tyde på tilsetninger som løsemidler etc.