Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  62 61465
Fant denne her. http://grooveshark.com/ tror ikke den koster penger å bruke? Er det noen som har testet den ut?
Sitat av Chang Vis innlegg
Fant denne her. http://grooveshark.com/ tror ikke den koster penger å bruke? Er det noen som har testet den ut?
Vis hele sitatet...
Jeg har brukt Grooveshark en god stund. Og synes det funker kjempe bra.
Bare litt kjedelig at du ikke kan bruke knapper på tastaturet til å sette på pause o.l.

Der ligger veeldig mange sanger der, du kan lage spillelister og hele pakken
Har ikke lest hele tråden men så bare innledningen. Og jeg ville vert VELDIG skeptisk når noen sier de kan skaffe deg gratis premium. Jeg fikk selv tilbud om veldig billig spotify premium hvor koden ble testet og fungerte. Og det gjorde den i en måned. (hadde tatt for et år) Og etter det fungerte ikke noe mer og jeg fikk ikke logget inn. KOntaktet dem fikk beskjed om at spotify betalingen min var tilbaketrukket og spotifyen min kanselert. Altså fungerte den ikke mer og jeg måtte lage ny. Var en venn som tipset meg om det og skaffet meg koden og han hadde fått det av en annen igjen. Gudene veit hvor langt tilbake det gikk men den som satt på toppen hadde uansett avbrutt betalingen via sin bank eller noe slikt. Penger og tid rett ut av vindu.
Tror jeg leste noe om dette på hackforums elns en gang for lenge siden.. Du kan jo prøve å lete der ^^
Sitat av CokeLover Vis innlegg
Jeg har brukt Grooveshark en god stund. Og synes det funker kjempe bra.
Bare litt kjedelig at du ikke kan bruke knapper på tastaturet til å sette på pause o.l.

Der ligger veeldig mange sanger der, du kan lage spillelister og hele pakken
Vis hele sitatet...

Må si meg enig i det du sier her, og at dette er nesten på lik linje med Spotify. Og ikke minst gratis er det også.
▼ ... over en uke senere ... ▼
heahea, nullproblem. "your prepaid spotify premium subscription will expire in 34596 days"
sier bare en ting Google.no
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
heahea, nullproblem. "your prepaid spotify premium subscription will expire in 34596 days"
sier bare en ting Google.no
Vis hele sitatet...
Det er bare en error. Jeg har selv opplevd dette.
okei som du vill. skikkelig at jeg har hatt premium siden alle brukte limewire da...
Sitat av Chang Vis innlegg
Må si meg enig i det du sier her, og at dette er nesten på lik linje med Spotify. Og ikke minst gratis er det også.
Vis hele sitatet...
Enig! Eneste jeg liker med spotify er jo offline mode og spotify mobile. Har prøvd noen grooveshark apper men ingen fungerer.
Sitat av Chang Vis innlegg
Ser at det er en gammel tråd. men tanken min var og lage en ny en, men det er ikke noe vits så lenge denne er her.
Jeg stiller det samme spørsmålet? Er det noen muligheter for det TS spør om?
Vis hele sitatet...
Nei


Kan vel ikke sies enklere enn det.
Han er sikkert en "pappa betaler" og vil ha kreds for å ha hacket seg til det. Mammadalt .
Svigermors drøm
colabox's Avatar
Har hatt gratis spotify premium i 3 måneder nå. Intet problem!

1. Lag ny epost. F.eks hotmail.com
2. Lag ny facebook bruker utifra din nye epostadresse
3. Spotify.com => Registrer => login via facebook => Gratulerer, du har nå en spotify open bruker.
4. Trykk på reklamen på spotify.com "Prøve spotify gratis 1 måne"
5. Betal da 0kr via paypal
6. Gå på spotifybrukeren din eller paypal, og kanseller abbonomentet. (liker å gjøre det begge steder da jeg er safe)
7. Gratulerer, du har nå spotify premium.

Gå tilbake til steg1 etter 1 måned.

Eneste minuset er spillelistene, men de bare subscriber du på og har en egen spilleliste som du legge nye sanger i. Og logger på din originale bruker i ny og ne for å hive de inn.
Happy Buddha
Sitat av colabox Vis innlegg
Har hatt gratis spotify premium i 3 måneder nå. Intet problem!

1. Lag ny epost. F.eks hotmail.com
2. Lag ny facebook bruker utifra din nye epostadresse
3. Spotify.com => Registrer => login via facebook => Gratulerer, du har nå en spotify open bruker.
4. Trykk på reklamen på spotify.com "Prøve spotify gratis 1 måne"
5. Betal da 0kr via paypal
6. Gå på spotifybrukeren din eller paypal, og kanseller abbonomentet. (liker å gjøre det begge steder da jeg er safe)
7. Gratulerer, du har nå spotify premium.

Gå tilbake til steg1 etter 1 måned.

Eneste minuset er spillelistene, men de bare subscriber du på og har en egen spilleliste som du legge nye sanger i. Og logger på din originale bruker i ny og ne for å hive de inn.
Vis hele sitatet...
Det gjorde jeg en måned, før jeg fant ut at i forhold til hvor mye musikk jeg hører på så er 100 kr ingenting. Det skal de gledelig få, så får jeg sangene appåtil på mobilen!