Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 932
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heyo, har i senere tid hatt en uvanlig lang periode hvor jeg har klart å holde meg til ett enkelt prosjekt uten å bli for distrahert.

Ideen går ut på å designe en kamprifle som har noen nye elementer jeg ikke har sett noe annet sted så langt. Ideen gir mening på papiret og jeg holder på med å tegne/3D modellere den som et treningsprosjekt for nå. Eventuelt så kan det bli aktuelt å ta det over til mer detaljerte CAD formater og 3D printing for å teste mekanismer osv.
Det er altså ikke snakk om å få lagd et våpen, men heller å finne frem til et fungerende design.

Spørsmålet er om dette er en fin måte å få oppmerksomhet fra storebror på? Jeg har ingen ingeniørbakrunn eller historie med våpen utenom litt airsoft og 22.cal blinkskyting. Jeg har ingen tro på at dette er problematisk men spør lell da jeg anser Freaks som gode på å vurdere slikt.
Jeg nekter å tro at det er ulovlig å lage eller ha tegninger på et våpen. Blir nok litt annerledes om du faktisk bygger det, men du kan nok bare designe i vei!
Dessuten er det jo bare du som vet om det med mindre du forteller noen om det.