Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  58 4541
jeg har heller ikke no i mot utlendinger... men jeg vil bare faa sagt at alle utlendinger som har vaert her mindre enn 10 aar som blir tatt for no kriminelt som vil gi lengre enn 3 mnd fengsels straff burde bli tvangsendt hjem, det samme gjelder med familien deres... da ville man statuert exempel og faatt renska opp i den delen av utlendingene/innvandrene som er dritt, for det er ikke tvil... det er mye graps i innvandrer milj0ene, det er det ikke en gang vits aa diskutere !
and thanks to you, mr Carl I. Hagen.
Mye av den kriminaliteten dere beskriver her begås av andre generasjons invandrere ikke folk som har kommet hit men som er født her, ergo Norske statsborgere.
jeg er helt enig med dere og greier. det vet man jo fra tidligere. men hey - jeg bygde ikke norge, gjorde du?
"Mye av den kriminaliteten dere beskriver her begås av andre generasjons invandrere ikke folk som har kommet hit men som er født her, ergo Norske statsborgere.", Zalderach

Norge har kastet ut Norske statsborere før, og det var etter krigen.
Dere husker vel kvinnene som forelsket seg i tyske soldater?
Better than thou.
Ja, de ble ikke kastet ut, men sett ned på, kalt tyskertøs og lignende, men ikke kastet ut av landet av staten.
Problemet er klart straffene i norge.. en fra f.eks Pakistan kommer til Oslo, får ikke jobb, og må ty til kriminalitet.. Så han raner en bank, og blir da tatt av politiet.. Så får han kanskje en måned i ett supert fengsel med masse mat osv.. Mens det han er vant med i Pakistan, er å få hugget av hånda for å ha gjort tilsvarende.. Så han flirer bare av norge/politiet, og driter egentlig bare i det.
▼ ... noen uker senere ... ▼
jeg har ikke noe i mot en pakistaner i pakistan, men har har noe i mot en pakistaner i Norge som tror han ikke trenger å følge våre lover, normer og regler. ser ikke på meg selv som rasist men en som er lei av å bli slått ned av pakistanere bare jeg ikke gidder å betale kebanen deres.(skjedde på tryvann natt til 17.) jeg sier bare norge for nordmenn og de som klarer og oppføre seg. resten må vi se til helvete å få kastet ut!

bare ett lite innspill.
nFF Marshall
morten's Avatar
Enig med cezar her. Går ikke an å komme til norge uten å lære seg våre lover og liknende først, og så oppføre seg ordentlig etterpå heller....

Jeg mener at hvis de har et slikt stort problem med å leve i sitt land, og er helt desperate med å komme seg vekk, for f.eks å komme seg vekk fra etterfølgelse o.l, bør de kunne godta våre regler og normer.

Men det er som regel 2. generasjons innvandrere som byr på problemene, altså de som blir født her, ikke de som flytter hit. 3 strikes som dem har i USA bør innføres her i Norge også. Det bør være litt diskriminering ovenfor folk som bryter loven spør du meg.