Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  56 13471
Sitat av Mr. Flash Vis innlegg
Du skjønner vel at det er noe som nettopp har kommet?

Venter fortsatt på innkalling på fjerde året. Det man tar online nå, fikk man utdelt på selve sesjonen og fylte ut mens man ventet på å prate med en sersjant eller hva det var. Det var også kun avkrysninger på relevante spørsmål og fysisk og psykisk helse.
Vis hele sitatet...
Nettopp har kommet? Men faen da, det er da godt over ett år siden jeg gjorde dette her...
De ville ikke ha meg inn i forsvaret. Og begrunnelsen var at jeg hadde dårlig kondis, noe som var sant i forhold til kara i klassen min, som besto av sportsidioter og treningsnarkomane, men de opptakskravene der kunne jeg nok fint ha klart. Det er et relativt tullete opplegg. Jeg trodde førstegangstjeneste var obligatorisk?
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Sitat av Lycurgus Vis innlegg
Nettopp har kommet? Men faen da, det er da godt over ett år siden jeg gjorde dette her...
Vis hele sitatet...
Nytt av '92 generasjonen.
Kompis av meg møtte aldri opp, hørte ingenting fra dem. Jeg sa bare til dem at jeg hadde sosial angst, trengte ingen papirer eller nåt det hvar helt greit jeg skulle få slippe, de sa også at de ikke er vanlig og tvinge folk som ikke har lyst til å være i militæret, altså det kan holde bare det og si du ikke har lyst. Militæret har ett ganske lite budsjett, lite vits i å kaste bort penger på folk som ikke har lyst, også er det jo mange somg har lyst så hvorfor skulle de tvinge folk?
Fortsatt ikke hørt noe! Drar til Amsterdam inatt, MP kan bare prøve å få tak i meg de neste 10 dagene
Sitat av khalifa Vis innlegg
Fortsatt ikke hørt noe! Drar til Amsterdam inatt, MP kan bare prøve å få tak i meg de neste 10 dagene
Vis hele sitatet...
Bli der, flytter snart dit selv, kosta hva det måtte koste.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av nimr0z Vis innlegg
Det men at man ikke kommer inn grunnet at man var til psykolog når man var barn kan umulig stemme. Jeg var hos barnepsykolog i mange år, og hadde militærtjeneste i fjor.. så man ha ligget noe annet bak ville jeg tro.
Vis hele sitatet...
Dette var ikke snakk om "vanlig" førstegangstjeneste, men noe litt tøffere, og han ville da utdanne seg i forsvaret. Han har vel sendt inn 2-3 klager og kom endelig inn Så glad på hans vegne For min del snakka jeg akkurat med en kompis som fortalte litt åssen det var i militæret ... Å løpe for å adlyde sine sjefer er noe jeg aldri kunne tenkt meg .. Må da funke å gå litt fort. Glad jeg er student after all
Sist endret av Chronic420; 16. september 2011 kl. 14:25.