Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3464
Hei. Jeg kote opp 3 ss smør å la til 1g hasj ca. Latt den små koke i 30min. Og helte det oppi en krokke med ferdigblandet oboy. Da jeg skulle drikke det lå det flere klomper oppe på oboyen. Skal det være sånn ? Hva har jeg gjort feil ?
Klumper av hva? Hasjen skal ikke småkoke, den skal bare ligge og kose seg.
Hva slags smør brukte du? Ikke Melange vel? Pulveriserte du hasj klumpen før du la den opp i smøret?
Trådstarter
14 0
Jeg kokte opp melange �� Og så kuttet jeg opp hasjen i små biter og hellte den oppi. Smøret lå i 25min å koste seg ( det bobblet ikke)
Men tror jeg fant problemet. Oboy blandingen jeg lagde var kald da jeg helte smøret oppi, har helt oboy blandingen tilbake i kjelen og har små kokt det nå i 10min, og alle klompene er borte
Lekse lert: ikke bland varmt smør inn med kald melk, da blir det bare nasty.

Skall småkoke den i 15min till og latt det kjøle seg ned før keg drikker det ��
Sitat av Andrewthenz Vis innlegg
Jeg kokte opp melange �� Og så kuttet jeg opp hasjen i små biter og hellte den oppi. Smøret lå i 25min å koste seg ( det bobblet ikke)
Men tror jeg fant problemet. Oboy blandingen jeg lagde var kald da jeg helte smøret oppi, har helt oboy blandingen tilbake i kjelen og har små kokt det nå i 10min, og alle klompene er borte
Lekse lert: ikke bland varmt smør inn med kald melk, da blir det bare nasty.

Skall småkoke den i 15min till og latt det kjøle seg ned før keg drikker det ��
Vis hele sitatet...
Funker ikke med melange....
Trådstarter
14 0
Hva har det og si om det er melange ?
Sitat av Andrewthenz Vis innlegg
Jeg kokte opp melange �� Og så kuttet jeg opp hasjen i små biter og hellte den oppi. Smøret lå i 25min å koste seg ( det bobblet ikke)
Men tror jeg fant problemet. Oboy blandingen jeg lagde var kald da jeg helte smøret oppi, har helt oboy blandingen tilbake i kjelen og har små kokt det nå i 10min, og alle klompene er borte
Lekse lert: ikke bland varmt smør inn med kald melk, da blir det bare nasty.

Skall småkoke den i 15min till og latt det kjøle seg ned før keg drikker det ��
Vis hele sitatet...
THC binder seg til fett. I Melange finnes det nesten ikke fett kontra feks. Meierismør.

Melange: Soyaolje (46%), fullherdet kokos- og rapsolje, vann, kokosolje, skummet melk, salt, emulgator

Så til neste gang går du for EKTE smør, ikke noe planteoljer ala Melange
Trådstarter
14 0
Sitat av $pliffeN Vis innlegg
THC binder seg til fett. I Melange finnes det nesten ikke fett kontra feks. Meierismør.

Melange: Soyaolje (46%), fullherdet kokos- og rapsolje, vann, kokosolje, skummet melk, salt, emulgator

Så til neste gang går du for EKTE smør, ikke noe planteoljer ala Melange
Vis hele sitatet...
Tror du jeg får efekt selv om jeg brukte melange ?
Sitat av Andrewthenz Vis innlegg
Tror du jeg får efekt selv om jeg brukte melange ?
Vis hele sitatet...
Vet ikke, aldri brukt Melange selv. Men nå har jeg lest om folk som blander hasj i vann, istee osv - og ifølge dem funket det. Placebo eller ei, jeg har mine tvil.

Du får nesten bare hive det ideg og se hva som skjer. Om ikke er det bare ruskne 150,- du har tapt
Trådstarter
14 0
Sitat av $pliffeN Vis innlegg
Vet ikke, aldri brukt Melange selv. Men nå har jeg lest om folk som blander hasj i vann, istee osv - og ifølge dem funket det. Placebo eller ei, jeg har mine tvil.

Du får nesten bare hive det ideg og se hva som skjer. Om ikke er det bare ruskne 150,- du har tapt
Vis hele sitatet...
Haha. Får vell bre vente i spenning.
Men en ting til burde jeg vente til den er kald før jeg drikker. Eller kan jeg drikke det mens det er varmt ?
The Lone Deranger
bipbapbop's Avatar
Selvfølgelig vil han få effekt av 1g hasj. Finnes folk som sitter og småspiser av en klump og blir megastein.
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Sitat av aricz Vis innlegg
Selvfølgelig vil han få effekt av 1g hasj. Finnes folk som sitter og småspiser av en klump og blir megastein.
Vis hele sitatet...
Det er vel ikke mengden det er snakk om her, men heller det faktum at han har kokt hasjen, samt brukt melange.
The Lone Deranger
bipbapbop's Avatar
Måtte google koking av hasj og vips, en thread her på FF https://freak.no/forum/showthread.php?t=232422

Det burde være non problemo.
Trådstarter
14 0
Sitat av aricz Vis innlegg
Selvfølgelig vil han få effekt av 1g hasj. Finnes folk som sitter og småspiser av en klump og blir megastein.
Vis hele sitatet...
Litt feedback. En ting er sikkert og vist. Effekt fikk jeg, tror ikke det har noe og si hvilken type smør du bruker. Sålenge det er fett i det, og sålenge du "småkoker" hasjen i det i opp til 30min. Fant også ut at 1g var allllt for mye, da jeg mistet helt kontroll over kroppen, klarte ikke gå fra stuen min og till rommet uten og ta minst 7 pauser på veien.
The Lone Deranger
bipbapbop's Avatar
Poenget mitt var at du kunne svelgt hele klumpen hel og allikevel fått effekt. At man får bedre effekt av å varme den opp ordentlig og lar den binde seg til fett er godt mulig.