Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3994
Når jeg er pålogget på facebook på pc så er det er chatliste på høyere side. Eksen min ligger alltid! Helt øverst på lista, vi har ikke chattet siden 2016, og det er mange jeg har chattet mye mer med enn han på facebook.
Noen som vet om det er noe sammenheng med hvem som ligger øverst på lista osv ?
Kjenner til feelinga. alltid en del folk jeg aldri prater til, ikke vil bli mint om, eller har prata til 2 ganger på topplista mi.

Du kan "turn off chat for certain individuals". Da forsvinner de fra chatlista.

du kan også skru av "active messenger"

Har selv gjordt begge.
Sist endret av Marori; 8. mars 2018 kl. 02:30.
Trådstarter
6 1
Ja, men jeg bryr meg jo ikke om at han er øverst sånn sett, da kunne jeg jo bare slettet han. Men jeg lurer på om det har noe sammenheng med at han er mye på profilen min f.eks. er det tilfeldig hvem som ligger øverst?
ah, du lurer på om han tenker på deg?
Trådstarter
6 1
Sitat av Marori Vis innlegg
ah, du lurer på om han tenker på deg?
Vis hele sitatet...
Jeg lurer på om det er noe sammenheng med hvem som ligger øverst der eller om det er tilfeldig. Det er jo ingen her som kan vite om han tenker pp meg det med eksen var er eksempel. Hadde lurt like mye på det om det var hvem som helst annen som alltid lå øverst, men i dette tilfellet er det han.
Min erfaring tilsier at de du har snakket mye med, og de du har snakket med nylig havner høyt oppe i den lista. Jeg tror ikke den påvirkes av hvem som er inne på profilen din. Derimot virker det som om feeden blir påvirket av hvem man chatter med.
Jeg tror det er en algorytme de bruker for det, og at det avhenger av flere faktorer... hvor mange felles venner har dere? Snakket mye før? Du mye inne på den personen sin facebook og vice versa?

Jeg tror uansett det ikke er sunt å få et oppheng i eksen sin. Hvis om atte dersom atte det KANSKJE kan være noe, let it goooooooo
Trådstarter
6 1
Sitat av 420master Vis innlegg
Jeg tror det er en algorytme de bruker for det, og at det avhenger av flere faktorer... hvor mange felles venner har dere? Snakket mye før? Du mye inne på den personen sin facebook og vice versa?

Jeg tror uansett det ikke er sunt å få et oppheng i eksen sin. Hvis om atte dersom atte det KANSKJE kan være noe, let it goooooooo
Vis hele sitatet...
Har ikkemange felles venner, har ikke chattet å mye på face og det lille som er chattet er for flere år siden.
Oppheng i eksen min? Må lese hva jeg skriver da... dumt at jeg nevnte han i det heletatt, folk begynner bare å svare på det og blande seg opp i om jeg er opphengt i han eller hva det er. Jeg lurte BARE på hva som var grunnen til at denne personen er øvert, helt øverst, til en hver tid. Kunne vært hvem som helst annen!!!! Hadde lurt på det samme da også. Herrejesus.
Hvis du ikke er fornøyd med svarene her så ta kontakt med Facebook! De jeg prater mest med ligger øverst ja..