Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1427
mannen som stjal en bil med en to-åring i, blir sannsynligvis tiltalt for kidnapping. min personlige mening er at han fortjener det, han kidnappa jo tross alt en unge, men mange jeg kjenner er ikke enige. Noen synspunkter?
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Han var vel ikke klar over at det var en unge i bilen før lenge etterpå?
Stemmer det! Han hadde ikke tatt bilen visst han visste at ungen var i bilen. Da hadde han nok gitt faen i hele opplegget, som endte i fiasko anyway!
enig med Zar0nix og ze..
Han bør ikke bli tiltalt for kidnapping... Var ikke det han fyren som stjelte bilen var ute etter akkurat...
Opprinnelig postet av Svonna
Han bør ikke bli tiltalt for kidnapping... Var ikke det han fyren som stjelte bilen var ute etter akkurat...
Vis hele sitatet...
Ehh, kan ikke akuratt se på det på den måten Svonna! Fyren har jo faktisk kidnappa den lille stakkars ungen, enten han ville eller ikke! Så han bør bli tiltalt for kidnapping!
er ikke så sikker egentlig jeg
siden det ikke var det han var ute etter og han på en måte leverte ungen forsvarlig tilbake (?) synes jeg ikke han skal det

om det var med vilje eller han ikke leverte ungen forsvarlig tilbake synes jeg han skal rett inn for kidnapping seff
Såvidt jeg vet så kjørte han utfor veien ved en politisperring og først da fikk foreldrene tilbake ungen.

Jeg syns han skulle bli tiltalt for alt, kidnapping, biltvyeri og evt. mer om det er noe!
Opprinnelig postet av zeth
Såvidt jeg vet så kjørte han utfor veien ved en politisperring og først da fikk foreldrene tilbake ungen.

Jeg syns han skulle bli tiltalt for alt, kidnapping, biltvyeri og evt. mer om det er noe!
Vis hele sitatet...
Helt Enig! Det er jo ingen unskyldning at "jeg skulle jo ikke kidnappe ungen, bare stjele bilen"
Hiv fyren i fengsel med en gang, og døm han for mest mulig ivertfall! Det finnes ingen utveg
Opprinnelig postet av zeth
Såvidt jeg vet så kjørte han utfor veien ved en politisperring og først da fikk foreldrene tilbake ungen.

Jeg syns han skulle bli tiltalt for alt, kidnapping, biltvyeri og evt. mer om det er noe!
Vis hele sitatet...
drapsforsøk og masse andre ting!
Kanskje en form for motsettelse av arretsasjon.
Han kjørte sikkert for fort og uten sikkerhetsbelte oxo...=)
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Han fyren ville bare stjele bilen, og det er jo greit nok.
Men han oppdaga at babyen var i bilen, og han forsatte å kjøre.
Da blir det kidnapping.

Han kunne i det minste ha satt babyen på en trygg plass, men neeeeeeida!
Fyren er ikkje riktig. Sperr han inne.
Kidnapping ER kidnapping.

akkurat det samme med narko, stikker noen litt kokain i jakka min på en fest og purken ransaker meg (noe de kan ha ALL grunn til å gjøre ) så blir jeg tiltalt og dømt for å ha kokainet.

Litt dårlig sammenligning, men noe av det samme lovgrunnlaget.

La fyren leve fett i et norskt fengsel en stund ja...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Kanskje han skulle blitt tiltalt for Grand Theft Auto
Personlig syns jeg han burde bli tatt for grovt biltyveri, og for og "sette en an persons liv i fare(vist noen har et ord på dette så hadde det jo vært fint)"...
Men ikke for kidnapping.. Ikke pga at han ikke fortjener straffen, men forde han faktisk ikke kidnappa ungen..
Kan ikke drive og trixe og mixe med lovene i norge sånn..
Må følge de konkrete reglene..

Kan liksom ikke gjøre som dette : Per hadde tre bananer og Mari tre epler.. Per stal 1 eple og Mari merket det.. Da ble dem enige om at Mari skulle få en banan igjen, i stedet for at per skulle kjøpe nytt eple...

Ja, hjernen min er forskrudd!!
forskrudd ja ...

Tror vi sperrer deg inn istedet
Sette en an persons liv i fare(vist noen har et ord på dette så hadde det jo vært fint)
Vis hele sitatet...
Jeg tror det er noe som heter grov uaktsomhet?

Fyren burde bli sperra inne, for biltyveriet og få noe extra for ikke å ha levert fra seg ungen når han kunne. Men ikke for kiddnapping han rapppa ikke bilen med ungen i for og kreve penger eller.no men for og rappe bilen.

Litt rotete men poenget kommer vell fram...
Sist endret av Zalderach; 12. mars 2002 kl. 19:41.