Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 792
Tenker og lage edible yogourt men vill helst ikke kaste en skje. Må bruke lighter kan ikke bruke gryte. Vet det ikke er det beste men er helse risken verdt en skje?

Fuck det gjør det i en skje. Må ofre litt

Gjorde det med skje nå. Kom på den ikke måtte kastes :P Jeg ventet til det boblet smått så kokte det i typ 4 sekund. Gjorde jeg det rett?
Sist endret av NøtteMiks; 25. desember 2021 kl. 02:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
5 gram oppsmuldra hasj/kif/oppgrinda buds.

Ovnen 115 grader 45 min

Bland inn smelta kokosfett. Denne oljen har rykte på seg for å fungere på 45 min istedenfor 2 timer som andre oljer.

Til 5 gram bruker du
2.5 teskje kokosolje(smelta)
0.5 teskje lecithin(emulgator, kan droppes men forsterker effekten)

Bland decarba hasj/whatever med kokosfett og lecithin, inn i ovnen 20 min på 100-105 grader.

Bruk en liten stålskål som man gir hunder mat og drikke i f.eks.

Nå kan du bruke dråpeteller(litt tricky) og dosere opp ett visst antall dråper per tom kapsel.

Der jeg fant oppskriften brukte han 15-25 dråper per kapsel.

Du burde ta en dråper , vente 2 timer. Om du ikke er stein da så ta to dråper og vent to timer. Om ikke stein da så 4 dråper osv.

Det er en veldig kurant og komfortabel måte å finne ut av det på.

En dråpe kan være overveldende for deg mens jeg må ha fire kapsler med minst 6 dråper i hver.

Dette er en av de bedre oppskriftene jeg har funnet.