Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2970
har funnet en mørk-grønn pille som er avlang, ca 1cm lang.
ingen merker eller noe på den. fant en konvolutt men en del sånne pillere men jeg vet ikke noe om va det er.. noen som har noen alternativ til hva det kan være??
Trådstarter
63 0
nei.. va ingen merker på den.. men for alt jeg vet så kan der vær lystpilla fra kondomeriet da.. :P
Jeg tror ikke du skal spise den da :P
Lever en til politiet og spør om de vet hva det er... Selfølgelig fant du bare en:P
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Sitat av luzifer
har funnet en mørk-grønn pille som er avlang, ca 1cm lang.
ingen merker eller noe på den. fant en konvolutt men en del sånne pillere men jeg vet ikke noe om va det er.. noen som har noen alternativ til hva det kan være??
Vis hele sitatet...

Prøv å knekk en i to. Er den blå innvendig? Er det delestrek på den? Om de er blå inni men ikke kjenner de igjen på nr. 542 kan du se på side 2 på Rohypnol threaden der er det et bilde vedlegg med noen grønne piller og gule piller..
Kan de sammenlignes?
Trådstarter
63 0
fant ut hva dinna pillen var.. var berre natur allergi-piller.. hehe
ingenting å engste seg over..
Engste seg over? Du, finner du gratis dop på gata så skal man ikke engste seg, man skal prise seg herren over at du var den heldige og fant dette hellige dopet så du kan ruse deg og vise hele verden den sanne deg, den sanne narkoman.
Jeg satt hjemme i sofaen en søndag morgen og lurte på hvordan jeg skulle smugle en hypp inn på glattcella i tilfelle arrestasjon. Jeg fant ut art å legge den halvveis inn i øret var smart. Problemet var bare at når jeg skulla ta den ut trykket jeg den ved en feiltakelse lengre inn og vips, jeg hadde et PROBLEM! Først prøvde kompisen min med 2 tannpirkere, men det funket ikke, dermed tok jeg runda til alle jeg kjente i nabolaget som har sprøyter på lur, men ingen åpnet/var hjemme osv. Til slutt var det en som hadde pinsett men vi dyttet den bare lengre inn, så vi fantn ut at legevakta var eneste løsning. Så jeg kom grisefjern ned på legevakta med en rohypnol i året og to mobiltelefoner som kjimte i ett sett, men kisen på vakta hadde ikke noe valg, han måtte få hyppen ut av øret. Etterpå lovet jeg leget å aldri mer stappe rohypnol i øret....

PS. Jeg sliter med ørevoks som hoper seg opp i årene, så det var bare bra å få tomt året for voks i samme slengen, jeg merket faktisk at jeg hørte bedre enn på lenge i dagene derpå......ellers holdt halve byen på å le seg i hjel av historien....dette var forresten bare en kortversjon
Jeg tror vi alle kan lære av denne tråden: Man spiser ikke piller man finner slengende, og man putter ikke rohypnol i øret.