Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 238
Dette er sikkert et tema som er diskuterer og oppklart i flere tidligere tråder. Jeg er ny bruker her på forumet, så beklager om jeg skiveblommer her..

Har prøvd å lese meg litt opp her og der, men er det noen som har erfaring med disse hjemmetestene, og «lure» de? Som dere sikker skjønner trenger jeg da negative resultater. Er kun benzo (alparzqalam) og opiater (oxy) det er inntatt.

Hvis en tar utgangspunkt i at begge overnevnte er inntatt det siste døgnet, er det noe som helt mulighet for å klare å få til en negativ test?

Har lest at å pøse innpå med appelsinjuice er en mulighet?

Tilsette feks eddik i glasset urinen skal testes fra?

Ikke aktuelt/mulig å bruke en annens rene urin..

Noen som har erfaring, og som kan hjelpe meg her?

Som nevnt er dette hjemmetest-kit, så det skal ikke sendes til utfyllende analyse.


Er kun benzo (alparzqalam) og opiater (oxy) det er inntatt.

Hvis en tar utgangspunkt i at begge overnevnte er inntatt det siste døgnet, er det noe som helt mulighet for å klare å få til en negativ test de neste dagene senest?

Har lest at å pøse innpå med appelsinjuice er en mulighet?

Tilsette feks eddik i glasset urinen skal testes fra?

Ikke aktuelt/mulig å bruke en annens rene urin..

Noen som har erfaring, og som kan hjelpe meg her?

Som nevnt er dette hjemmetest-kit, så det skal ikke de sendes til utfyllende analyse på lab.

Kan venes at bruken hat vært varierende, en er en «bruker» av oxy.. alt fra 60mg - 200mg om dagen. Benzo går deg ligg bare i perioder, men vegger sp styl rokerende ddr, så der har jeg bare en lir i ny og ne, men har altså hatt det nå..

Er det noe dom helst håp for å få få lurt en slik en enkel hjemmetest?

Beklager lang tekst, men takker for alle tips og triks for uå komme meg unns dennne selforskykdte situasjonen.

Er ikke ute etter en moralpreken, er full sving med neddtrwpping og det Ig komme seg helt av faenskapet…!


Setter veldig pris op svar!!
Du får ikke gjort testen negativ nå, men du kan gjøre den ugyldig, altså ødelegge testen. Du ender nok opp med å pisse positivt. Lykke til!