Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  50 6759
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Jeg har fått meg ny stasjonær maskin nå, så derfor valgte jeg å hive inn Linux Mint 14 KDE på laptopen. Har svært liten erfaring med Linux, så nå er det greit å teste det ut litt med en annen maskin. Vet ikke om jeg gjorde riktig valg med å ta KDE fremfor Gnome, men det finner jeg vel tidsnok ut.

Noen argumenter til Gnome i forhold til KDE? Kan enda bytte siden jeg ikke har lagt til noe annet.

Men.. Det er veldig kjedelig og grått, og jeg finner ikke ut hvordan jeg kan endre det, om det nå engang er mulig?
Vis hele sitatet...
Meh, forskjellene er mest visuelle. Så lenge jeg har ei kommandolinje er jeg stort sett happy, og slik tror jeg det blir for de fleste etter en stund - de som på død og liv skal ha det sexy diffunderer over til epleprodukter, de som bryr seg om innhold innser etterhvert at nesten alt går fortere ved å manipulere tekstfiler og lage scripts, så da er det dette man ender opp med å gjøre.