Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 7018
Vi er 5 gutter som skal ta turen ned til Tommorwland 2014, er første gangen vår så vi har en del spørsmål.

har dere noen spesielle tips for å skaffe billetter? vet at det er enorm etterspørsel osv.

Er pre-sale den 13. januar da billettsalget starter? kan man kjøpe, enventuelt reservere billetter denne dagen?

Må man også kjøpe billett til Dreamville denne dagen?

Hva er forskjellen og ca pris på de forskjellige tilbudene?

ta med telt selv?
kjøpe Dreamville telt?
trehytte?

osv.

eller anbefaler dere hotell?

Er dreamville nærme Tommorwland eller må man ta buss?

Er det lurt å kjøpe boozebags? hva er ca. prisen sånn ca. på ting inne på festivalen?

Er det noe butikker nærme dreamville?

Hvordan komme seg ned til tommorwland? Vi tenker å ta fly.

vi tenker alt i lat koster ca. 6-10k er dette riktig?

Er det noen spesielle tips dere har?

takker for svar!
https://soundcloud.com/daleri/epic-mashleg
Der har du en tracklist for hva som blir spilt på tomorrowland.
Ta fly, ta med ekstra penger, blir alltid store utgifter og ekstra kostnader. Telt er sikkert det rimligste, spørs om du klarer å sove i telt eller ikke. Går seff busser osv.

Lykke til med turen! blir awsome garantet!
Jeg og noen venner og skal :-) håper på å få biletter i hvertfall. Men alle sier det er så vanskelig? Og er det noen som vet hvordan det er med mdma der ? Har noen kommet over noe dårlig ? Alle andre store arrangemanger jeg har vært på i nederland har vi alltid fått kun bra varer. Belgia er vel like i nærheten :-)
Har selv planer om dette, så om noen har noen tips å komme med vil jeg gjerne høre .
har dere noen spesielle tips for å skaffe billetter? vet at det er enorm etterspørsel osv.

Skal dere ha sjangs på billetter MÅ dere sitte klar når billettsalget åpner. Prøver du å komme inn 10min etter salget har åpnet er det for sent. Prøv med så mange PC-er dere klarer.

Er pre-sale den 13. januar da billettsalget starter? kan man kjøpe, enventuelt reservere billetter denne dagen?
Billettsalget starter ikke den 13. jan. Det er registreringen man må igjennom som åpner da. Dette gjør at man får en link på mail med tilgang til billettsalget når salget åpner.

Må man også kjøpe billett til Dreamville denne dagen?
Man kjøper Dreamville samtidig som resten av billettene.

Hva er forskjellen og ca pris på de forskjellige tilbudene?
http://wikifestivals.com/wiki/tomorrowland

ta med telt selv?
kjøpe Dreamville telt?
trehytte?

Hadde tatt Dreamville-telt. Da står teltet klart når man ankommer.

osv.

eller anbefaler dere hotell?
Tomorrowland ligger i byen Boom, midt mellom Brussel og Antwerpen. Meg bekjent er det ikke mange hotell/ingen hotell der. Selv bodde vi på hotell i Antwerpen, hvor det går tog eller buss. Selv valgte vi taxi, da det går mye fortere og langt mer behagelig enn stappfulle busser og tog. Koster ca. 50euro. Om vi får tak i billetter i år, går vi definitivt for Dreamville.

Er dreamville nærme Tommorwland eller må man ta buss?
Man kan gå, men det går shuttelbusser meg bekjent også.

Er det lurt å kjøpe boozebags? hva er ca. prisen sånn ca. på ting inne på festivalen?
Vet ikke om man sparer mye på å kjøpe boozebag på forhånd, men man kan kjøpe denne inne på området. Grei liten pose til å ha alle coinsa i.

Er det noe butikker nærme dreamville?
Ingen aning.

Hvordan komme seg ned til tommorwland? Vi tenker å ta fly.
Fly til Brussel eller Amsterdam. Vi fløy til Amsterdam og tok hurtigtog til Antwerpen. Ganske greit igrunn.

vi tenker alt i lat koster ca. 6-10k er dette riktig?
Spørs jo hvor lenge dere skal være der, men dere klarer dere bra med 10k.

Er det noen spesielle tips dere har?
Vær klar i det sekundet billettsalget åpner. I fjor var det to millioner personer som prøvde å få tak i 180 000 billetter. Husk at det ikke er bare-bare å få billett. Man må ha litt flaks også.
Sitat av TopGun Vis innlegg
har dere noen spesielle tips for å skaffe billetter? vet at det er enorm etterspørsel osv.

Skal dere ha sjangs på billetter MÅ dere sitte klar når billettsalget åpner. Prøver du å komme inn 10min etter salget har åpnet er det for sent. Prøv med så mange PC-er dere klarer.

Er pre-sale den 13. januar da billettsalget starter? kan man kjøpe, enventuelt reservere billetter denne dagen?
Billettsalget starter ikke den 13. jan. Det er registreringen man må igjennom som åpner da. Dette gjør at man får en link på mail med tilgang til billettsalget når salget åpner.

Må man også kjøpe billett til Dreamville denne dagen?
Man kjøper Dreamville samtidig som resten av billettene.

Hva er forskjellen og ca pris på de forskjellige tilbudene?
http://wikifestivals.com/wiki/tomorrowland

ta med telt selv?
kjøpe Dreamville telt?
trehytte?

Hadde tatt Dreamville-telt. Da står teltet klart når man ankommer.

osv.

eller anbefaler dere hotell?
Tomorrowland ligger i byen Boom, midt mellom Brussel og Antwerpen. Meg bekjent er det ikke mange hotell/ingen hotell der. Selv bodde vi på hotell i Antwerpen, hvor det går tog eller buss. Selv valgte vi taxi, da det går mye fortere og langt mer behagelig enn stappfulle busser og tog. Koster ca. 50euro. Om vi får tak i billetter i år, går vi definitivt for Dreamville.

Er dreamville nærme Tommorwland eller må man ta buss?
Man kan gå, men det går shuttelbusser meg bekjent også.

Er det lurt å kjøpe boozebags? hva er ca. prisen sånn ca. på ting inne på festivalen?
Vet ikke om man sparer mye på å kjøpe boozebag på forhånd, men man kan kjøpe denne inne på området. Grei liten pose til å ha alle coinsa i.

Er det noe butikker nærme dreamville?
Ingen aning.

Hvordan komme seg ned til tommorwland? Vi tenker å ta fly.
Fly til Brussel eller Amsterdam. Vi fløy til Amsterdam og tok hurtigtog til Antwerpen. Ganske greit igrunn.

vi tenker alt i lat koster ca. 6-10k er dette riktig?
Spørs jo hvor lenge dere skal være der, men dere klarer dere bra med 10k.

Er det noen spesielle tips dere har?
Vær klar i det sekundet billettsalget åpner. I fjor var det to millioner personer som prøvde å få tak i 180 000 billetter. Husk at det ikke er bare-bare å få billett. Man må ha litt flaks også.
Vis hele sitatet...
Takker for svar, mye nyttig her!
Mener at du har større sjangs for og få tak i biletter om dere kjøper travel package. De fleste som drar vil som regel telte og kan ikke være mer en 20% som får biletter.

Bestill alle bilettene med samme kortet så får han som kommer inn først heller legge ut så sørg for at alle har nok penger til dette.

Vi kjøpte travel package og bodde på hotell i brussels, det var ganske ok og bussturen inn hver morgen var et morro vorspiel. var også deilig å ha en seng og bad da man blir ganske kjørt etter en full dag på festival.

Lykke til!

Om ikke dere får biletter så er Creamfields og EDC like gode alternativer som tland
Vi var 4 gutter som var på TL i 2012. Kjørte bil hele veien, men det er også enkelt å komme seg fra flyplassen i Brussel, da de setter opp egne busser til festivalen og Boom. Som tidligere nevnt i tråden er man nødt til å sitte klar når billetsalget åpner, og det er kun registreringen som åpner i morgen (13 jan). Ser også at de i år skal ha det gående over 2 helger, så da er det jo større sjans for å få plass. Billettene registreres med navn, og han som er registrert må hente de ut. Så å kjøpe second-hand billetter, kan by på noen problemer. Dette er fordi de vil gjøre det vanskelig å selge falske billetter.

Vi bodde på Dreamville, og det var jævlig greit. Telt, madrass og sovepose var slått opp allerede når vi kom, så det var bare å begynne å drikke. Det var også en lampe inni hvert telt. Du får en ''adresse'' på billetten som du enkelt finner fram til. Du kan jo ta med deg noe av stuffet når du drar, men er ikke akkurat superkvaltitet på utstyret, så vi lot det være. Teltene er 2 mannstelt, men de er veldig små. Man må være passelig drita for å sove godt inni den Fajitasen. (http://d3j5vwomefv46c.cloudfront.net...jpg?1343235867) Om du ikke er redd for litt bromance så går det bra. Vi hadde også kjøpt hver vår boosebag, med coins ( som du bruker for å kjøpe mat og drikke under hele festivalen) og en liten bok med program og info om artistene. Fin suvernir. Vil anbefale å kjøpe Boosebag, selv om det er litt dyrt. Man må uansett ha coins for å kjøpe noe der inne, dette er fordi at du skal få raskere betjening, så de slipper å rote med cash og kort. Drikken og maten er forøvrig dyr så lommepengene får bein å gå på. En coin koster ca.35kr om jeg ikke husker feil, og en øl koster 1,5-2 coins.
Selv skal jeg på Ultra Music festival i Kroatia til sommeren, (http://www.youtube.com/watch?v=Rq_KorKljqw) men frister litt å kjøre marathon med TL helgen etterpå, da det var jævlig gøy der.Spørs bare om lommeboken og helsa tåler to festivaler to helger på rad. Husk forrseten å ta med norske flagg/plagg og kule kostymer da det spriter opp stemningen
Creamfields så helt sinnsykt ut, tenker så det knaker angående feriehelger til sommeren her nå, emmaboda er allerede bankers, men creamfields ser sinsykt attraktivt ut, TL er bare å glemme tror jeg..
Må du registere kort-info på forhåndsregestreringen?
Husker ikke hvordan det var i fjor, men det kan jeg aldri tenke meg.
Registreringen er på ingen måte en garanti for å få billett, eller bindene slik jeg har hørt mange har sagt. Det er bare for at man skal få tilgang når billettsalget åpner.
Fordelen i år er at det er satt opp to ulike helger, sånn som coachella. Det vil ikke bli like vanskelig og få bilett. Prøver og spare opp penger til TL!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Da var jeg sikret billetter. Tar Tomorrowland-flyet fra Oslo, med full Dreamville pakke

Andre som skal?
Sist endret av TopGun; 1. februar 2014 kl. 17:56.
Billetter i boks (broren til dama jobber for en av arrangørene så det var enkelt å få billetter til begge helgene). Og de bor 40minutter unna, så da blir det good times i år som de tre siste årene ^^

Rush, Joris Voorn, Carl Cox, Richie Hawtin, Sven Väth og Adam Beyer ønskes!
Vi er 4 stk som har fått biletter til TL og dreamvill pakken, men flyr fra CPH da det ikke gikk å få fra Oslo, men kult skal det bli betalte ca 7000kr for pakken, så 10k blir fort lite, med tanke på en øl ligger på 75nok, men blir nokk artig
Da er vi en gjeng som har fått tak i billetter ti TL 2014 , Weekend 2. Reiser fra Oslo. Må si jeg gleder meg som et lite barn allerede!
Hadde noen kompiser som var nede ifjor,2013 , og dem bodde på hotell (husker ikke helt hvilken by). Men dem var ikke i tvil, Dreamville for alle pengene!
Jeg ser du @Aquatran sier du har betalt ca 7000 kr for pakken? Var det så mye billigere å fly fra CPH altså? Eller er det kanskje det at dere er 4 som har bestilt sammen i 4 manns telt? Vi var 2 som bestilte sammen og da kom det på 1100 EURO ish.

Budsjett har jeg ikke helt blitt enig med meg selv om. Men regner med å ha med en ca 10k på bok nedover. Men dem jeg kjenner som har vært der før, mener at det ryker ikke så mye om du ikke skal gjøre andre ting i tillegg til å fest/være på TL. Hørt om andre som tar f.eks toget inn til Amsterdam for å gjøre noe utenom 1 av dagene på dagtid.
nja vi kom jo ikke inn på bestillings sidene til oslo flyet, så var vell derfor det ble CPH men vi bestilte to pakker, for det er jeg og dama, og 2 kompiser, så ble to pakker, å det ble 7000kr for hver

har hört av andre at å reise ut av "parken" er ikke vits, det skjer så mye, å ting å se å bli kjent med nye mennesker, at å reise til feks amster, blir bortkasta tid
Kan godt være at det er noe foskjell med tanke på reisen fra og til fra Oslo kontra CPH da.. kjedelig , men også helt greit Betaler det som må til for dette!

Har ikke noen planer om å gjøre noe annet jeg , kom bare med forslag til hva som KAN gjøres :P Jeg er klar for festival livet en god helg ! masse nye folk og bare digg musikk! =)
Sitat av asander Vis innlegg
Det er mulig at weekend 2 blir avlyst Kilde: http://www.exqlusiv.com/second-weeke...-get-cancelled
Vis hele sitatet...
Det kommer aldri til å skje. Var samme opplegget rundt week 2 på Ultra i fjor også. Er bare ett par sure grinebitere som vil tjene litt ekstra cash. Ultra måtte cashe ut litt ekstra for week 2, det var alt.
Ja hørte rykter om dette her, men har også hørt at det skal mye til. Tomorrowland går nok inn med masse ressurser for å avverge en eventuell avlysning på dette. Regner med at dem er lite keen på å skuffe rundt 200 000 fans på 10års jubileum lizm.. Men er vel bare å krysse fingrene for at den fortsetter som vanlig!

Det er jo heller ikke første gang at folket i Boom , Scherre går i protest mot "Happiest place in the World"..
Det er halvannet år igjen til 10-års jubileumet Første var i 2005..

Men uansett, det løser seg garantert. Blir nok to helger, er ikke første gangen noe lignende skjer.
Sist endret av Hobby; 7. februar 2014 kl. 10:29.
Ja, stusser litt over hvorfor de feirer 10-års jubileet et år for tidlig..?
...Og da blir det tiende gangen Tomorrowland arrangeres.
Gratulerer til alle som har fått billetter! Satser selv og få på lørdag!

Må man refreshe siden i det klokka er 17.00 eller er det unødvendig?
Sist endret av ThePiggyDude; 10. februar 2014 kl. 21:10.