Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  147 48577
Åssen har de kommet frem til overforbruk på 1,4 mill ? Hallo ingen kriminelle på cappelens nivå sparer på gamle mobiler Han har drivet på siden han var ungdom. Han er en lur rev og kan lett ha planlagt dette mot jensen siden lenge lenge siden ! Jensen kortet kan han ha tenkt ut og plottet mot jensen siden starten. Så den dagen han ble tatt skulle ha trumpe med kortet og lage en fin avtale. Er det en mulighet??? Alt er mulig med lure rever 👌🙈😎
▼ ... flere år senere ... ▼
Jensen er skyldig og fortjener 21 år. La han sone hele straffen.
En som jevnlig gjennom sin lange karriere har sørga for å bure inne og stjele utallige år av livene på folk som gjorde det samme som han tilrettela for med Cappelen er en jævla hykler og det er en mye eklere egenskap hos et menneske, enn det å smugle/distribuere narkotika. Det gjør at jeg mister respekten for vedkommende fullstendig.

Og i tillegg hele opplegget med at han skal synes så synd på seg selv i den dokumentaren.

Han burde slutta som snut og blitt karrierekriminell, heller enn fortsette som purk og snuble og rote seg bort i rollene.

PS - før vi får på plass noe alà dekriminalisering (før eventuell delvis eller fullstendig legalisering) står vi fortsatt bom stille i forhold til progresjon på området som omhandler vårt samfunn sitt syn på og ikke minst løsning på rusproblematikk.
Som forøvrig er et enormt komplekst problem, som vi først kan begynne å nøste opp i og ta på alvor når man ikke blir straffet for bruk av *insert substans here*.

Mine varmeste tanker går til alle jenter som kommer til å bli voldtatt i fylla, omringet av hundrevis av liter med forskjellige alkoholholdige drikkevarer, av en full mann i 2023. Jeg håper dere takler traumene bra, får behandling og at rettferdigheten seirer.
Sist endret av krystallkongen; 2. januar 2023 kl. 00:40.
Lurer på hvordan Cappelen lever i dag, han er jo allerede løslatt, noe som er ganske sykt med tanke på omfanget av det hele, men man kan ikke annet enn å tenke well played.. Jensen derimot har jeg svært lite til overs for, føler det er toppen av kynisme slik han har pleiet og rekruttert folk til å bli informanter, eller «gjøkunger» som han selv kaller det.
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Lurer på hvordan Cappelen lever i dag, han er jo allerede løslatt, noe som er ganske sykt med tanke på omfanget av det hele, men man kan ikke annet enn å tenke well played.. Jensen derimot har jeg svært lite til overs for, føler det er toppen av kynisme slik han har pleiet og rekruttert folk til å bli informanter, eller «gjøkunger» som han selv kaller det.
Vis hele sitatet...
Vent nå litt. Er Cappelen en fuckings fri mann?

Snakk om en feit win i rettsystemet med tanke på, som du sier, omfanget av det hele
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Vent nå litt. Er Cappelen en fuckings fri mann?
Vis hele sitatet...
Ja, men han har siden skiftet navn og flyttet til hemmelig adresse, så helt fri er han ikke.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg

Og i tillegg hele opplegget med at han skal synes så synd på seg selv i den dokumentaren.
Vis hele sitatet...
Mener du Netflix? Måtte google, har ikke Netflix.
Var ikke så positivt det jeg leste om den nei.
Mr. Good - gåten Eirik Jensen
Sitat av Dough Vis innlegg
Mener du Netflix? Måtte google, har ikke Netflix.
Var ikke så positivt det jeg leste om den nei.
Mr. Good - gåten Eirik Jensen
Vis hele sitatet...
Nettopp. Han bare kunne ikke forstå hvordan han har blitt dømt til 21 års fengsel, selv om det er ganske åpenbart at han har vært fullstendig uskikket i sin rolle som politimann.
Eirik Jensen... Norges eneste korrupsjonsdømte politimann...
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Ja, men han har siden skiftet navn og flyttet til hemmelig adresse, så helt fri er han ikke.
Vis hele sitatet...
Han er ute i Oslo og Bærum hele tiden.
Alle som har giddet å sette seg litt inn i sakskomplekset rundt Eirik Jensen, Cappelen og de gutta oppi nord, skjønnet at Jensen ble syndebukken som måtte ofres. Tipper han går ut som fri mann ila 2-3 år(pga ulovlig provokasjon fra politiets side) i en sak der de brukte en informant til å lage en deal. Det er ikke lov..

Har ikke mye til overs for Jensen, men rett skal faen være rett. Nå dømmer de folk på indisier over en lav sko! På tide å rydde opp i det korrupte politi/påtalemyndighet!
▼ ... over en uke senere ... ▼
BRAND ∞ STRONG
Sitat av kimsta Vis innlegg
Tipper han går ut som fri mann ila 2-3 år(pga ulovlig provokasjon fra politiets side) i en sak der de brukte en informant til å lage en deal. Det er ikke lov..
Vis hele sitatet...
også hvis informanten (Cappelen) er med på opplegget?
Målet her kan vel ha vært å ta den/de som tar i mot under Gjermund.
Med andre ord at begge ble ofret.

Min utheving.

Hvis de som hentet av Cappelen allerede hadde en deal/fast avtale om leveranse så er det vel
ikke å regne som en politi provokasjon (eller?)
Sist endret av vindaloo; 18. januar 2023 kl. 06:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Folk har sikkert sett serien Flus nå som går på NRK.

Er Amsterdam dealen en referanse til Cappelen kanskje?
https://www.advokatbladet.no/junytt-...okasjon/115711

Ser da ut som de har lov.

Provokasjon og infiltrasjon kan ha flere siktemål: Det kan være å fremskaffe bevis til bruk i en strafforfølgning (etterforskingsmetode), forebygge eller avverge straffbare handlinger, eller skaffe politiet kontroll over stjålne gjenstander («redningsaksjon»). De strengeste vilkår gjelder når provokasjon og infiltrasjon brukes som etterforskingsmetoder for å avklare mulig straffeskyld, jf. straffeprosessloven § 226.

Rundskrivet konsentreres om disse tilfellene. Det åpnes nå for at politiet i sitt arbeid kan dele overgrepsbilder med andre, men med flere vilkår. Rundskrivet vil være nyttig for advokater som jobber med strafferett.
Vis hele sitatet...
Sist endret av JatterMed; 18. januar 2023 kl. 09:26.
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Lurer på hvordan Cappelen lever i dag, han er jo allerede løslatt, noe som er ganske sykt med tanke på omfanget av det hele, men man kan ikke annet enn å tenke well played.. Jensen derimot har jeg svært lite til overs for, føler det er toppen av kynisme slik han har pleiet og rekruttert folk til å bli informanter, eller «gjøkunger» som han selv kaller det.
Vis hele sitatet...
Ikke bare det, men folka fra Insider har intervjuet han også
hÆ?
Spaceman's Avatar
Trådstarter
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Lurer på hvordan Cappelen lever i dag, han er jo allerede løslatt, noe som er ganske sykt med tanke på omfanget av det hele, men man kan ikke annet enn å tenke well played.. Jensen derimot har jeg svært lite til overs for, føler det er toppen av kynisme slik han har pleiet og rekruttert folk til å bli informanter, eller «gjøkunger» som han selv kaller det.
Vis hele sitatet...
Hah... Gjøkunger. Har hørt det utrykket bli sagt før. Måtte google det nå, og da skjønte jeg poenget med det.

Virker som om Cappelen er den største gjøk-ungen til Jensen :
▼ ... over en måned senere ... ▼
Da er Jensen på frifot etter å ha sonet 10% av dommen, overskriften fra vg lyder «Kan søke benådning».

Eirik Jensen stemplet soningsudyktig: Løslates fra fengsel
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...es-fra-fengsel
https://tv.vg.no/video/260747

Det skal i førsteomgang være for en periode på 6 måneder, men har man først kommet seg på utsiden så skal det mye til før man blir gjeninnsatt. Jeg kan ikke gjøre annet enn å gratulere, er det en ting som er tydelig så er det: CRIME PAYS! (med mindre du bare er småkriminell, da straffes du hardt!)

Lurer på hva Cappelen tenker om dette, regner ikke med det blir noen oppdrag som gjøkunge med det første..
Psykisk og fysisk syk. Forgiftning? Kgb? Cia? Han selv?
Uten å forbli altfor konspiratorisk så lurer jeg på om utfallet hadde blitt det samme hvis han het Ali og ikke var ex-politi.
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Da er Jensen på frifot etter å ha sonet 10% av dommen, overskriften fra vg lyder «Kan søke benådning».

Eirik Jensen stemplet soningsudyktig: Løslates fra fengsel
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...es-fra-fengsel
https://tv.vg.no/video/260747

Det skal i førsteomgang være for en periode på 6 måneder, men har man først kommet seg på utsiden så skal det mye til før man blir gjeninnsatt. Jeg kan ikke gjøre annet enn å gratulere, er det en ting som er tydelig så er det: CRIME PAYS! (med mindre du bare er småkriminell, da straffes du hardt!)

Lurer på hva Cappelen tenker om dette, regner ikke med det blir noen oppdrag som gjøkunge med det første..
Vis hele sitatet...
Crime pays? denne saken er vel isåfall et godt eksempel på det motsatte. Alt han har tjent som de har klart å bevise er vel rundt 100 000 og et bad om jeg ikke husker feil? Vil anbefale folk å høre podcasten «Avhørt». Sier ikke Jensen er uskyldig, men han ble frikjent av folkejuryen og det er mye som skurrer i saken…
Sitat av Omkalfatrere Vis innlegg
Crime pays? denne saken er vel isåfall et godt eksempel på det motsatte. Alt han har tjent som de har klart å bevise er vel rundt 100 000 og et bad om jeg ikke husker feil? Vil anbefale folk å høre podcasten «Avhørt». Sier ikke Jensen er uskyldig, men han ble frikjent av folkejuryen og det er mye som skurrer i saken…
Vis hele sitatet...
Det er revnende likegyldig om han har tjent 10 000 eller 10 000 000, korrupsjon blant politi har konsekvenser som kan være svært kostbare for et samfunn.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Omkalfatrere Vis innlegg
Crime pays? denne saken er vel isåfall et godt eksempel på det motsatte. Alt han har tjent som de har klart å bevise er vel rundt 100 000 og et bad om jeg ikke husker feil?
Vis hele sitatet...
Det er en del som skurrer med dommen hans syns jeg og jeg klarer ikke se hva motivasjonen hans i så fall skulle ha vært.
Han har jo øyensynlig ikke tjent noe særlig og folk i sånne roller har antagelig også en del fokus på seg hva økonomi angår
med tanke på korrupsjon så han ville jo aldri kunnet ha levd noe luksusliv.

Personlig tror jeg både han og Cappelen ble ofret.
Får en følelse av at Jensen/advokaten på en eller annen måte har gjort ett eller annet for at dette skulle skje og at han slapp ut, akkurat hva og hvordan de har klart det aner jeg ikke og det kan godt være jeg tar feil, syns bare det virker litt suspekt at han etter såpass kort tid plutselig blir "syk"

Jensen ville nok antagelig gjort alt han kunne for å slippe å sitte i fengsel, og det er nok lettere for en som han enn en random narkis å få til
Sitat av supercali Vis innlegg
Det er revnende likegyldig om han har tjent 10 000 eller 10 000 000, korrupsjon blant politi har konsekvenser som kan være svært kostbare for et samfunn.
Vis hele sitatet...
Enig i det. Men hva som er motivet for å være korrupt må vel være med når man skal vurdere et skyldspørsmål, særlig når man har så lite bevis i tillegg. 10 eller 100k er for meg usannsynlig lite motiv for å være med på smugling av enorme mengder hasj over så mange år.
Men samme hvilken vei man lener blir det vel mye synsing uansett når saken er basert så mye på påstander fra Cappelen og lite beviser.
For å ikke høres konspiratorisk ut så venter nok en feit konto med masse penger på han , til han kom ut nå , og at han ikke er den eneste som hjalp Gjermundsen med Hasj ligaen , er nok flere politimenn som var med på det her , og han får bra betalt for å ta støyten. Men det er bare mine tanker rundt denne saken nå.
Dette er jo til å le av.

Soningsudyktig, virkelig? Selv om mye skurrer i saken, så har jo fyren urent mel i posen. Ingen som slipper ut på den måten her må inn å sone igjen om 6 måneder, det er nesten helt sikkert.

Helt sykt at Jensen slipper ut etter så få år, mens gutter som Betew, Harnes, Ove J.H gang etter gang blir dømt på indisier og null bevis. Flere av disse gutta har sona under forhold som er umenneskelige. Da kan man begynne å snakke om å være soningudyktig:

https://www.dagbladet.no/nyheter/fan...nakke/63366643

Systemet er råttent.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Samael99 Vis innlegg
For å ikke høres konspiratorisk ut så venter nok en feit konto med masse penger på han ,
til han kom ut nå
Vis hele sitatet...
Hvis han plutselig hadde tilgang på mye penger eller verdier nå ville han ha fått fokus på seg med en gang og han vil nok bli
holdt øye med livet ut. Det må han vel ha skjønt selv også.
Sitat av Samael99 Vis innlegg
For å ikke høres konspiratorisk ut så venter nok en feit konto med masse penger på han , til han kom ut nå , og at han ikke er den eneste som hjalp Gjermundsen med Hasj ligaen , er nok flere politimenn som var med på det her , og han får bra betalt for å ta støyten. Men det er bare mine tanker rundt denne saken nå.
Vis hele sitatet...
Hvis det var overført penger til en sånn konto fra Cappelen ville han vel ha lagt frem dette også som bevis mot Jensen. Jeg ser ingen grunn til at Cappelen skulle holde tilbake informasjon som kunne styrket saken mot Jensen.
Galskap at begge to er ute igjen allerede, lurer på hvor mye drit og hvem de har det på. De var flinke under rettsaken og blandet ikke inn andre personer, kort soning er vel takken, og helt ok om det er tilfelle. Utrolig hva Elden og litt venner får til.
Sitat av AlBundy Vis innlegg
Galskap at begge to er ute igjen allerede, lurer på hvor mye drit og hvem de har det på. De var flinke under rettsaken og blandet ikke inn andre personer, kort soning er vel takken, og helt ok om det er tilfelle. Utrolig hva Elden og litt venner får til.
Vis hele sitatet...
For å bli innvilget soningsavbrudd, som i dette tilfelle, skal det relativt svært tungtveiende årsaker til. Vi snakker sakkyndige leger og/eller psykologer som har komt med uttale til søknaden. Lovbestemmelsen er hjemlet i Straffegjennomføringsloven §35 og innvilges svært sjelden.

Det er lett å spekulere her. Hva er det som er så alvorlig at det ikke kan gjennomføres på sykehus eller institusjon f.eks? Kreft? Demens? Sannsynligvis veldig alvorlig hvertfall. Jeg stiller meg kritisk til den 6 mnd rammen. Hvordan kan det være så alvorlig nå at han ikke kan sone, men samtidig forventes å være til vurdering om 6 mnd?

Ja, det hjelper nok å ha gode advokater på utsiden, men her snakker vi nok om andre forhold.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av reklame Vis innlegg
For å bli innvilget soningsavbrudd, som i dette tilfelle, skal det relativt svært tungtveiende årsaker til. Vi snakker sakkyndige leger og/eller psykologer som har komt med uttale til søknaden. Lovbestemmelsen er hjemlet i Straffegjennomføringsloven §35 og innvilges svært sjelden.

Det er lett å spekulere her. Hva er det som er så alvorlig at det ikke kan gjennomføres på sykehus eller institusjon f.eks? Kreft? Demens? Sannsynligvis veldig alvorlig hvertfall. Jeg stiller meg kritisk til den 6 mnd rammen. Hvordan kan det være så alvorlig nå at han ikke kan sone, men samtidig forventes å være til vurdering om 6 mnd?

Ja, det hjelper nok å ha gode advokater på utsiden, men her snakker vi nok om andre forhold.
Vis hele sitatet...
Kan jo spekulere i om han har noe greier på ledelsen eller andre viktige folk som ikke tåler dagens lys, og derfor slipper dem ham ut med psyken som dekkhistorie.
Snakk om å gjøre forskjell på folk.
Legger ved en link så kan jo folk gjøre seg opp en egen mening..


http://www.vg.no/spesial/2022/jonatan/
Sist endret av Bjørneboe; 14. mars 2023 kl. 00:11.
Såpekoker av rang
Sitat av Bjørneboe Vis innlegg
Snakk om å gjøre forskjell på folk.
Legger ved en link så kan jo folk gjøre seg opp en egen mening..


http://www.vg.no/spesial/2022/jonatan/
Vis hele sitatet...
Kan det være at dette er et resultat av nettopp slike erfaringer? At man har lært og prøver å gjøre ting annerledes?
Sitat av Omkalfatrere Vis innlegg
Enig i det. Men hva som er motivet for å være korrupt må vel være med når man skal vurdere et skyldspørsmål, særlig når man har så lite bevis i tillegg. 10 eller 100k er for meg usannsynlig lite motiv for å være med på smugling av enorme mengder hasj over så mange år.
Men samme hvilken vei man lener blir det vel mye synsing uansett når saken er basert så mye på påstander fra Cappelen og lite beviser.
Vis hele sitatet...
Du må huske at det er summene de klarer å bevise, og Cappelen har egen interesse av å holde det beløpet som lavt som mulig så han tyster ikke på Jensen for dette.
For dersom Cappelen hadde påstått at Jensen tjente 1mill betyr det at politiet kanskje kan knytte Cappelen til enda flere innførsler.

Og 100k er ikke lite betalt for å videreformidle såpass enkel informasjon, det er nok mye mer grums i den saken enn hva som har kommet frem.

Jeg blir litt overrasket over at så mange støtter Jensen, korrupte svin er noe av det farligste som finnes all den tid de har så vide fullmakter som de har. Det skulle vært en automatisk dobling av straff for folk i slike posisjoner som Jensen.

Jensen er ikke annet enn en feig liten syte unge som er lei seg fordi han ble tatt.

Sitat av monoid Vis innlegg
Kan det være at dette er et resultat av nettopp slike erfaringer? At man har lært og prøver å gjøre ting annerledes?
Vis hele sitatet...
Nei, da hadde de ikke startet med Jensen. Han har garantert nektet å spise eller noe og trykker på de riktige knappene.
Sist endret av random105675; 14. mars 2023 kl. 11:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Rosander Vis innlegg
Jeg blir litt overrasket over at så mange støtter Jensen,
korrupte svin er noe av det farligste som finnes..
Vis hele sitatet...
Så veldig mye støtte har han vel ikke fått og de fleste er nok like lite glad i korrupte svin som det du er,
men noen, meg selv inkludert, er kanskje ikke like sikre på at han er skyldig.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Så veldig mye støtte har han vel ikke fått og de fleste er nok like lite glad i korrupte svin som det du er,
men noen, meg selv inkludert, er kanskje ikke like sikre på at han er skyldig.
Vis hele sitatet...
Å tvile på at han er skyldig er en form for støtte.
BRAND ∞ STRONG
Er du 100% sikker på skyld?

Hvis man skal dømme noen til så lang straff syns jeg ikke det er plass til noe særlig tvil rundt skyldspørsmålet og så
konkluderende bevis har ikke jeg sett at de har ført.
Sist endret av vindaloo; 14. mars 2023 kl. 12:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Så veldig mye støtte har han vel ikke fått og de fleste er nok like lite glad i korrupte svin som det du er,
men noen, meg selv inkludert, er kanskje ikke like sikre på at han er skyldig.
Vis hele sitatet...
På Facebook er det i alle fall flust av husmødre og andre tilsynelatende vanlige folk som støtter han. Aner ikke hvorfor. Fyren er åpenbart et korrupt svin, det skjønner vel alle som har sett de tekstmeldingene han har sendt. At de har sluppet han fri synes jeg er helt sykt. Skal ikke bare slippe ut Breivik i samme slengen da?
BRAND ∞ STRONG
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Skal ikke bare slippe ut Breivik i samme slengen da?
Vis hele sitatet...
Nei.

Det jeg syns er vanskelig med dette er både at jeg ikke ser noe klart motiv og at mye av de samme tingene som
har blitt brukt som bevis på skyld også har vært en del av selve jobben hans.
Well fucking playd!
morkakespisende
Sitat av Rosander Vis innlegg
Å tvile på at han er skyldig er en form for støtte.
Vis hele sitatet...
Regnes all form for "uskyldig til det motsatte er bevist" som støtte? Jeg synes dette er noe av det skumleste man kan lese. Tenk om du selv en dag skulle bli dømt på samme basis?
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Er du 100% sikker på skyld?

Hvis man skal dømme noen til så lang straff syns jeg ikke det er plass til noe særlig tvil rundt skyldspørsmålet og så
konkluderende bevis har ikke jeg sett at de har ført.
Vis hele sitatet...
Når du som politimann ikke klarer å hoste opp kvitteringer eller forklaringer på pengesummer, "låner" penger av/til politikilden din som importerer tonnevis med hasj og har masse meldinger som kan knyttes til datoer for importer over grensen og helt åpenbart kodede meldinger.
Du følger ikke standard rutiner, du gjemmer deg bak "hemmelige prosjekter" og du kvitter deg med burner telefoner.

Hadde du sittet på andre siden av avhørs bordet så ville Jensen 100% garantert dømt deg skyldig.

Det er altfor mye grums til at det ikke er hold i påstandene. Så ja, jeg er sikker på at han bør sitte inne.
Og selv om jeg ikke hadde vært 100% sikker så mener jeg allikevel han har et ekstra ansvar for å opptre ryddig i den stillingen han har.
Noe av grunnen til at rutiner eksisterer er for at det ikke skal bli tvil i ettertid om hva som skjedde eller burde ha skjedd.

Sitat av supranaut Vis innlegg
Regnes all form for "uskyldig til det motsatte er bevist" som støtte? Jeg synes dette er noe av det skumleste man kan lese. Tenk om du selv en dag skulle bli dømt på samme basis?
Vis hele sitatet...
Nå er det motsatte bevist da, om du har et problem med rettsvesenet så må du rette skytset ditt mot dem.
Sist endret av random105675; 14. mars 2023 kl. 13:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Dersom Eirik Jensen bare hadde fått innvilget en kortere sykepermisjon (og for eksempel gått med en fotlenke, eller noe) så ville det muligens ikke blitt fullt så mye skriverier rundt denne situasjonen.

Men sånn som denne saken utviklet seg nå, så blir det vel mye lengre fokus og flere kritiske spørsmål om hvorfor han slipper ut i minimum seks måneder. Hva om det kommer en hel haug med andre fanger (som også har blitt dømt til flere år i fengsel) og følger med på denne saken? Man kan selvfølgelig aldri se bort fra at temmelig mange andre innsatte forsøker seg på noe lignende i tiden som kommer.
morkakespisende
Hei, hvem sier at jeg skyter, det hadde vært ulovlig, jo.
Papaver Somniferum
Skinny's Avatar
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Er du 100% sikker på skyld?
Vis hele sitatet...
Ja. Tekstmeldingene alene er mer enn nok.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Skinny Vis innlegg
Ja. Tekstmeldingene alene er mer enn nok.
Vis hele sitatet...
Ville vært vanskelig for vanlig folk å komme unna de, men ikke like opplagt bevis mot en i den rollen Eirik Jensen hadde.
"mer enn nok." for å dømme noen til 21 år syns du virkelig det?
Papaver Somniferum
Skinny's Avatar
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Ville vært vanskelig for vanlig folk å komme unna de, men ikke like opplagt bevis mot en i den rollen Eirik Jensen hadde.
"mer enn nok." for å dømme noen til 21 år syns du virkelig det?
Vis hele sitatet...
Mer enn nok til å tilfredsstille skyldsspørsmålet, ja. Ang dom så er ikke jeg skikket til å avgjøre hvor lang den burde være, men synes jo han slipper ut litt væl tidlig. Det burde være snakk om veldig alvorlige problemer. Må jo si han ser ganske rar ut i bildet til VG.
BRAND ∞ STRONG
Vanskelig å mene noe om hvor syk han er og helt konkret hva de har lagt til grunn når de innvilget "ferie",
men det er nå en gang sånn i Norge at man kan være for syk til å være fengslet og også sånn det burde være
syns jeg, men det kan ikke være lett å svelge for alle de andre innsatte som også som sliter med helse og psyke
Sist endret av vindaloo; 14. mars 2023 kl. 18:57.