Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1820
Trenger konkrete navn i fylker, hverken Nidaros DPS her i Trondheim eller de to siste fastlegene mine nekter å tenke at THC/CBD kan ha positiv effekt på en med ADD, angst og spiseforstyrrelser. Skal skaffe full pasientjournal på engelsk og dra ned til Nederland, men behøver først en mer liberal og nytenkende fastelege.

Noen som vet av en grei fastlege i Trøndelag? Del gjerne erfaringer så skal jeg gjøre det samme.

Er CBD-olje er først og fremst vil forsøke.
Sist endret av Swiper^; 25. juni 2019 kl. 14:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du tror det er så lett?��
Ingen vet hvem du er, og ingen exposer fastlegen sin slik.
Dette innlegget vare bare tragisk.
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
er diagnotisert med ptsd pga overgrep over lang tid i barndom. og har prøvd hos flere plasser. Det som er problemet er at leger i norge vet for lite om cannabis. Det er fortsatt ulovlig og de ser på deg som en missbruker. Jeg kjøper cannabisen min ulovlig, men den hjelper så utrolig mye mot ptsd at jeg desverre må være kriminell for og holde meg frisk.

Har brukt cannabis moderat daglig i over 2 år og livet er mye bedre.

Tror nokk du må vente noen år til før hvermann kan spøre legen om dette. Med mindre du har kreft o.l.
Tror du skal ha en rimelig alvorlig sykdom finner du rette legen for slikt.

Eventuelt at de tilbyr deg prøve sprayen som er blitt lovlig i Norge.
Kanskje hør med noen i Emma Sofia stiftelsens sitt miljø. De er for alternativ medisin og kanskje litt mer positivt innstilt til tema. Jeg mener å ha førstått at cbd olje med mindre enn 0,01 eller 0,02 % thc nå skal være lovlig her til lands Hvis ikke Google fastlege cannabis som medisin. Jeg er sikker på at du finner noen om du prøver. Jeg har lest om fler som har fått for ptsd for noen år siden. Så jeg vill ikke tro det er alt for stress.
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jørgen Skavlan ( far til Jenny skavlan ) er visst litt åpen rundt CBD- behandling. Så den dokumentaren til Trygdekontoret, der fikk thomas seltzer CBD av sin fastlege Jørgen Skavlan for litt skjelvinger i fingrene. Ut i fra det virker det son han tar litt lett på det, eller var det bare TV gimmick?
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jørgen Skavlan ( far til Jenny skavlan ) er visst litt åpen rundt CBD- behandling. Så den dokumentaren til Trygdekontoret, der fikk thomas seltzer CBD av sin fastlege Jørgen Skavlan for litt skjelvinger i fingrene. Ut i fra det virker det son han tar litt lett på det, eller var det bare TV gimmick?
Vis hele sitatet...
Skulle til å skrive det samme, virker som cbd behandling var ganske innafor og spørre om
Cbd er innafor å spørre enhver fastlege om. Men vis meg gjerne forskning som viser at Cbd er noen mirakelmedisin for add
Sist endret av Bearass; 25. juni 2019 kl. 16:48.
CBD-olje kjøper du relativt problemfritt i andre EU-land (Sverige, f.eks.) og tar det med hjem. Vi er dessverre rimelig trege her på berget, så selv om det er konkludert med at CBD ikke trenger streng regulering fra bl.a. WHO, blir det nok ikke tilgjengelig her med det første. Mitt råd er faktisk å drite i legen og skaffe det illegalt om du vil ha THC; er du uheldig vil bare det å spørre om sånt føre til at de setter tvil ved din "edruelighet". Dette kan ha uheldige konsekvenser for f.eks. førerkort.
Sitat av Swiper^ Vis innlegg
Trenger konkrete navn i fylker, hverken Nidaros DPS her i Trondheim eller de to siste fastlegene mine nekter å tenke at THC/CBD kan ha positiv effekt på en med ADD, angst og spiseforstyrrelser. Skal skaffe full pasientjournal på engelsk og dra ned til Nederland, men behøver først en mer liberal og nytenkende fastelege.

Noen som vet av en grei fastlege i Trøndelag? Del gjerne erfaringer så skal jeg gjøre det samme.

Er CBD-olje er først og fremst vil forsøke.
Vis hele sitatet...
Egentlig ganske sinnsykt, at dette er utdannede mennesker..

THC/CBD er jo ideelt mot ADD, angst og spisteforstyrrelser om man har riktig type som fungerer individuelt for disse plagene... er ingen kur for 10 av 10 men særdeles mange får nøyaktig den hjelpen de trenger av dette.

Nei, ta heller litt speed på statens regning du, sikkert bedre. Også ja, litt benzo mot angsten. Ta litt for søvnen og.
Enemy of the snut
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
er diagnotisert med ptsd pga overgrep over lang tid i barndom. og har prøvd hos flere plasser. Det som er problemet er at leger i norge vet for lite om cannabis. Det er fortsatt ulovlig og de ser på deg som en missbruker. Jeg kjøper cannabisen min ulovlig, men den hjelper så utrolig mye mot ptsd at jeg desverre må være kriminell for og holde meg frisk.

Har brukt cannabis moderat daglig i over 2 år og livet er mye bedre.

Tror nokk du må vente noen år til før hvermann kan spøre legen om dette. Med mindre du har kreft o.l.
Vis hele sitatet...
Kan du ta kontakt med meg på PM? Som anonym bruker selvfølgelig ønsker veldig gjerne å prate med deg om PTSD da jeg selv endelig skal få begynt utredning om noen mnd!