Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 727
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Jeg har lagt merka til at det ikke alltid går ann å laste ned ting. Jeg får en boks hvor jeg kan trykke ok eller avbryt, men må vente noen sek før ok kommer. Også er det ikke alltid den kommer, Så da må jeg åpne en til laste-med-boks for at jeg skal kunne laste den ned.

Er dette en bug, eller noe?
Limited edition
Moff's Avatar
Hos meg så er OK-knappen grå så lenge download-vinduet ikke har fokus. Den blir vanlig når jeg markerer vinduet.
Den kan henge seg opp på noen områder. Bare klikk på bakgrunnen (websiden) og på nedlastningsvinduet igjen, så kommer den vanligvis.
Hos meg må jeg først klikke på downlaod-vinduet for at jeg skal kunne klikke på OK. Det var iriterende de første gangene (ble sittende i minutter og ventet på at noe skulle skje ) men du vender deg fort til det
Skjer meg også, men når jeg tar tak i vinduet, og slenger det rundt omkring, så dukker OK opp somregel.
Skjer med meg også... Er tydelig en vanlig bug. Gjør som de andre sier her og ta tak i vinduet, sleng det litt rundt. Trykk litt her og der, plutselig kommer den