Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 1805
Det skjer saker her i verden, og Bush er ingen sunn mann!!

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=1443232
Verden viser at den faktisk er som jeg mener... Hurra! Nå kan de ikke kalle meg paranoid lengre...

Bush er helt av skaftet ja, bare vent. Kanskje en av kinesisk opprinnelse slår bush i yahoo!chess eller noe en dag, så blir det sluppet løs atomære bomber...
Kan noen fortelle meg raskt hva Kina, Russland, Irak, Nord-Korea, Iran, Libya og Syria. har gjort med USA siden de fortjener en "Nuclear Bomb"?
Better than thou.
Bush er insane, no doubt about it.

Dweep: Altså de har mulighet til å forsvare seg mot andre krigføringsmetoder, det er ikke dermed sagt at Bush skal sende atombomber mot disse landene/målene/whatever imorgen klokken 09.30 liksom.
Trådstarter
21 0
Hvilke tiltak kan man komme med? Det er jo helt for jævelig at en mann skal kunne få til så mye faenskap!!
Opprinnelig postet av doffa
Hvilke tiltak kan man komme med? Det er jo helt for jævelig at en mann skal kunne få til så mye faenskap!!
Vis hele sitatet...
Ikke stort er jeg redd. Amerikanske presidenter har en tendens til å bli mektige, og så lenge det uvitende demokratiet stemmer disse forblåste tullingene til toppen kommer nok ikke utviklingen til å bli stort bedre.

Man får bare kapitulere for overmakten, eller ta opp kampen selv, i ren Solid Snake stil.
Neida, men vi skal alle dø uansett, kan like gjerne nuke oss i hjel, så slipper de neste generasjonene å slite for alt faenskap "vi" har stelt i stand.
Er det noen som våger å bruke atombomber må det være Bush. Ingenting her som tyder på at oss nordmenn kommer til å få problemer uansett ;)
Trådstarter
21 0
Opprinnelig postet av AnaMorph0s|s


Man får bare kapitulere for overmakten, eller ta opp kampen selv, i ren Solid Snake stil.
Neida, men vi skal alle dø uansett, kan like gjerne nuke oss i hjel, så slipper de neste generasjonene å slite for alt faenskap "vi" har stelt i stand.
Vis hele sitatet...
Et godt eksempel på enkle løsninger. Vet det er til å bli mer enn oppgitt av, men noe må skje, for nå er det gått for langt!

Greit at uvitenhet er roten til mye av dritten vi sitter midt oppi nå for tiden, men hva med å sette seg litt mere inn i saker, og spre det gode budskap! Så lenge vi har en annen oppfatning, og kan spre om oss litt sannhetens ord, så er ikke slaget tapt!
Trådstarter
21 0
Skal ikke utelukke at dette er blitt litt misbrukt av mediene som så mye annet. For det kan jo være en rutinesak for alt jeg vet. Så er det bare fremstillingen i media som noe helt annet!

Men Bush er det all grunn til å frykte, for han mangler noe grunnleggende!
Opprinnelig postet av doffa
Greit at uvitenhet er roten til mye av dritten vi sitter midt oppi nå for tiden, men hva med å sette seg litt mere inn i saker, og spre det gode budskap! Så lenge vi har en annen oppfatning, og kan spre om oss litt sannhetens ord, så er ikke slaget tapt!
Vis hele sitatet...
Jeg forsøker mitt beste, og kommer å gjøre det til jeg slutter å puste. SVs gode oppslutning i Oslo de siste månedene er en god start. Det finske sosialist-partiet er visstnok også på vei opp. Men det er selvsagt ulike oppfatninger av hva som faktisk er "det gode budskap". Mange som ikke ser ut til å fatte at krig og vold er en ond sirkel som stadig biter seg selv i halen.

Det er de rådenes tanker som råder, ikke demokratiet, veldig trist, men det er det representative demokratiet i et nøtteskall. Revolusjon blir kanskje den siste desperate løsningen, når alt blir for ille, og når befolkningen av jorda fatter det.
Så lenge Bush vinker til det amerikanske folk og sier det er for å beskytte det flotte landet deres så tviler jeg på at det blir noen revolusjon der ihvertfall...

Viva la revolution!!
All makt til folket!

Folket er staten, og staten - det er meg. (eller noe )
Bush er jo bare litt trigger-happy.
Når man setter inn guvenøren fra en stat med ganske høye tall med tanke på dødsstraff. Så er det jo naivt å tro at han ikke vil bruke "erfaringene" med dødstraff på andre nasjoner.

USA er like ille som alle muslim-land.

Og hvis noen starter en storkrig, er jeg temmelig sikker på at det er USA som gjør det.
De dikter opp en historie om at de så satelitt-bilder fra Irak som viser at Saddam gjør klar noe som helt sikkert er atom-raketter... Så er det i gang.

Hvis vi sammenligner atomrakettene til USA med en garasje full av fine biler. Og du får ikke lov å kjøre noen av bilene, men en dag vil du jo ta en kjøretur for å sjekke om de er noe tess.
Ingen vil vel klare å ha masse biler uten å bruke dem over lengre tid.

En litt rotete post, men jeg tror dere skjønner hva jeg mener.
USA liker å vise makt... Men med Bush i spissen går det egentlig litt galt... De har garasjen full av fine biler, og Bush er en fyllekjører av værste sort...
Better than thou.
Det er som jeg har sagt før, gjør han/vi ingenting blir vi kritisert, gjør vi noe blir han/vi kritisert..
Opprinnelig postet av zeth
Er det noen som våger å bruke atombomber må det være Bush. Ingenting her som tyder på at oss nordmenn kommer til å få problemer uansett
Vis hele sitatet...
Vi kan få Problemer hvis de sender en nuke til f.eks, Russland. Boba sprenger, det blir radioaktivt der. Kommer et vindkast som sprer stoffet til Norge. Det skjedde med Hirosjima (Sprengte langt gokkervold, men andre land ble radioaktive og.)
Trådstarter
21 0
Verden skal liksom gå fremover, og i dag er det også meget aktuelt med NEMP i en del av disse landene. Det vil slå ut all elektronikk, men ikke skade hverken folk eller land!

Hvorfor ikke tenke på bruken av slike ting i steden for? Ikke at jeg er tilhenger av krig i noe form, men det ville i det minste tjent til litt av det samme formålet, men på en mye mer human måte....
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Eh, var det ikke noen som la frem ett forslag om at Bush skulle få Nobel's Fredspris????? Hørte det ett sted, det må ha vært noen som hadde fått ett slag for mye i skallen. Mener at den karen burde vært sjekka... Hvem er mest paranoid? Han eller vi? Greit nok at Pentagon må være under beredskap og sånn, men trokke jeg hadde giddi å bomba pentagon hadde jeg vært en kinesisk general. Tror de går for Capitol og Det hvite hus først..... Tar ut regjering og president så kan vi ta pentagon. Pointet mitt er ihvertfall at de burde være mer redde for andre installasjoner i USA enn akkurat pentagon, selvom det er forsvars-hq'et.... Vel, pointet mitt er at:

"Someday they're going to get us all killed..."

Totto
Opprinnelig postet av zeth
Er det noen som våger å bruke atombomber må det være Bush. Ingenting her som tyder på at oss nordmenn kommer til å få problemer uansett
Vis hele sitatet...
Vel det er et lite problem med atomkrig, etterpå så kommer noe som heter atomvinter. Bombene klepper alle i byene så kommer vinteren som varer i en del år og tar knekken på resten.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Life is a bitch and then you fucking die :/

Mon tro om verden egentlig hadde vært en bedre plass om det ikke hadde vært lov å hatt så store land som USA, Russland og Kina. Er jo bare faenskap med de...
Opprinnelig postet av z0py3r
Life is a bitch and then you fucking die :/

Mon tro om verden egentlig hadde vært en bedre plass om det ikke hadde vært lov å hatt så store land som USA, Russland og Kina. Er jo bare faenskap med de...
Vis hele sitatet...
Skulle egentlig været gøy å sjekke det ut. (USA; RUSSLAND; KINE::::::ELETED)
skjønner ikke at gore ikke blei valgt.... han har vært visepresidenten til Clinton i 8 år, vært med på å stable USA's økonomi på beina, nærmest styrt landet, og så velger de en fanatiker som ser ut som en gnager av et eller annet slag og som er blandt de guvenørene fra texas med høyest dødsstraff rate. et er å be om bråk....
man kan si mye om Bill clinton, men han var faen ikke en dårlig president i forhold til de andre ass...hvsi man ser bort ifra sex-greiene hans, noe som også er privat og ikek har noe med hvordan han styrer lendet å gjøre, så var han drit flink. se på den utviklinga USA hadde mens han satt som president....
i rest my case
Det som skremmer meg mest er at han er sjefen for "verdenspolitiet".

Men hva har vi egentlig å frykte? Vi er heldige hvis det er liv på jorda om 100 år.
Er jo lite som tyder på at verden er blitt mer stabil siden 2. verdenskrig. Og med Bush til å passe på oss.... Joda, vi lever trygt...