Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1681
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mulig eller ikke?

Hvor mange mg?

Har tatt 10mg og 4 øl på byn en gang, følte meg eller oppfattes ikke pillerusa, bare følte meg angstfri og andre oppfattet meg normal.

Tok 50mg og 3 øl en gang aleine. Sovna.

Sitter hjemme med 40mg i dag, tatt 20 nettopp og lurer på om jeg skal kjøre på med resten og? siden det tar en stund før de virker. Smelta på tunga. Kan jeg forvente en liten buzz av 20mg eller kan jeg ta de resterende 20mg og forvente buzz av det uten å slokne med en gang virkninga kicker? som skjedde når jeg tok 50mg og tre øl sist (ca 4 uker siden)..
Ikke ta resten. Det er null vits i det.
Noe særlig buzz får du ikke, dessverre. Spar Sobrilen til du kan mikse med alkohol (ikke smart forresten, men det var sånn jeg gjorde det da jeg var narkis)
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg får en fin og rolig buzz av 15mg. Har dog lest at dette i realiteten er fravær av angst, men jeg syns det buzzer godt. Det er sjeldent jeg gjør det, kanskje en kveld annenhver uke, hvor jeg tar 15mg og en til hvis jeg ikke legger meg ila 6 timer.

Blir roligere, mer pratsom, tør å spøke litt hardere enn som edru. Litt mer hemningløs. Varmere.

Nå holder jeg meg til trekk av andre rusmidler og alkohol kanskje 6 ganger i året.
R.i.p 23.04.2021
Dette vet du best selv da vi som sitter her på forumet ikke er inni din kropp og vet åssen du blir påvirket av sobril eller hvor mye du som person trenger for og få en ok funk. Bruk med måte og ikke overdriv så finner du det du er ute etter.
Sist jeg tok sobril med 0 tolleranse så var det 20mg og 4 halvlitere. Kjente ikke noe til sobrilen. Ville gått for 40 om du ikke skal blande med alkohol og vil ha rus. Om det ikke er for rus holder vell 20.
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Update: ble bare jævlig sigen og trøtt og måtte gå å legge meg.. Ble ikke noe "gosse seg med serie" kveld som håpet. Jeg husker heller ikke hva den ene episoden jeg så før jeg la meg handlet om, men følte meg langt fra surrete, sløv eller rusa bare jævlig sigen og trøtt.

Når man blir trøtt sånn betyr det at jeg må opp i dose for rus, at dosen var for høy, eller er det sobril som generelt ikke er mulig å kjenne rus av uansett?
Jeg tok 30 mg innenfor et femten minutters vindu og dette var tredje gang jeg tok sobril med flere ukers mellomrom. Smelta på tunga, tok ikke en time engang tror jeg før jeg måtte gå å legge meg.
R.i.p 23.04.2021
Får en generel godform av 50mg sobril ,men sobril er relativt mildt og gir lite eufori og stimulus i forhold til andre Benz som fks valium,rivotril,xanor. Og ta Sobril for og bli balle er egentlig bortkastet. Du blir lit mer laidback og alt føles chillern men thats it.
Sist endret av Tarm; 30. mai 2020 kl. 11:04.
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Tarm Vis innlegg
Får en generel godform av 50mg sobril ,men sobril er relativt mildt og gir lite eufori og stimulus i forhold til andre Benz som fks valium,rivotril,xanor. Og ta Sobril for og bli balle er egentlig bortkastet. Du blir lit mer laidback og alt føles chillern men thats it.
Vis hele sitatet...
Vet at man ikke blir balle av det, men litt chillern småeufori eller godt humør var det som var ønsket. Vet ikke om dette er mulig med sobril, men?

Når jeg bare blir trøtt og sovner, betyr det at dosen var for høy eller for liten? Tenker på med Imovane blir man trøtt av en men rusa av fem. Er imovane eller andre piller mer det jeg ønsker meg mtp virkning og sobril bortkastet å prøve å få noe buzz ut av eller tar jeg for lite evn for mye?
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ønsker ikke sterk rus ala rivotril bare en mild feeling som fra fem trekk av en joint. Røyker ikke lenger og savner de seriekveldene iblandt.
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg blir fiiiiin av 40-50 mg Sobril. Så det er mulig ja:-)
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg blir fiiiiin av 40-50 mg Sobril. Så det er mulig ja:-)
Vis hele sitatet...
Uten alkohol?

Rart at jeg bare har sovna når jeg tok 30mg uten alkohol og 50 mg med alkohol... Jeg gidder ikke mange forsøk til før jeg gir opp så vil gjerne gjøre det riktig nestegang for å ikke ha kastet bort enda flere tabletter.
Høres ut som du har alt for høye forventninger til hva slags rus man får på benzo. Rusen er i praksis fravær av angst og til dels en følelse av ro. I kombinasjon med alkohol så får du en litt kraftigere alkoholrus.


Hadde du tatt xanor, så hadde du fått nesten nøyaktig samme opplevelse, bare at du hadde fått virkningen mye fortere. Du hadde sovnet fortere med andre ord.

Skal du ha intens eufori må du over på opiater.
Sist endret av TrippyKing; 30. mai 2020 kl. 18:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Med mindre du har angst vil ikke sobrilen gi deg særlig rus, det vil bare få deg til å ta mer da du vil oppnå rus og ikke får det.
50mg Sobril og to halvlitere gir uten tvil en buzz, og ikke bare angstfrihet. Dvs, man kjenner i kroppen at noe er der.
Alene er jeg enig i at Sobrilen ikke oppnår stort mer enn mindre angst/stress/nervøsitet.
Sist endret av krystallkongen; 30. mai 2020 kl. 18:55.
Anonym bruker
"Særegen Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tror dette er individuelt. Muligens også noe å gjøre med toleransenivå. Jeg sovner etter 15 mg ila 30-60 minutter. Aldri følt noen rus på sobril. Brukt 15 mg sobril i 2 år fast for søvn.
Samme med rivo. Tar jeg en pille, chiller jeg i to døgn og har det helt topp og superchill. Får sove lett på disse og. Men dette er nå heller ikke daglig bruk. Klarer å bruke rivo “fornuftig». Aldri mer enn én på flere mnd om gangen.
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Buzz på benzo, det er minimalt. Meget passivt rusmiddel.
Funker best til å slokke angst og lysa. Lite rusgivende