Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3624
Jeg kjøpte noe amfetamin...
har ikke tatt sånn kjeempe mye, men noen små striper. Men jeg merker mindre og mindre for hver stripe... jeg vil gjerne bli "høy", men det funker ikke..? Tar jeg for lite? Snakker SMÅ striper her... må snart stikke og lurte på om jeg skulle ta den siste lille stripa nå som jeg kan (tidlig på kvelden) eller om jeg skulle drite i det om det uansett ikke gir meg noe
Jeg tror kanskje du er blitt buffa. Men om du har speeda ofte i det siste kan det fort skje at du ikke merker mer og ender kun opp med å fryse og skjelve.
Trådstarter
Har ikke store pupiller heller...
det virka veldig bra i forgårs. tok litt i går og i dag. har sovet om nettene og spist godt. Gjør det noe å ta den siste lille stripa tro?

kan vel ikke dø liksom?
Tenkte å ta den lille stripa og 1 mg suboxone før jeg må gå... må stikke om 2 min
Sist endret av annveig; 30. juni 2016 kl. 19:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av annveig Vis innlegg
Gjør det noe å ta den siste lille stripa tro?

kan vel ikke dø liksom?
Vis hele sitatet...
Les deg opp litt og lær deg om hva ting er før du kaster det i deg.[/quote]
Trådstarter
Ja, det er nok så absolutt lurt. Tenkte at freakforum ville være et bra sted å få raskt svar på spørsmål.. som jo knaksje er vanskelig å svare på...

men har noen noen tips til sider hvor jeg kan lese meg opp litt?
Sitat av annveig Vis innlegg
Ja, det er nok så absolutt lurt. Tenkte at freakforum ville være et bra sted å få raskt svar på spørsmål.. som jo knaksje er vanskelig å svare på...

men har noen noen tips til sider hvor jeg kan lese meg opp litt?
Vis hele sitatet...
Erowid.org
Sist endret av Mirage; 1. juli 2016 kl. 23:05.