Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  114 24358
Sitat av Tytjepelk Vis innlegg
Slik du skriver hvordan du fikk brettene, så regner jeg med du har kjøpt dem av en selger du bruker fast? Hvor har selger fått dem fra isåfall? Altså fra en annen selger face2face eller darknet?

Varer kjøpt på darknet skal være legiit, men ikke fra alle selgere.. Noen er svindlere.
Vis hele sitatet...
Har ikke du fått med deg kslol Xanax? Rivotril? Hvert parti kom i forskjellige brett, styrke og farge på tabletter. Er jo lenge siden og fortsetter...

Hvordan jeg kjøper dem er imot reglene osv tror jeg. Fikk nettopp en tråd slettet uten å skjønt hvorfor. Har jo lest reglene.

Varer kjøpt på dark web kan være legitim.

Regner m nå at folk skjønner de er falsk produserte.

Riktig virkestoff? Ja 100%.

Hvor mye? Mye mindre enn 1mg.

Er forskjellig fra parti til parti. Man kan til og med merke smaken endre seg på samme brett.
Sist endret av Naturgrønn; 28. januar 2023 kl. 18:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg

Regner m nå at folk skjønner de er falsk produserte.

Riktig virkestoff? Ja 100%.

Hvor mye? Mye mindre enn 1mg.

.
Vis hele sitatet...
Du sa feks at alle pfizer 2mg man får på gata er fake. Det er også feil. Kanskje i gata di så stemmer det, men ikke i gata mi. Mye bastante meninger uten tilstrekkelig kunnskap fra deg. #ProudlyIncorrect
Alle er nå enig etter jeg vet ikke hvor lenge, at kslol sine er falsk produsert.

Til og med helsemyndigheter er enig i det.
Sist endret av Naturgrønn; 29. januar 2023 kl. 19:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Alle er nå enig etter jeg vet ikke hvor lenge, at kslol sine er falsk produsert.

Til og med helsesitoritetene er enig i det.
Vis hele sitatet...
Det vet jeg ikke nok om, men mye mulig det stemmer. At alle 2mgs fra pfizer er falske som du påstår er feil. All rivotril er heller ikke fake, men mye er det.

Selv om du hardnakka påstår mye du umulig kan vite med sikkerhet så er jeg enig i at det er mye falskt der ute, (spesielt det du kjøper på gata som ikke er norske)

Har du kilde til at helsemyndighetene sa at all ksalol i Norge er falsk?
Sist endret av skrpappa; 29. januar 2023 kl. 19:56.
Ikke glem jeg begynte tråden som spørsmål. Så vanlig vett etter hvert fikk meg fort til å forstå.

Jeg henger ikke rundt åpne russcener, men jeg går i LAR, bla. annet. Legen der fortalte meg det.

Og om man tenker seg om, som nevnt før. Det er produsert i EU. Strenge regler for å endre på pakninger, hvordan medisiner ser ut osv

Etter 5 forskjellige brett der smak, styrke og farge på tabletter endrer seg så sier jo det seg selv!

Først når de kom, advarte mot fentanyl. Begynte å le. En uke senere retter dem det. Om jeg fremstår dum så er jeg mulig det på mange områder men her er jeg sikker.
Sist endret av Naturgrønn; 29. januar 2023 kl. 20:07.
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Ikke glem jeg begynte tråden som spørsmål. Så vanlig vett etter fikk meg fort til å forstå.

Jeg henger ikke rundt åpne russcener, men jeg går i LAR, bla. annet. Legen der fortalte meg det.

Og om man tenker seg om, som nevnt før. Det er produsert i EU. Strenge regler for å endre på pakninger, hvordan medisiner ser ut osv

Etter 5 forskjellige brett der smak og farge på tabletter endrer seg så sier jo det seg selv!
Vis hele sitatet...
Ja, vi trenger ikke diskutere noe mer om det. Vi er enig om at det er mye falskt der ute.
Den ekte produsenten er EU Basert.
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Ikke glem jeg begynte tråden som spørsmål. Så vanlig vett etter hvert fikk meg fort til å forstå.

Jeg henger ikke rundt åpne russcener, men jeg går i LAR, bla. annet. Legen der fortalte meg det.

Og om man tenker seg om, som nevnt før. Det er produsert i EU. Strenge regler for å endre på pakninger, hvordan medisiner ser ut osv

Etter 5 forskjellige brett der smak, styrke og farge på tabletter endrer seg så sier jo det seg selv!

Først når de kom, advarte mot fentanyl. Begynte å le. En uke senere retter dem det. Om jeg fremstår dum så er jeg mulig det på mange områder men her er jeg sikker.
Vis hele sitatet...
Ja, at du er sikker på din sak, det ser vi.

PS. Legen din er forresten ikke helsemyndighetene. Du fremstår absolutt ikke dum, tidvis skråsikker bare.
For noen måneder siden så begynte det å dukke opp brett med Ksalol som inneholdt bromazepam. Dette finnes det flere lab-rapporter av på wedinos. Man kan rimelig trygt anta at partier av Ksalol som inneholder bromazepam også har funnet veien til Norge.
Dette burde egentlig fjerne all tvil om at det er Galenika selv som står for produksjonen av disse pillene. Tipper 99% av de er produsert på svartemarkedet, og det gjør egentlig ingenting…

Jeg postet det på forrige side også, for de som ønsker å bekrefte dette så er det bare å søke på «Ksalol» på wedinos.
https://www.wedinos.org/sample-results#mylocation
Sitat av DrDeath Vis innlegg
For noen måneder siden så begynte det å dukke opp brett med Ksalol som inneholdt bromazepam. Dette finnes det flere lab-rapporter av på wedinos. Man kan rimelig trygt anta at partier av Ksalol som inneholder bromazepam også har funnet veien til Norge.
Dette burde egentlig fjerne all tvil om at det er Galenika selv som står for produksjonen av disse pillene. Tipper 99% av de er produsert på svartemarkedet, og det gjør egentlig ingenting…

Jeg postet det på forrige side også, for de som ønsker å bekrefte dette så er det bare å søke på «Ksalol» på wedinos.
https://www.wedinos.org/sample-results#mylocation
Vis hele sitatet...
Kjøper man galenika eller ksalol nå om dagen er det vel bare å anta at det er fake. Også får man krysse fingra for riktig benzo(eller en brukbar derivat) og riktig dosert.
Sist endret av skrpappa; 29. januar 2023 kl. 21:36.
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
"Fake is the new make"?

Etter hvert kommer det jo konkuranse i å "fake" best, virker rundt her at det er større tiltro til riktig virkestoff i ett brett Galenika 1mg Ksalol, som er 99% fake, og 20-70% kjangs for at det det er riktig virkestoff, at best! Ett 2 mg bikkjebein er jo å bedømme som 100% fake med mindre du er med kompis når han henter ut på apoteket med resept..
Sitat av Mr.Septik Vis innlegg
"Fake is the new make"?

Etter hvert kommer det jo konkuranse i å "fake" best, virker rundt her at det er større tiltro til riktig virkestoff i ett brett Galenika 1mg Ksalol, som er 99% fake, og 20-70% kjangs for at det det er riktig virkestoff, at best! Ett 2 mg bikkjebein er jo å bedømme som 100% fake med mindre du er med kompis når han henter ut på apoteket med resept..
Vis hele sitatet...
Enig, heldigvis er det en del av de som henter bikkjebein og annen benzo på apotek.
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Og om man tenker seg om, som nevnt før. Det er produsert i EU. Strenge regler for å endre på pakninger, hvordan medisiner ser ut osv
Vis hele sitatet...
Var vel en serber (i en eller annen tråd her) som kunne bekrefte at de hadde skiftet design, så det i seg selv trenger ikke bety noe.
Men jo, det meste er sikkert ulovlig produsert.

Sitat av DrDeath Vis innlegg
For noen måneder siden så begynte det å dukke opp brett med Ksalol som inneholdt bromazepam. Dette finnes det flere lab-rapporter av på wedinos.
Vis hele sitatet...
Du mener nok bromazolam. Bromazepam har jeg aldri sett på det svarte markedet.
Sist endret av freakofsatan; 30. januar 2023 kl. 17:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg vil påstå, basert på erfaringer, at det meste av varer (til og med på brett dessverre) er illegalt produsert for tiden.

Ikke apotekkvalitet med andre ord.

Men brettene med Ksalol og Rivotril gir funk selv om de kan virke ganske underdoserte.

Ksalol er mest "likt" det man forventer.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Størst sannsynligvis er jo alt av serbisk farmasøytisk tablett fake her, lol

Lisens ville vært inndratt for lenge siden


Man må bare håpe dosen er justert riktig. Kjipt og få en clonazepam eller alprazolam med 15mg og neste på 0,1mg


I Værste fall inneholder det gift som kan være svært helseskadelig.

Piller fra østblokk land er som regel mer utrygt enn apotekvare.

Trenger du medisin bli utredet.

Få lege til å gi deg stesolid og zopiclone så vet du hva du får i hvert fall. Til en brøkdel av prisen på gata også.