Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 3743
Hei!

jeg og min familie skal på ferie (jeg + mor + bror min) til utlandet, men vet ikke hvor...
kriterier:
Ikke mer enn ca 3,5 tusen for hotell + fly pr pers.
Et varmt land.

Takker for tips, linker ville vert det beste
Best Corki!
Miss-bruk's Avatar
Trådstarter
Åsså kom jeg på, det er helst at det er i europa + turkia, også børr reisen vere de neste 2-3 dagene
Sitat av KevinNice Vis innlegg
Thailand?
Vis hele sitatet...
tror du du får en tur til thailand for 3 500 kr per person, så sent før avreise?

TS: Gran Canaria, Ibiza er vel de billigste plassene du kan reise til hvor det også er varmt nå om sommeren.
Sjekk ut restplass.no du.Det er jo varmt i alle land rundt middelhavet nå,aka "syden"
Jeg kan anbefale Gran Canaria på det varmeste, bare dra til en litt mindre plass, så du slipper det der ''fylle-bråk-tullet'' fenomenet som så alt for mange turister har med seg på ferie.

Men jeg tror budsjettet deres er litt vel lavt for en slik reise.

Hva med å dra til danmark? Mye sol og varme for en billig penge.
Sitat av Docile Vis innlegg
tror du du får en tur til thailand for 3 500 kr per person, så sent før avreise?

TS: Gran Canaria, Ibiza er vel de billigste plassene du kan reise til hvor det også er varmt nå om sommeren.
Vis hele sitatet...
Mye billigere i Tyrkia enn på Gran Canaria og Ibiza..
Best Corki!
Miss-bruk's Avatar
Trådstarter
Noen plasser i feks tyrkia?

Flyplasser, og hva flyselskap er billigst?
Hva med Egypt? Det går turer dit hele året med amisol eller apollo. Der kan man få opp til 4-5 stjernes for en uke til den prisen som du nevner.(hvis du bestiller fly og hotell separert)
Men jeg tror budsjettet deres er litt vel lavt for en slik reise.
Hva med å dra til danmark? Mye sol og varme for en billig penge.


Nåå klarte fint å brenne av ca 15000 på en tre dager til danmark jeg da, og det var ikke mye aktivitet jeg hålt på med. Må jo ha blitt lurt hmm
Tyrkia funker fint, men er lite ledig nå om dere ikke kan reise på sparket, og gjerne uspesifisert. Regner med de 3500kr ikke er inkludert ting som mat og hygge, for det må dere mest sannsynlig ut med bare for fly og hotell. Og det spørs også mye hvor dere flyr fra, billigst er somregel gardermoen.

Ta en titt på restplass.no du.
Sist endret av Nerdefruen; 4. juli 2011 kl. 20:50.
MAROKKO

Billig, varmt, fantastiske folk, og de snakker engelsk

Styr unna det mest turistifiserte byene (marrakesh, casablanka, agadir..)
Tyrkia - Alanya er jo også et must
Gran Canaria eller Mallorca. Er varmt, mye uteliv og restauranter.
Er nok litt opp og ned med standarden, men det reguleres selvfølgelig av prisen du er villig til å betale.
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Trenger ikke dra til syden? Ihvertfall jeg begynner å kjenne den globale oppvarminga, svetter ihjel.
Rhodos?

http://www.dagbladet.no/2011/07/04/n...ohol/17130610/

NB! Jeg støtter ikke nødvendigvis all oppførsel som nevnt under linken, men følte bare jeg måtte poste den
gran canaria (puerto rico) anbefales på det sterkeste! et hotell som heter niza ligger perfekt til! 3min til stranda og 1min til shoppe paradis! har ALT du kan tenke deg på et og samme sted!
var i hellas ifjor var meget fint og varmt men det var i det dyreste laget og lommepengene holdt sånn akkurat med tanke på mat og litt "moro-aktiviteter" hadde vel 10 000 som ble brukt opp på en uke! :P
Tyrkia: Kalkan, Kas (disse to er relativt små, rolige steder så det er kanskje ikke hit man reiser for å feste dagen lang, men passer vel heller for de som vil ha en laidback ferie. Les gjerne om stranda Kaputas som ligger nær Kalkan her: http://www.turkishairlines.com/en-CZ...of-turkey.aspx), Fethiye, Side, Kemer. Alanya er blitt et veldig dyrt reisemål. Så nær avreise flyr dere fra Oslo til Dalaman (flyplass nær Fethiye, Kas og Kalkan) for ca. 5000 kr per person med Turkish Airlines, og ca. like mye for Oslo - Antalya (nær Kemer, Side og Alanya).

Kroatia: Dubrovnik, Split, Trogir (nær Split). Flyr ned hit for ca. 3000 med Lufthansa. Fine steder langs Adriaterhavet som ikke er fullt av partysvensker (noe Alanya dessverre er)
Sist endret av Zahremar; 4. juli 2011 kl. 23:02. Grunn: info
God måte å finne en tur på:
Finn.no
Ikkje at det er spesielt varmt der, men dei baltiske landa og for eksempel tsjekkia er veldig billige å reise til og fine. Kroatia og Bulgaria er vel òg fine (og billige) reisemål, og varmt skal det vera der òg. Men sjølv har eg ikkje noko erfaring med å reise dit.
Ser at mange selger biletter på rubrikkmarkedet for tiden. Sjekk din lokalavis (eller evt. finn.no)
søk på google på et hottel som heter "club dem" jeg har nettop hvert der og det var veldig familie vennlig!
finn.no / pakkereiser - restplasser
og restplass.no

på finn er det veldig greit, der kan du sortere hvor du vil dra og hvor mye penger du vil bruke etc ..