Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  629 430501
Tusen takk for en glimrende tråd jeg har hatt mye glede av opp gjennom årene.

Har midlertidig bare "fulgt med" uten å bidra/kommentere. Nå må jeg midlertidig spørre dere om en utfordring.

Prøver å rippe "Dagsrevyen 60 år".
Forsøkte først med Wx_NRK 1.8 men det gikk ikke. (Stoppet opp hver gang ved 184MB nedlastet) Lastet ned Wx_NRK 1.9 og forsøkte igjen ... men da vil ikke rip engang starte/legge seg inn på Wx.

Forsøkte med siste episode av "Lykkeland" -> rett ned, full kvalitet, 838MB. ( https://tv.nrk.no/serie/lykkeland/sesong/1/episode/8 )

Forsøker igjen Dagsrevyen 60 år: https://tv.nrk.no/serie/dagsrevyen/2...1318/avspiller ... no go?

Hva tror dere skjer her?

Hæ ... der fikk jeg jaggu Wx_NRK_1.9 til å ta den ned ... etter ca. 12 forsøk: 3.36Gig ...

Hæ ... der fikk jeg jaggu Wx_NRK_1.9 til å ta den ned ... etter ca. 12 forsøk: 3.36Gig ...
Sist endret av Alexandra_K; 16. desember 2018 kl. 21:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Alexandra_K Vis innlegg
Hva tror dere skjer her?
Vis hele sitatet...
Protokollen NRK bruker – HLS – fungerer blant annet slik at den opprinnelige videoen er oppdelt i mindre stykker. Dette har en del fordeler, for eksempel at avspilleren kan detektere at stykkene lastes ned for tregt, og da gå over til en videostrøm med lavere oppløsning – merker den at du plutselig har gode marginer igjen, kan den hoppe tilbake den høyere oppløste strømmen. En sjelden gang i blant får ikke nedlastingsprogrammet tak i neste stykke av strømmen, og innimellom hender det at dette skjer på et helt konsekvent tidspunkt i den aktuelle sendingen. Mye tyder da på at akkurat dette stykket mangler fra NRK sine servere. Deres egen avspiller vil bare hoppe over på en lavere oppløst strøm, og så tilbake når den får tak i neste ved høyere oppløsning igjen, men flere av nedlastingsprogrammene i denne tråden vil bare stoppe opp.

Det kan godt hende at det er dette som har skjedd i dette tilfellet, men at de når har fikset opp i det manglende stykket video ettersom du fikk det til å virke til slutt. Men det kan også hende at du har en ustabil internettilkobling, og du innimellom mistet tilkoblingen i løpet av den lange nedlastingen.
Sist endret av Provo; 17. desember 2018 kl. 09:25.
Jeg Bruker denne sammen med Opera, funker fjell!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hei igjen folkens,
Sorry at jeg maser igjen men jeg har altså fortsatt no luck med å laste ned https://tv.nrk.no/serie/distriktsnyh...0/DKTL98103018
har forsøkt wx_nrk i flere versjoner opp til siste 1.9, både 32 og 64-bit.
Pythonscript som Provo nevner her tror jeg ikke jeg får kjørt...
Noen som kan hjelpe?
En som nevnte Opera med en plugin her, funker det?
bashfoo@lunixbox$ youtube-dl https://tv.nrk.no/serie/distriktsnyh...0/DKTL98103018
[NRKTV] DKTL98103018: Downloading mediaelement JSON
[NRKTV] DKTL98103018: Downloading f4m manifest
[NRKTV] DKTL98103018: Downloading m3u8 information
[download] Downloading playlist: Distriktsnyheter Midtnytt 30.10.2018
[NRKTV] playlist Distriktsnyheter Midtnytt 30.10.2018: Collected 1 video ids (downloading 1 of them)
[download] Downloading video 1 of 1
[hlsnative] Downloading m3u8 manifest
[hlsnative] Total fragments: 30
[download] Destination: Distriktsnyheter Midtnytt 30.10.2018-DKTL98103018AA.mp4
[download] 100% of 85.56MiB in 00:22
[ffmpeg] Fixing malformed AAC bitstream in "Distriktsnyheter Midtnytt 30.10.2018-DKTL98103018AA.mp4"
[download] Finished downloading playlist: Distriktsnyheter Midtnytt 30.10.2018

Først når youtube-dl feiler meg at jeg i det hele tatt må vurdere om videoen er verdt styret med å teste andre ting..
I see you...
NAPse's Avatar
Sitat av Bomber1967 Vis innlegg
Hei igjen folkens,
Sorry at jeg maser igjen men jeg har altså fortsatt no luck med å laste ned https://tv.nrk.no/serie/distriktsnyh...0/DKTL98103018
har forsøkt wx_nrk i flere versjoner opp til siste 1.9, både 32 og 64-bit.
Pythonscript som Provo nevner her tror jeg ikke jeg får kjørt...
Noen som kan hjelpe?
En som nevnte Opera med en plugin her, funker det?
Vis hele sitatet...
Jeg sendte deg PM om dette sist gang du spurte.
Installer ffmpeg og kjør kommandoen:

Kode

C:\Sti\Til\ffmpeg.exe -i https://nrk-od-30.akamaized.net/world/405530/0/hls/dktl98103018/336683301-1474654189-prog_index.m3u8 -c copy filnavn.mkv
EDIT: Jeg misforstod bashfoo. Jeg trodde han mente at youtube-dl faila på videoen.
Sist endret av NAPse; 24. april 2019 kl. 22:21.
Ser hvordan det kan misforståes, poenget mitt var at man bør prøve youtube-dl først. De få gangene youtube-dl ikke går, prøv å oppdater youtube-dl (youtube-dl -U) og prøv igjen. Hvis det da ikke går, prøv andre alternativer, evt. leit etter andre alternativer du ikke vet om enda.
Sitat av Bomber1967 Vis innlegg
Pythonscript som Provo nevner her tror jeg ikke jeg får kjørt...
Vis hele sitatet...
Hvorfor tror du ikke at du får kjørt det?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av NAPse Vis innlegg
Jeg sendte deg PM om dette sist gang du spurte.
Installer ffmpeg og kjør kommandoen:

Kode

C:\Sti\Til\ffmpeg.exe -i https://nrk-od-30.akamaized.net/world/405530/0/hls/dktl98103018/336683301-1474654189-prog_index.m3u8 -c copy filnavn.mkv
EDIT: Jeg misforstod bashfoo. Jeg trodde han mente at youtube-dl faila på videoen.
Vis hele sitatet...
Takk skal du ha NAPse, har ikke fulgt med og har tydeligvis oversett PM...
Kommandoen din funka, knall! :-)
Har ikke hatt guts til å sette meg inn i syntakset her...har du bare brukt ffmpeg -? eller noe sånt og lest og testa?
Igjen tusen takk!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Provo Vis innlegg
Til opplysning for de som bruker det, flyttet jeg over fra utdatert tvapi til psapi i nrk_download, så nå (v1.1.5) ser det ut til at alt fungerer igjen. Inkludert Midtnytt-sendingen Bomber1967 er ute etter. Si fra enten her eller ved å lage et issue på github om noe ikke virker som det skal.

Jeg har testet på NRK TV, NRK Super, NRK Radio, NRK Skole og videoer i nyhetsartikler på nrk.no, og har foreløpig ikke funnet noe som ikke virker, men det er selvsagt umulig å teste alt.
Vis hele sitatet...

Hei, har testet ditt pythonskript, dette fungerte godt. MEN - har et lite problem - ta f.eks. denne - https://tv.nrk.no/program/KOIF40000508 - den har to ulike valg for subs, og skriptet ditt tar kun den ene, mens jeg ønsket den andre og det ser ikke ut til at det er mulig å velge. Håper dette kommer opp som valg, evt laste ned alle i neste versjon av skript Selv editerte jeg .py filen direkte og endret index fra [0] til [1] for å få tak i den jeg ville ha
Sist endret av eirirs; 20. oktober 2019 kl. 13:07.
Er det mulig å laste ned videoer fra VG+? Dvs. for eksempel dokumentarer der man må ha betalt abonnement og være logget inn for å laste ned? Jeg har abonnement, så jeg har tilgang i nettleseren, men finner ingen måte å sende brukernavn og passord via youtube-dl (valget -u/-p ser ikke ut til å fungere).
I see you...
NAPse's Avatar
Jeg vil tippe at du vil bli nødt til å benytte cookie fra en innlogget bruker for å laste ned fra VG+.
Hvordan bruke yt-dl med cookies?

Om youtube-dl i det heletatt fungerer på VG er jeg dog usikker på.
Opera med (det noe shady) tillegget Options Flash Video Downloader (FVD) deretter kjørt gjennom MKVtoolNix (tok ti sek her) fungerte nå når jeg testa på første episoden av Exit. Ender opp med en full-HD fil på 483,7 MB med grei nok kvalitet. Litt enklere enn scripts osv. for oss mer data-tilbakestående.
Sitat av eirirs Vis innlegg
Hei, har testet ditt pythonskript, dette fungerte godt. MEN - har et lite problem - ta f.eks. denne - https://tv.nrk.no/program/KOIF40000508 - den har to ulike valg for subs, og skriptet ditt tar kun den ene, mens jeg ønsket den andre og det ser ikke ut til at det er mulig å velge. Håper dette kommer opp som valg, evt laste ned alle i neste versjon av skript
Vis hele sitatet...
Ingen dum idé. Har vært inne på tanken selv også. Skal se på det når jeg får tid, men kan ikke love noe om akkurat når det blir.
Aner ikke om det nytter å spørre her, men la gå.

Er det noen som har lastet ned serien "Kampen for tilværelsen" som gikk på NRK en gang i tiden? Etter at den forsvant fra NRK lå den en periode på HBO. Nå finnes serien kun på Youtube, hvor den ligger i sin helhet. Problemet er at den ikke er tekstet og ettersom det er ganske mye dialog på polsk i serien gjør dét at det er vanskelig å følge med.

Hadde satt veldig stor pris på om noen kunne hjulpet meg med dette. Vi snakker mozart-kule.
Sist endret av Sjølvaste; 25. oktober 2019 kl. 03:23.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Er det noen som kan gi tips om hvordan laste ned serien "Kald krig" på NRK (https://tv.nrk.no/serie/kald-krig).
Har prøve youtube-dl og wx_nrk, men ingen av disse fungerer.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har det på samme måte med "For vi er gutta". (https://tv.nrk.no/program/KOID75004317)

Føler den oppdaterte avspilleren deres skaper krøll. Av og til får jeg lasta ned noe wx_nrk, som oftest ikke.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av punkfreak Vis innlegg
Er det noen som vet hvordan jeg kan få lastet ned programmer fra nrks nett tv? Har prøvd alt, men får ingenting til å virke.
Vis hele sitatet...

har du prøvd ant video downloader? , funker som bare det for meg
Sitat av dekommeri2033 Vis innlegg
har du prøvd ant video downloader? , funker som bare det for meg
Vis hele sitatet...
Har prøvd ant video downloader på Firefox, og den virker forsåvidt, men jeg får ikke med undertekster slik som jeg får med wx_nrk og youtube-dl.
Sitat av Dr.Nick Vis innlegg
Er det noen som kan gi tips om hvordan laste ned serien "Kald krig" på NRK (https://tv.nrk.no/serie/kald-krig).
Har prøve youtube-dl og wx_nrk, men ingen av disse fungerer.
Vis hele sitatet...
Sitat av Sosjojuror Vis innlegg
Har det på samme måte med "For vi er gutta". (https://tv.nrk.no/program/KOID75004317)

Føler den oppdaterte avspilleren deres skaper krøll. Av og til får jeg lasta ned noe wx_nrk, som oftest ikke.
Vis hele sitatet...
Får ikke Kald Krig til å fungere, men For vi er gutta går greit i både Wx_Nrk og Youtube-DLG.

Hadde i lengre tid problemer med å få Wx_Nrk til å fungere, men nå virker det hvis jeg først kopierer linken over til tekstbehandlingsprogrammet OpenOffice Writer, og så drar over til Wx_Nrk derfra.

Wx_Nrk er jo mye bedre på undertekster med de fine .srt -filene den lager, i motsetning til Youtube-DLGs filformat som bare kan leses av VLC og ikke er så bra.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Nå fikk jeg "Kald krig" til å laste ned. Har brukt samme metode på andre videoer som ikke kunne lastes ned før, så dette virker bra.

Trikset er å finne den skjulte url-en ved å trykke Ctrl-Shift-I i Firefox, og i Developer Tools vinduet som kommer opp, klikk på Network -fanen øverst i vinduet, og så Media -fanen ute til høyre der.

Start så video, og finn selve video-linken i listen som kommer opp. I dette tilfelle var det en av type x-mpegurl. Høyreklikk den og velg så copy -> og copy url.

Bruk så den linken på vanlig måte i Youtube-DLG for å laste ned videoen. (bruk Youtube-dl GUI, den er lettere: https://mrs0m30n3.github.io/youtube-dl-gui/)

For undertekst, finn type VTT og last ned den på samme måte. (.vtt -filen kan konverteres til den mer praktiske .srt f.eks. her: https://subtitletools.com, men .vtt virker fint i PotPlayer).
Sist endret av Trolliord; 14. februar 2020 kl. 19:34.
Sitat av Trolliord Vis innlegg
Nå fikk jeg "Kald krig" til å laste ned. Har brukt samme metode på andre videoer som ikke kunne lastes ned før, så dette virker bra.

Trikset er å finne den skjulte url-en ved å trykke Ctrl-Shift-I i Firefox, og i Developer Tools vinduet som kommer opp, klikk på Network -fanen øverst i vinduet, og så Media -fanen ute til høyre der.

Start så video, og finn selve video-linken i listen som kommer opp. I dette tilfelle var det en av type x-mpegurl. Høyreklikk den og velg så copy -> og copy url.

Bruk så den linken på vanlig måte i Youtube-DLG for å laste ned videoen. (bruk Youtube-dl GUI, den er lettere: https://mrs0m30n3.github.io/youtube-dl-gui/)

For undertekst, finn type VTT og last ned den på samme måte. (.vtt -filen kan konverteres til den mer praktiske .srt f.eks. her: https://subtitletools.com, men .vtt virker fint i PotPlayer).
Vis hele sitatet...
Hei,
Fikk forsåvidt dette til å fungere, men jeg kan også få tak i filen med "ant video downloader" (som ikke tar undertekster).
Desverre så jeg aldri snurten av noen VTT type, og dermed var jeg like langt, ingen undertekster.
Ah unnskyld, glemte å si at VTTen ikke er media, så du må trykke på 'all' istedet for 'media' fanen der. Da finner du VTT i type -listen.
Sitat av Trolliord Vis innlegg
Ah unnskyld, glemte å si at VTTen ikke er media, så du må trykke på 'all' istedet for 'media' fanen der. Da finner du VTT i type -listen.
Vis hele sitatet...
Takker Trolliord, da var alt i orden.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Bumper denne.

Har NRK Nett TV kun 720P, ingen 1080P (eller enda bedre 4k)?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Så det var kommet en ny versjon av WX_NRK (2.0). Tenkte jeg skulle prøve denne på nye episoder av "Folkeopplysningen", men no way, ikke noe fungerte. Forøvrig ikke med versjon 1.9 heller. Synes dette var merkelig da jeg ikke får lastet ned ting jeg har lastet ned tidligere. Har kanskje NRK gjort noe her??
Det fungerte forøvrig med youtube-dl, så jeg fikk gjort det jeg skulle, men synes det var litt merkelig med WX_NRK.
Er det noen andre som opplever det samme?
Sitat av nle Vis innlegg
Bumper denne.

Har NRK Nett TV kun 720P, ingen 1080P (eller enda bedre 4k)?
Vis hele sitatet...
Kun 720p dessverre.
Synes ikke kvaliteten er helt topp på min nye 65` men var helt grei på min gamle men mindre tv.
De hadde ihvertfall 1080p på noe før. SWIM har maratoner med SKAM liggende i 1080p.

Edit: VideoDownloadHelper firefox add-on, med companion app - funker forresten på NRK, men jeg er vet ikke hvor sikker (på noen måte) den er sammenlignet med f.eks. ytdl.
Sist endret av Snurretass; 26. august 2020 kl. 18:57.
Sitat av Dr.Nick Vis innlegg
Så det var kommet en ny versjon av WX_NRK (2.0). Tenkte jeg skulle prøve denne på nye episoder av "Folkeopplysningen", men no way, ikke noe fungerte. Forøvrig ikke med versjon 1.9 heller. Synes dette var merkelig da jeg ikke får lastet ned ting jeg har lastet ned tidligere. Har kanskje NRK gjort noe her??
Det fungerte forøvrig med youtube-dl, så jeg fikk gjort det jeg skulle, men synes det var litt merkelig med WX_NRK.
Er det noen andre som opplever det samme?
Vis hele sitatet...
Jeg opplever det samme. Jeg drar linkene fra NRK og over i WX, men ingen titler dukker opp i WX-vinduet. Gjelder både 1.9 og 2.0 for meg, så jeg tipper at NRK har gjort noe fanteri :/
Sitat av goatfog Vis innlegg
Jeg opplever det samme. Jeg drar linkene fra NRK og over i WX, men ingen titler dukker opp i WX-vinduet. Gjelder både 1.9 og 2.0 for meg, så jeg tipper at NRK har gjort noe fanteri :/
Vis hele sitatet...
Godt, da er det ikke meg.
Var veldig fornøyd med denne tidligere, men det fungerer jo med Youtube-dl da.
Sitat av Dr.Nick Vis innlegg
Godt, da er det ikke meg.
Var veldig fornøyd med denne tidligere, men det fungerer jo med Youtube-dl da.
Vis hele sitatet...
Youtube-dl: Står at det er et kommandobasert program. For vi som er helt noobs på cmd, er dette ett umulig program å forholde seg til, eller er det en vei utenom?
Nrk driver med re-design av siden,gjorde noen forandringer som fungerte i en stund i version 2.0.
Men nye forandringer igjen som gjør at dette ikke virker.
Samme med Youtube-dl som nå feiler på de fleste programmer siden juni issue KeyError('@id',).
Samme i siste versjon.

Kode

G:\1_youtube
λ youtube-dl https://tv.nrk.no/serie/parterapi/sesong/4/episode/1/avspiller
[NRKTVEpisode] parterapi/sesong/4/episode/1: Downloading webpage
ERROR: An extractor error has occurred. (caused by KeyError('@id',));
please report this issue on https://yt-dl.org/bug . Make sure you are using the latest version;
type  youtube-dl -U  to update. Be sure to call youtube-dl with the --verbose flag and include its complete output.

Har startet se litt på dette,så for se om litt at versjon 2.1 fikser dette.
Sitat av goatfog Vis innlegg
Youtube-dl: Står at det er et kommandobasert program. For vi som er helt noobs på cmd, er dette ett umulig program å forholde seg til, eller er det en vei utenom?
Vis hele sitatet...
Synd men sant, youtube-dl fungerer ikke det heller lenger.

Ant video downloader og Firefox ser imidlertid ut til å funke. Prøv det.
Sist endret av Dr.Nick; 29. august 2020 kl. 02:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
nrk_download er oppdatert til å støtte den nye endringen fra NRK.
Oppdatert wx_nrk 2.1 til og støtte den nye endringen.
Sett litt på en løsning for Nrk Radio,se får se om tar med den i 2.2.
Sitat av snippsat Vis innlegg
Oppdatert wx_nrk 2.1 til og støtte den nye endringen.
Sett litt på en løsning for Nrk Radio,se får se om tar med den i 2.2.
Vis hele sitatet...
Kudos til deg, virkelig bra!
nrk_download er oppdatert igjen (v1.1.8) til å også støtte endringene av radio og podcasts. Fikset også et problem med nedlasting av videoer i nyhetsartikler.
Noen som vet om det er mulig å laste ned kun tekst fra et program på NRK-TV? Ønsker tekst i tekstformat.
Sitat av EzreaL Vis innlegg
Noen som vet om det er mulig å laste ned kun tekst fra et program på NRK-TV? Ønsker tekst i tekstformat.
Vis hele sitatet...
Det enkleste er kanskje å bruke et av programmene nevnt her i tråden for å laste ned hele programmet fra NRK, og kun beholde teksten. Er usikker på rekkefølgen i wx_nrk, men nrk_download laster ned teksten først, så da kan du bare avbryte i det den begynner å laste ned selve videostreamen.
Sist endret av Provo; 6. september 2020 kl. 07:40.
Sitat av punkfreak Vis innlegg
Er det noen som vet hvordan jeg kan få lastet ned programmer fra nrks nett tv? Har prøvd alt, men får ingenting til å virke.
Vis hele sitatet...
Anbefaler youtube-dl
(den laster ikke bare need youtube videoer også andre sider som nrk tv2 )
Hmm, jeg opplever problemer med 2.1-versjonen av WX_nrk :/ Legger over linker, men ingen filer dukker opp i mappen, selv etter flere minutter. Har NRK gjort noe tull nok en gang?
Oppdatert wx_nrk 2.2 legger til støtte for Radio og Super.
Skrevet om med Python 3.8 var en del gammelt grums,fungere samme måte som før,så ingen installasjon av noe.
Er usikker på rekkefølgen i wx_nrk,men nrk_download laster ned teksten først,
men nrk_download laster ned teksten først, så da kan du bare avbryte i det den begynner å laste ned selve videostreamen.
Vis hele sitatet...
wx_nrk laster ned underteksten først,så samme funksjon bare og trykke på "Close all downloads" knappen.

Sitat av goatfog
Hmm, jeg opplever problemer med 2.1-versjonen av WX_nrk :/ Legger over linker, men ingen filer dukker opp i mappen, selv etter flere minutter. Har NRK gjort noe tull nok en gang?
Vis hele sitatet...
Nei ingen forandringer,prøv flere ganger og annen Pc/nettverk før skriver om feil.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Har problemer med å starte Nrk.exe. Etter å ha pakket ut wx_nrk_64_2.3.zip får jeg feilmeldingen Error loading Python DLL "sti\wx_nrk_64_2.3\python38.dll" Loadlibrary:PyInstaller:FormatMessageW failed. Noen ideer?
Dette er vel en fin plass å spørre:

Jeg bruker ofte følgende snutt i konsollen for å se videoer litt raskere:

Kode

document.querySelector('video').playbackRate = 2.5
Den funker på YouTube, og ofte også på NRK, men ikke alltid. Er det noen som vet hvorfor?

Eksempelvis så funker det fint på Ukjent arving og Guds utvalgte.

Det funker ikkeNormal People.

Så vidt jeg ser er det samme kildestruktur, og tagnavn ("video"), så jeg skjønner ikke helt hvorfor det ikke funker.
Noen som vet hvorfor, og eventuelt gjerne har en fiks?

Fant svaret selv. På Normal People (og enkelte andre), så er det også et videoelement i toppen som treffes av querySelector. Fikk det til å funke med:

Kode

document.querySelectorAll("video")[1].playbackRate = 2.5
Sist endret av Realist1; 11. desember 2020 kl. 00:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har NRK oppdatert spilleren sin igjen? Når jeg prøver å laste ned episoder av Datoen og Mummidalen får jeg bare ned srt-fila, ikke noe mer. Verken med Wx_nrk 2.2 eller 2.3. Det fungerte helt fint til et eller annet program jeg lasta ned på Super for søstra mi i høst …
Sitat av Sosjojuror Vis innlegg
Har NRK oppdatert spilleren sin igjen? Når jeg prøver å laste ned episoder av Datoen og Mummidalen får jeg bare ned srt-fila, ikke noe mer. Verken med Wx_nrk 2.2 eller 2.3. Det fungerte helt fint til et eller annet program jeg lasta ned på Super for søstra mi i høst …
Vis hele sitatet...
Youtube-dl fungerer fortsatt på nrk, men ikke wx_nrk
Sitat av Kanutten23 Vis innlegg
Har problemer med å starte Nrk.exe. Etter å ha pakket ut wx_nrk_64_2.3.zip får jeg feilmeldingen Error loading Python DLL "sti\wx_nrk_64_2.3\python38.dll" Loadlibrary:PyInstaller:FormatMessageW failed. Noen ideer?
Vis hele sitatet...
Det samme med versjon 2.4. Virker i Win10, ikke Win7?
screen recorder
Sitat av snippsat Vis innlegg
Oppdatert wx_nrk
Vis hele sitatet...
Tusen takk! Versjon 2.4 fungerer igjen (for meg)