Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1449
Passasjer fly, militær fly og småfly faller ned så og si hver dag i det siste...

Her er noen overskrifter fra VG Nett og Yahoo! fra mai :

02.05
Filippinsk jagerfly styrter i skole
Vis hele sitatet...
03.05
Kampfly styrtet i boligområde i India
Vis hele sitatet...
04.05
Minst 116 omkom i flykrasj i Nigeria (foto)
Vis hele sitatet...
05.05
Fly krasjet i lufta
Vis hele sitatet...
07.05
Fly styrtet i Tunisia (foto)
Vis hele sitatet...
Kinesisk fly styrtet (foto)
Vis hele sitatet...
09.05
Tre svensker døde i flystyrt
Vis hele sitatet...
Småfly styrtet i Sandane
Vis hele sitatet...
Indian air force plane crashes north of New Delhi
Vis hele sitatet...
7 Missing in Crash of Two Navy Jets Off Florida
Vis hele sitatet...
Er det noe unormalt på færde eller er jeg bare paranoid?
Sist endret av kermit-; 10. mai 2002 kl. 00:46.
original reprint
xaff's Avatar
Faen, flyskrekken min ble ikke noe bedre nå.

Skal ta buss eller båt overalt.
Better than thou.
Patetisk? Paranoid mener du..? Uansett, nei, det har vært jævlig mange flyulykker i det siste. Sprøtt egentlig..
øh, KRÆSJA i LUFTA? Den har ikke jeg fått med meg.. bra navigering, ja..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hah!

Det er bare media som fucker med hodet til folk.

Etter at verdens mest taktisk geniale angrep (med henhold til kostnader veid mot ødelegelse og død) tok sted har media begynt å fokusere på flykræsj.

Derav får man nå vite om ca. ALLE fly som kræsjer rundtomkring i verden. Dette dreit media i tidligere, hvis det ikke var noen norske (eller skandinaviske) folk ombord. Eventuelt også hvis det var særdeles mange dødsfall, heroiske handlinger eller katastrofiske ødeleggelser.

Eller kanskje det er en global sammensvergelse av anti-semitistiske, al-qaida sympatiserende galninger som driver på med faenskap...
Har da vel alltid vært mye flykræsj uten at media har gitt noe særlig oppmerksomhet til det. Er jo bare etter World Trade Center hvert eneste flykræsj er førsteside stoff.
Som sagt...
nFF Marshall
morten's Avatar
Det vil alltid finnes flykræsj, men det er mye sikrere enn å kjøre bil.

Det er iaf slik nuh, men hvis de fly rutene skal bli noe mer utvidet nå, og enda flere fly flyr rundt på samme tid, regner jeg med vi kan se en økning i flykræsj i den kommende tiden.

Det som skremmer flygerne mest nå, er at fly kan motta signaler fra bakken som kan føre til at de kræsjer. De frykter seff dette pga "all" terroren som vi kan lese om hver dag...
kermit-'s Avatar
Trådstarter
Laaangt ifra alt dette har vært førsteside stoff... De fleste har vel bare fått en notis. Det som skjedde 4. og 7. mai var at større passasjerfly styrtet. Hvis ikke noe slikt blir nevnt i større grad, hva har vi media for ?