Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 6282
Hei. har litt lyst og prøve mdma. (for første gang)
har googlet litt og lest litt om det osv.
jeg fant B.L at mye av Mdmaet som blir solgt i usa ikke er mdma, men andre stoffer, både farlige og ufarlige stoffer.
Er det sånn i norge? eller får jeg det produktet jeg betaler for?

Lurte også på andre ting jeg burde vite om det, har lest at en dose på 150g e bra og etter 2 timer ta en til på 60g.

hadde sotte pris på noen tips for hvordan jeg tar det og hvor jeg burde ta det og hvor mye osv

Takk for svar
Har ingen erfaring, men vurderer selv å teste det nå. Ser det er mange norske vendorer på darknet som selger mdma krystall
De mener at dette skal være veldig rent, man kan også kjøpe et test kit for å skjekke.
https://www.eztest.com/ez-test-kits/
Lyst til å prøve MDMA? Forståelig

Du kan alltids få bunk shit, farlig eller ei.
Men min erfaring er at MDMA'en har gjort et skikkelig inntog her til lands bare det siste året, og jeg opplever at det flyter av høykvalitets stæsj kontra tidligere. Mulig det er veldig subjektivt og kun koker ned til kontakter, men hører det gjelder Europa generelt. Virker som om businessen har hatt en slags reform og at det går sport i å tilby best mulig varer, hvertfall hva ecstasy angår.
Men du kan aldri vite hvor mange som evt har tråkket på varene nettopp du kjøper, så pass på.

Vil si at 90 - 150mg litt avhengi av vekt kan by på en fin opplevelse. Boost med halvparten av den første dosen 1.5 til 2 timer uti for mest fornuftig bruk.
https://erowid.org/chemicals/mdma/mdma_dose.shtml
Inntak kan gjøres på litt forskjellig vis; Putt det i et shotteglass med vann, pakk det i rizlapapir og svelg, kapsler og putt dem i rumpa ( min favoritt, lol ).
150 gram er vel litt i overkant.
1,5-2mg/kg er passelig.
Anbefaler på det sterkeste at du kjøper ett testkitt for å teste varene dine. kjøp gjerne flere forskjellige kit for å dobbelt sjekke at ikke den første testen ble lurt f.eks.
http://bunkpolice.com/
http://testkitplus.com/
https://eztest.com/
Mdma pulveret som blir solgt rundt om i Norge holder generelt jævlig høy renhetsgrad. For mange kan det bli litt vel intenst. Norge flommer over av extacy, kanskje like greit og prøve det første gangen og ikke gå rett på mdma pulver.
Sitat av hideout Vis innlegg
Mdma pulveret som blir solgt rundt om i Norge holder generelt jævlig høy renhetsgrad. For mange kan det bli litt vel intenst. Norge flommer over av extacy, kanskje like greit og prøve det første gangen og ikke gå rett på mdma pulver.
Vis hele sitatet...
Bullshit! Produktet du tar vill du jo ha så rent som overhodet mulig!
Og hvor intens opplevelsen blir er jo avhengig av hvor mye MDMA du tar. Ved å ta en pille istedet for pulver/krystaller gjør det umulig å vite hvor mye MDMA du får i deg, du må da ta dealeren på ordet å risikerer å ta en ALT for stor dose + mye av pillene som går rundt er ikke MDMA i det hele tatt. Pulver kan du jo veie opp på en vekt. Hørt om Extacy som har ligget på nesten 300mg, sunt å ta en hel sånn igrunn.


Til TS:
Skaff deg en vekt, å kjøp krystaller om du får tak i. Pulver er greit det også men alltid test produktet ditt med et kitt uansett om det er piller, pulver eller krystaller.
Ta 1,5 - 2mg per kilo kroppsvekt så får du en god rull. Der nærmere 2mg/kg er å anbefale

Om det er en pille eller pulver sier jo heller ingenting om renhets graden på MDMA'n...
Sist endret av Alge; 10. oktober 2016 kl. 04:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har kun vært borti krystaller, og i min erfaring er det god kvalitet på sakene i og omkring Oslo. Har også kjøpt av totalt fremmede i et par tilfeller, men har allikevel til gode å tvile på om det var MDMA jeg droppet.

Mitt første dropp noensinne var på 110 mg. Fulgte opp med 50 mg til med en gang jeg begynte å kjenne effektene (30-40 min) og jeg koste meg noe sinnsykt! Tror kanskje det ble litt i nesa inn i nattetimene også, men om du vil fortsette å ha et godt forhold til Emma i det lange løp: Finn ut hvor mye du må ha i førstedroppet for å kose deg max, og fyll på med 1/2 av det igjen etter en time eller to. ALDRI redoser utover dette.

Å få stoffet i seg er veldig enkelt, du trenger bare et par ting: En god vekt med to desimaler og rullepapir.

- Vei opp krystallene til du har mellom 110 og 150 mg foran deg. Det vil si 0.11-0.15 på vekten.
- Pakk dem inn i et enkelt rullepapir.
- Putt klumpen med rullepapir og MDMA i kjeften og skyll ned med vann, saft, hva enn du har tilgjengelig.

Jeg liker best å ture med godt selskap (2-5 gode venner) og høre på digg musikk/skravle/nyte serotoninrushet/kose. Fyll opp noen flasker med vann eller annet leskende og minn hverandre på å drikke i blant. Få i deg noe sunn mat tidligere på dagen, det vil si alt annet enn det du får tak i på en lokale kebabsjappa eller maccern. Greit å ha noe frukt tilgjengelig under turen også, skader ikke med litt næring når kroppen er i høygir. Mye væske i frukt også! Om du skal feste/danse eller tilbringe mye tid i varme omgivelser ville jeg vært ekstra nøye med væskeinntaket, som nevnt utallige ganger tidligere.

Ettersom du vurderer å prøve MDMA for første gang går jeg ut i fra at du har erfaring med både alkohol og cannabis. Jeg har som sagt turet en del ganger tidligere og vil derfor nevne kjapt hva som funker best for min del med tanke på disse rusmidlene i kombinasjon med MDMA:

Alkohol funker (for meg) veldig bra I MODERASJON. 2-3 halvlitere i løpet av de første par timene gir meg alltid en bedre opplevelse enn om jeg kun fyrer. Vent med å begynne å drikke til du begynner å kjenne MDMAen, da jeg synes godfølelsen blir litt avstumpet hvis man har promille fra før. Allikevel vil jeg si at det lureste selvfølgelig vil være å holde seg unna alkoholen. Eventuelt kan du ha noen pils i kjøleskapet og se det an

Hasj er for min del obligatorisk på en skikkelig mollytur, men det kan fort bli mye "lok". I tillegg trekker man som faen, haha. Du vil nok også huske litt mindre av turen når du har fått sovet litt og spist. Hadde jeg vært deg (nå går jeg ut i fra at du røyker, beklager om jeg tar feil) hadde jeg begrenset meg og spart mesteparten av røykingsen til nedturen. Det blir fort litt kjipt å møte nedturen uten å være litt fjern.


Lykke til Andrewthenz, håper første turen din blir vellykket! Be safe

Vil også legge til en essensiell ting. Om du dagen etter din første opplevelse med MDMA har mer av stoffet igjen: Kast det, eller vær 100% sikker på deg selv og selvkontrollen din og LA DET LIGGE I MINST 6 UKER.
Sist endret av krystallkongen; 10. oktober 2016 kl. 10:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Alge Vis innlegg
Bullshit! Produktet du tar vill du jo ha så rent som overhodet mulig!
Og hvor intens opplevelsen blir er jo avhengig av hvor mye MDMA du tar. Ved å ta en pille istedet for pulver/krystaller gjør det umulig å vite hvor mye MDMA du får i deg, du må da ta dealeren på ordet å risikerer å ta en ALT for stor dose + mye av pillene som går rundt er ikke MDMA i det hele tatt. Pulver kan du jo veie opp på en vekt. Hørt om Extacy som har ligget på nesten 300mg, sunt å ta en hel sånn igrunn.


Til TS:
Skaff deg en vekt, å kjøp krystaller om du får tak i. Pulver er greit det også men alltid test produktet ditt med et kitt uansett om det er piller, pulver eller krystaller.
Ta 1,5 - 2mg per kilo kroppsvekt så får du en god rull. Der nærmere 2mg/kg er å anbefale

Om det er en pille eller pulver sier jo heller ingenting om renhets graden på MDMA'n...
Vis hele sitatet...
...Hvordan er det mulig at du sier bullshit til min subjektive mening rundt temaet? Det er jo rimelig utrolig. Når det kommer extacy kommer det som regel ikke 10, eller 100, eller 1000...men 10 000. Så det er som regel lett og forhøre seg i vennegjengen/dealern/internett. Jau, det er alltid variabel kvalitet på extacy, men det som regel mdma i de, og de gir deg en litt lettvekter innførsel til mdma i mine øyner.

JEG er personlig glad for jeg hadde prøvd extacy endel før jeg testet ren mdma, for jeg synes det blir rimelig intens...noe jeg synes den dag idag. Ikke sånn at jeg er helt alene om og mene det heller.
Hideout, TS har lyst til å prøve MDMA, ikke en pille med litt MDMA og mange andre tilfeldige stoffer. Om Andrewthenz ønsker en "litt lettvekter innførsel" i dette stoffet ville jeg heller kjøpt krystaller og tatt det meget rolig med doseringen (maksimalt 100 mg). Jeg antar at risikoen for å få i deg noe du VIRKELIG ikke bør få i deg er større om du kjøper knips enn krystaller. Det anbefales selvføgelig å teste varene uansett hva du går for.
Sitat av hideout Vis innlegg
...Hvordan er det mulig at du sier bullshit til min subjektive mening rundt temaet?
Vis hele sitatet...
For å koke ned det jeg sa litt.. MDMA er vell MDMA uansett om det kommer i en pille eller det kommer i pulver? Hva er forskjellen? En god xtc pille er god mdma. Forskjellen er at med pulver/krystaller kan man veie opp dosen selv.

Å det med renheten på produktet? Er jo bare å gå utifra at produktet er rent og dose der etter. Kanskje dose litt under også å heller fylle på litt vist man ikke kommer helt hjemm. Man kjøper vel ikke et dårlig produkt med vilje

Dessuten tviler jeg sterkt på at TS ikke finner en dose mellom 120 - 150mg VELDIG behagelig
Sist endret av Alge; 10. oktober 2016 kl. 13:06.
Sitat av Alge Vis innlegg
For å koke ned det jeg sa litt.. MDMA er vell MDMA uansett om det kommer i en pille eller det kommer i pulver? Hva er forskjellen? En god xtc pille er god mdma.
Vis hele sitatet...
Ecstacy er navnet på en pille som inneholder MDMA, sammen med andre stoffer som kan variere. Når man sier MDMA snakker man om rent pulver.
The Lone Deranger
bipbapbop's Avatar
Sitat av hideout Vis innlegg
...Hvordan er det mulig at du sier bullshit til min subjektive mening rundt temaet? Det er jo rimelig utrolig. Når det kommer extacy kommer det som regel ikke 10, eller 100, eller 1000...men 10 000. Så det er som regel lett og forhøre seg i vennegjengen/dealern/internett. Jau, det er alltid variabel kvalitet på extacy, men det som regel mdma i de, og de gir deg en litt lettvekter innførsel til mdma i mine øyner.

JEG er personlig glad for jeg hadde prøvd extacy endel før jeg testet ren mdma, for jeg synes det blir rimelig intens...noe jeg synes den dag idag. Ikke sånn at jeg er helt alene om og mene det heller.
Vis hele sitatet...
Jeg synes det er merkelig å anbefale knips til en som har lyst til å teste MDMA. Hvis man vil være forsiktig, ta litt mindre MDMA?

Men har knips blitt så rent og uten annet grums, at det er like greit å anbefale det i stedet for MDMA krystaller?
Sitat av Stekesmør Vis innlegg
Ecstacy er navnet på en pille som inneholder MDMA, sammen med andre stoffer som kan variere. Når man sier MDMA snakker man om rent pulver.
Vis hele sitatet...
Nei egentlig er xtc ren mdma i pille form. Var det jeg trodde også men viser seg å være feil. Men ja det er masse xtc som er blandet med speed og koffein og denslags
Sitat av Alge Vis innlegg
Nei egentlig er xtc ren mdma i pille form. Var det jeg trodde også men viser seg å være feil. Men ja det er masse xtc som er blandet med speed og koffein og denslags
Vis hele sitatet...
Beklager, da er jeg feilinformert.
For å oppklare her:

Ecstasy er i en perfekt verden en pille med en brukerdose MDMA eller nært beslektede stoffer som MDA og MDEA og eventuelt fargestoff slik at pillen får en morsom farge. Har hørt det bli referert til "pill binders" eller "fillers" som er stoffet/stoffene i pillene som gjør at de ikke smuldrer opp, dvs. sørger for at pillene forblir piller. Disse stoffene skal også i en perfekt verden være ufarlige.

I realiteten har du kjemikere, dealere og annet pakk som pulveriserer ren MDMA/MDA/MDEA og blander det med all mulig dritt (https://noisey.vice.com/en_us/articl...n-your-ecstasy). Når blandingen av de forskjellige tingene er ferdig kjører de miksen i en pillepresse og voilà: http://newsinfo.inquirer.net/files/2016/06/Ecstasy-pills-inquirer-file-photo.jpg

Dette gjør de naturligvis for å bruke så lite som mulig av det aktive stoffet, MDxx, slik at de kan lage flest mulig piller og øke sin profitt mest mulig. Narkotikabransjen er en skitten bransje hvor liv og helse er lite verdt. Cash is king.

Er du heldig er pillene proppet med MDMA, kanskje litt amfetamin o.l.
Er du uheldig: In January 2011, the Norwegian Broadcasting Corporation reported that Norway had seen 12 deaths related to PMMA over the course of 6 months. In March 2011, Dutch media reported that there had been 4 deaths in the province of Limburg since November 2010.[9] In April 2011, Icelandic media reported the death of a young woman that may have been connected to PMMA. Kilde: https://en.wikipedia.org/wiki/Para-M...etamine#Deaths
Sist endret av krystallkongen; 10. oktober 2016 kl. 14:53.
The Lone Deranger
bipbapbop's Avatar
Her har man noen labresultater å glane på https://www.ecstasydata.org/results.php
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
For å oppklare her:

Ecstasy er i en perfekt verden en pille med en brukerdose MDMA eller nært beslektede stoffer som MDA og MDEA og eventuelt fargestoff slik at pillen får en morsom farge. Har hørt det bli referert til "pill binders" eller "fillers" som er stoffet/stoffene i pillene som gjør at de ikke smuldrer opp, dvs. sørger for at pillene forblir piller. Disse stoffene skal også i en perfekt verden være ufarlige.

I realiteten har du kjemikere, dealere og annet pakk som pulveriserer ren MDMA/MDA/MDEA og blander det med all mulig dritt (https://noisey.vice.com/en_us/articl...n-your-ecstasy). Når blandingen av de forskjellige tingene er ferdig kjører de miksen i en pillepresse og voilà: http://newsinfo.inquirer.net/files/2016/06/Ecstasy-pills-inquirer-file-photo.jpg

Dette gjør de naturligvis for å bruke så lite som mulig av det aktive stoffet, MDxx, slik at de kan lage flest mulig piller og øke sin profitt mest mulig. Narkotikabransjen er en skitten bransje hvor liv og helse er lite verdt. Cash is king.

Er du heldig er pillene proppet med MDMA, kanskje litt amfetamin o.l.
Er du uheldig: In January 2011, the Norwegian Broadcasting Corporation reported that Norway had seen 12 deaths related to PMMA over the course of 6 months. In March 2011, Dutch media reported that there had been 4 deaths in the province of Limburg since November 2010.[9] In April 2011, Icelandic media reported the death of a young woman that may have been connected to PMMA. Kilde: https://en.wikipedia.org/wiki/Para-M...etamine#Deaths
Vis hele sitatet...
Å si at man er heldig hvis man får piller med MDMA er feil. Faktum er at kvaliteten til piller som sirkulerer i dag er mye bedre enn for noen år tilbake. De inneholder mye mer MDMA(flere ganger opp mot 240mg) og urenheter er mer uvanlig enn noen gang. Når det er sagt ville jeg alltid vært kritisk til det man sitter med, måtte det være pulver eller piller. Bruk testkit.
The Lone Deranger
bipbapbop's Avatar
Sitat av wat Vis innlegg
Å si at man er heldig hvis man får piller med MDMA er feil. Faktum er at kvaliteten til piller som sirkulerer i dag er mye bedre enn for noen år tilbake. De inneholder mye mer MDMA(flere ganger opp mot 240mg) og urenheter er mer uvanlig enn noen gang. Når det er sagt ville jeg alltid vært kritisk til det man sitter med, måtte det være pulver eller piller. Bruk testkit.
Vis hele sitatet...
Anbefaler deg å ta en titt her https://www.ecstasydata.org/stats.php .. du har rett i at de fleste ecstacypiller inneholder MDMA, men det er fortsatt, synes jeg, mye grums.
wat, jeg har som nevnt tidligere aldri prøvd knips og stoler derfor på det du sier siste avsnitt var satt litt på spissen, men du forstår poenget. Det kan godt hende Ecstasy i Norge har en drøy kvalitet for tiden, men jeg antar uansett at risikoen for at det er noe dritt i piller er større enn om du sitter med en stor og fin krystall.
Sist endret av krystallkongen; 10. oktober 2016 kl. 21:25. Grunn: omformulering
Jeg holder fast ved at jeg er glad for at jeg har prøvd endel extacytabletter som er produsert for å gi brukern en behagelig mdma dose og ikke er overdosert. Mdma pulveret i norge er som regel 90%+ rent og det skal ørsmå feil på vekten før det kan gå fra tidenes kveld til jævlig kjipt. Er så mye extacy i Norge med bra kvalitet som man kan forhøre seg om før man prøver det. Veier du opp 0.2 istedet for 0.15 f.eks blir du fort sittende i sofaen uten og røre deg i timesvis helt til du spyr, da er det greit og hatt erfaring med mdma fra før av...
The Lone Deranger
bipbapbop's Avatar
Sitat av hideout Vis innlegg
Jeg holder fast ved at jeg er glad for at jeg har prøvd endel extacytabletter som er produsert for å gi brukern en behagelig mdma dose og ikke er overdosert. Mdma pulveret i norge er som regel 90%+ rent og det skal ørsmå feil på vekten før det kan gå fra tidenes kveld til jævlig kjipt. Er så mye extacy i Norge med bra kvalitet som man kan forhøre seg om før man prøver det. Veier du opp 0.2 istedet for 0.15 f.eks blir du fort sittende i sofaen uten og røre deg i timesvis helt til du spyr, da er det greit og hatt erfaring med mdma fra før av...
Vis hele sitatet...
Problemet er vel heller at ecstacy inneholder flere kjemikalier enn kun MDMA. Vil man prøve MDMA, er MDMA krystaller det beste. Hvis man da ikke får tak i ecstacy som er pure MDMA, da er det jo et fett.
Det sier jo seg selv at man ikke får en optimal rusopplevelse om man overdoserer, det gjelder alle stoffer.

Har selv vært med på kvelder hvor jeg har vært i overkant ivrig med tanke på redoseringer, og å ta for mye MDMA er overhodet ikke gøy. Vi snakker svette som renner, spying, inn og ut av blackouts, kjempeforvirret og generelt bare en kjip opplevelse. Dette har forøvrig kun skjedd utover kvelden når jeg har vært så tura at det å veie opp dosene ikke lenger virker så viktig.

Jeg vil overhodet ikke påstå at jeg har rett og alle andre i denne tråden tar feil, men i mine øyne er det veldig enkelt å sørge for en kos førstegangsopplevelse med dette stoffet:

- Sørg for at du får tak i MDMA og ikke noe farlig/annet. Så lenge det er MDMA spiller det ingen rolle om det er Ecstasy eller krystaller.
- Prøv å hold deg til 1.75mg/kg eller mindre ettersom det er din første gang. Uansett hva du veier, ikke overskrid 150 mg.
Regnestykket blir da 1.75mg x (din kroppsvekt), og om du veier 70 kilo blir regnestykket seende slik ut:: 1.75mg x 70 = 122.5mg 122.5mg vil forøvrig vises som "0.12g" på en dobbel desimalvekt.
- Få i deg nok væske uten å drikke deg i hjel. 0,5-1 liter i timen burde holde med mindre du gjør noe veldig anstrengende og merker at du svetter som en gris. Dette er ikke så vanskelig å tilpasse selv, bare du følger litt med. Om du er virkelig stressa med tanke på hydrering kan du jo fylle på 8-10 halvlitersflasker og drikke 1-2 i timen og sørge for at du har oversikt over nevnte flasker.
- Vær med riktig folk. På MDMA er det kos om de rundt deg også er påvirket av MDMA, da du kommer til å være synlig ruset. Mest sannsynlig kommer du også til å åpne deg emosjonelt på en måte som er litt ...upassende... om personen/personene du prater med ikke turer. Dette punktet la jeg til mest fordi det har mye å si for opplevelsen, angst morgenen etter osv., ikke fordi det er fysisk farlig å drite seg ut i ruset tilstand.
- Sørg for å ikke bli overopphetet.

MDMA er så drøyt at det er deilig å sitte edru å skrive innlegg i sånne tråder bare fordi det minner meg om hvor fett dette stoffet kan være. Det sier litt!
Greit å også nevne at jeg er ferdig med dette stoffet da jeg var tulling og tok det alt for ofte samt alt for mye når jeg først var i gang. Har skrevet en tråd om hvor lite gøy det har vært i ettertid, om det skulle være av interesse.

<3
http://www.rollsafe.org/ .
Der står alt du trenger å vite. Obs, ser folk sier at du må huske å drikke vann, og det er riktig. Men ikke drikk for mye heller, man kan bli veldig veldig tørst, og MDMA gjør så kroppen holder på vannet (du kommer ikke til å tisse i løpet av hele kvelden), og det kan gjøre at du får for lav saltbalanse i kroppen. Jeg anbefaler å kjøpe brusetabletter med elektrolytter og c-vitamin http://no.iherb.com/search?sug=elect...ectrol&rank=11