Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 26248
Er man et millisekund inne på Facebook står man som "sist aktiv" på dette tidspunktet. Dette kommer også opp på messenger appen.

Finnes det muligheter for å fjerne slik at dette dukker opp hos alle?
Om jeg f.eks ikke skulle være så fryktelig interessert i at alle til en hver tid skal vite når jeg sist var innom eller aktiv på facebook?
Kan du ikke deaktivere chat da?
Facebook blir jo bare mere og mere teit.
Jeg gir vel faen i når kompisen min sist var innom facebook.
Sitat av Vittigper Vis innlegg
Facebook blir jo bare mere og mere teit.
Jeg gir vel faen i når kompisen min sist var innom facebook.
Vis hele sitatet...
Du har aldri hatt stalkers, skjønner jeg? Ganske plagsomt med stalkerloggen i tillegg til det her.
Sitat av prenix Vis innlegg
Du har aldri hatt stalkers, skjønner jeg? Ganske plagsomt med stalkerloggen i tillegg til det her.
Vis hele sitatet...
Er vel derfor de går ann å slette / blokkere venner fra facebook....
Jeg tror du kan lage lister over folk du vil vises som offline i chat for. Har selv laget en liste, "plagsomme folk" som ikke kan se at jeg er pålogget.

Ellers enn det så finnes det også et program som gjør at det ikke står f.eks. "Sett 14:24" i chatten.
Sitat av prenix Vis innlegg
Du har aldri hatt stalkers, skjønner jeg? Ganske plagsomt med stalkerloggen i tillegg til det her.
Vis hele sitatet...
Har man sine egne stalkers på facebook har man jo i utgangspunktet feilet. Med mindre du mener folk som generelt bare vil prate hver gang man er pålogget. I så måte kan man fint legge de til i en gruppe som man fremstår avlogget for, samtidig som man er pålogget for alle andre.
Trådstarter
Hvordan legger man disse man ikke vil vise seg "pålogget" for i liste da?
Vil jeg heller ikke være pålogget for disse når jeg bruker Messenger eller Facebook Appen på mobilen? Takker for svar :-)
Sist endret av [db]; 10. februar 2013 kl. 15:15.
Chat -> Tannhjul -> Advanced Settings. Der kan du velge og vrake
▼ ... flere år senere ... ▼
Drar opp denne. Vært gjennom settinger for facebook, chat og meldinger.

Forslag, er det egentlig mulig å så av?
Facebook er det mulig å slå av.
Sitat av Yalla Vis innlegg
Drar opp denne. Vært gjennom settinger for facebook, chat og meldinger.

Forslag, er det egentlig mulig å så av?
Vis hele sitatet...
Dette du tenker på?

http://i.imgur.com/1ADBWBZ.png

Isåfall; Options (tannhjulet ved søkefeltet til chatten) -> Advanced settings.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
På meg står det ALLTID at jeg er pålogget og sist aktiv for 0 minutter siden, uten at jeg aner hvorfor. Jeg bryr meg ikke spesielt mye heller, hvem i alle dager tar Internett seriøst?
Sitat av Dongerino Vis innlegg
På meg står det ALLTID at jeg er pålogget og sist aktiv for 0 minutter siden, uten at jeg aner hvorfor. Jeg bryr meg ikke spesielt mye heller, hvem i alle dager tar Internett seriøst?
Vis hele sitatet...
Kan det være en assosiasjon med Messanger appen?
Sitat av Vittigper Vis innlegg
Facebook blir jo bare mere og mere teit.
Jeg gir vel faen i når kompisen min sist var innom facebook.
Vis hele sitatet...
Ganske greit, da ser du gjerne om vedkommende nylig har vært innom facebook og om det er verdt å plinge på en melding. Eksempelvis på natta om du kjeder deg.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av SoppVandrerne Vis innlegg
Kan det være en assosiasjon med Messanger appen?
Vis hele sitatet...
Veldig mulig, men jeg har forsåvidt slettet hele messenger appen og facebook appen fra mobilen min så vet ikke hvordan det er nå. Jeg bruker svært sjeldent å logge av facebook på datamaskinen min også, som ca alltid står på.
Sitat av SoppVandrerne Vis innlegg
Kan det være en assosiasjon med Messanger appen?
Vis hele sitatet...
Ja, det er jo dette jeg lurer på. Det er bare på appen jeg ser når andre er aktive/sist aktiv, vil det fjerne visningen hos andre med å fjerne appen? Eller, det jeg lurer på er jo å fjerne denne muligheten for andre å se.

Personverninnstillingene til facebook er jo som alltid latterlige.
Sist endret av Yalla; 6. april 2016 kl. 09:41.