Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 9749
Deltagere : Meg , "Broderen" , haugen , L-man ( og Blondinen)

Dose : 1stk sukkerbit 1 dråpe LSD og MDMA (100mg x2)

Sted : Bergen


(Var egentlig meningen å skrive en tripp rapport men hele Trippingen va så evig fett og så utrolig mye å fordøye og alt for mye å beskrive og forklare så ble det en "historie håper dere liker den=)

"Broderen" er vel noe de fleste vil kalle Uber erfaren med alt inne kategorien rusmidler,
Han er en kjempeflink og snill storebror som uten tvlil vet kordan han skal ta vare på lille broren sin. Det hele startet etter at eg var komt tilbake fra en jobb reise.

Som vanlig hadde brosjan lånt meg litt ekstra lomme penger til turen sånn at jeg ikke trengte å tenke på å gå tom for noe penger. Han møtte meg etter jobben en dag for å få pengene ,med seg hadde han L-Man som er en døds artig kompis av Brodern , Omtrent det første han sier når jeg møter han er : Lyst å prøve syre på lørdag? For det var noen folk som skulle gå på et fjell og høre på noe god musikk.

Siden borderen altid passer på meg og eg aldrig har prøvd det var det egentlig ingen ting å tenke på.

Her starter trippen!.

Lørdan møtte jeg han rundt kl 18 på lørdagen, Han viste meg hva vi skulle ta og fortalte meg ALLE forhånds regler hvordan det funker og hvordan jeg skal tenke og at jeg alltid måtte snakke med han vist eg ble red eller lurte på noe.

Vi kjørte mot et av fjellene parkerte bilen og møtte Haugen og L-man på bunnen av fjellet.
Før vi gikk opp tok alle sin tildelte sukkerbit med syren og skylte det ned med iskald øl som vi hadde med før fjell stigningen begynte.

Med en gang var det egentlig ikke noe spesielt som skjedde. Broderen hadde fortalt at det kunne ta å begynne fra 5 - 45 minutter . Han hadde forklart at blikket ble klarere og at eg kunne få pitte små halliser. Med en gang jeg prøvde å se om jeg så noe. så jeg ingen ting. Vi gikk oppover fjellsiden i sikkert 10-15 minutter eg hadde sluttet å tenke på om det skjedde noe når eg puttselig så en skygge ved siden av meg, jeg snudde meg og ingen ting var der.
Fikk en liten fyrsning i kroppen og gikk videre og merket litt etter hvert at skygger kom og gikk men ikke noe syke halliser. Når vi hadde gått i 30 minutter var vi på toppen hvor vi skulle være. Broderen fikk alle med bort til et utskikk punkt over byen. Nå var klokken nærmere 23 og det var nesten helt mørkt. Når jeg fikk øye på byen og alle lysene var det helt merkelig, akuratt som om noen hadde satt et "photoshop" filter på hele bildet. som et HD bilde ALT var Helt sykt fint. Jeg måtte bare stå og se en stund.

Etter "sjokket" gikk over og det ble tilføyd litt mer alkohohol var det på tide med litt MDMA som broderen hadde fyrt i kapsler. Skylte ned 1 tablett med litt øl og eg følte meg egentlig veldig bra hodet var tomt men veldig fornøyd.

Broderen viste vei til "de andre" som var en stor gruppe med personer som hadde tatt med seg anlegg og lyseffekter opp på fjellet for å spille skikkelig rave musikk.

Det var gårdig artig å kjenne musikken på denne måten , det var en anderledes måte å høre og faktisk føle musikken på. Jeg måtte bare kaste fra meg sekken og begynne å bevege meg til musikken var 2 - 3 andre som alle rede stod og små bevegde seg i speil bildet av lys effektene. Lyset var også utrolig fint og ble fassinerende hele stemningen gjorde meg helt vill danset og koste meg. Jeg tenkte for meg selv at jeg måtte jo se helt teit ut som stod her nesten aleine og danset til techno musikk. Men den "teite" følelsen bare forsvant jeg følte meg som om det var meningen som om lysene og meg var i harmoni , jeg kan danse og hadde ingen problemer med å bevege meg til musikken. Det var deilig. Tiden gikk uten at jeg tenkte på sted rom eller tid.

Jeg kan tippe at jeg hadde stått og danset i 1 time eller lignende når jeg fant ut at jeg skulle gå bort til borderen som hadde satt seg ned med L-man og Haugen han lurte på kordan det gikk og hva jeg følte. Jeg sa jeg følte meg veldig bra og at jeg syntes musikken var utrolig fet. Han smilte lurt og vi satt og snakket en stund mens eg var UBER opptatt av lyset.

Broderen som er en erfaren rev i gamet hadde pakket sekk til meg og han med masse greier. Han reiste seg og gikk bort til sekken og dro fram to rave stikker :P det var to pinner med lys på toppen som blinket og skiftet farge. Det var bare det FETESTE jeg NOEN GANG hadde sett, ble så sinsykt fasinert når jeg kunne bevege de og skifte farge. Og når jeg beveget de hang de igjen som en lysende slange =) Jeg stor koste meg skikkelig.

Jeg fant pluttselig ut at jeg skulle sette meg, var vel absolutt i grunn ikke sliten og ikke trøtt, ville bare sitte litt. Når jeg satt der og beundrer lyset og lyden kom det putselig bort en flott blondine som jeg ikke hadde fått med meg tidligere.
Hun spurte om hun kunne få sitte. uten og nøle og uten og tenke sa jeg bare ja og ristet med hode. Normalt er jeg veldig på hugget med jenter og er vel ingen stygg person selv så jenter er jeg veldig vant med :P

Men denne gangen var det ikke noe lyst til noe tenkte ikke på sex tenkte ikke på å si no til hun bare fortsatt med å se i luften og kose meg. Hun snudde seg mot meg og spurte om noe. Jeg hørte ikke helt hva det var hun sa, men så hun hadde øl. Da fikk jeg pluttselig EVIG lyst på øl. Gun spurte hva jeg het og jeg fikk stammet fram navnet mitt. Det var putselig ikke så veldig lett å snakke :P Jeg reiste meg og fikk gått de 2 metrene bort i sekken for å hente en øl. Når hun så eg dro fram en øl smilte hun og jeg ble glad over at hun smilte. Var ikke noe vanlig reaksjon men følte putselig at det "var" noe mellom oss.
Jeg fikk åpnet ølen og det var EVIG godt det var så godt at det kan ikke forklares.
Var som om smak sansene mine danset og hadde fest i munnen min.

Vi fortsatte og snakke om forskjellige eller hun snakket og eg svarte og nikket så godt jeg kunne og kom med noen få innspill her og der.

Pluttselig reiser hun seg og ser opp og spør om jeg vil være med bort til noen venner av hun som sitter litt unna. Jeg svarte villig ja og ble med hun bort. Jeg hadde da ikke vært unna lysene siden vi kom og det å gå i mørket ble putelig litt rart , men hun var der og det var koslig Når vi kom fram til et party telt som var satt opp som en "Chillout", satt alle i en ring og snakket og det så ut som alle kjente hverandre. Tror ikke alle de trippet men kansje de hadde røykt eller noe annet.

Vi setter oss litt bortenfor og denne Blondinen drar fram en pakke med kjeks.
Jeg tenkte at kjeks e sikkert godt ettersom ølen var så grådig god. MEN NEEEIIIII...
Det var som jeg var 2 år og hadde puttet munnen full av SAND SAND for faen...
Hele munnen var tørr som en ørken. etter det ene bitet måtte jeg drikke halve ølen og
kastet kjeksen til helvette. Broderen hadde pakket litt frukt som epler og druer, så det første jeg sa etter jeg fikk svalgt ned var "Druer er MYYYYE bedre en kjeks".
Blondinen bare så utrolig rart på meg og sa jah druer er veldig godt det og.

Jeg satt der og tenkte som FAEN på kor dårlig kjeks var. Vi satt intill hverandre en stund og jeg koste med armen hennes. Hun hadde en fantastisk myk og god genser på seg.
Jeg var sikkert endel wasted og det lille jeg sa var at druer er MYE bedre en kjeks.
Hun svarte meg med, "har du druer med deg kansje" :P ????
Som om det var det teiteste ever.
Men jeg fikk nå svart at ja jeg har med meg druer.
og lurte på om hun ville være med bort igjen til "festen" for å spise druer.

I etterkant fikk jeg vite at hun bare drakk øl og at hun ikke helt forstod hvorfor jeg snakket om druer..
Hun hadde trodd at det var et ufattelig dårlig sjekke triks men ble nå med bort for å spise
druer.

Når vi kom fram stod hun og så på de andre som hadde reist seg og danset mens jeg rotet febrilsk i sekken etter druene som jeg Broderen hadde pakket med seg i sekken min.
Jeg fikk druene fram og viste de stolt fram.. "Vil du ha en drue?" spurte jeg, og jeg husker at hun fikk HELT hake slepp.

Eg var HELT klar for druer som var så utrolig mye bedre en kjeks. Smaken på druene var også helt villt fantastisk. Druene må være det beste eg spiste hele kvelden.. Noe så fantastisk godt tror jeg jeg aldrig kommer til å smake i hele mitt liv...
Men vi tok oss noen druer før vi begynnte å danse.. Jeg var jo selvsakt HELT med i musikken med en gang og danset og koste meg.. Etter hvert følte jeg at det var viktigere og viktigere at jeg visste at hun var der.. At hun så bort på meg og at hun koste seg.

Jeg følte meg helt utrolig forelsket i en jeg bare hadde kjent i 2 timer, MEN - jeg var "forelsket".
Det virket nesten sånn hele kroppen ruste og gledet seg over at eg var her med denne fantastiske jenten.. Hele kroppen bare fyllte seg med glede og jeg følte meg bare bedre og bedre. Vi stod og danset en stund når eg puttselig kom på at vi kunne gå og se på utsikten.

Tror faktisk ikke jeg sa nøyaktig hva vi skulle men bare tok hun i hånden og dro hun av gårde hun spurte kor vi skulle og eg forklarte så godt jeg kunne :P

Når vi var framme var utsikten for min del ENDÅ feitere en når vi kom.
vi stod der og så på utsikten og puttselig kysset hun meg..
Igjen var det som om jeg fikk en orgasme i munnen, Myke lepper MASSSEE følelser og det å holde rundt hun var helt fantastisk.
Jeg fikk putselig MASSE spørsmål og måtte puttselig snakke mye, noe som egentlig ikke gjorde noe.
For min del klarte jeg ikke å tenke på at jeg faktisk lett kunne fått meg noe.
Jeg bare nøt kyssingen og utsikten. Når vi kom tilbake ble det bare masse dansing og puttselig fikk jeg SJOKK meldingen hun skulle gå!

Jeg gjorde som jeg måtte og spurte om nummeret. Fikk et eller annet nummer og når jeg skulle skrive inn navne inså eg putsellig at eg hadde ikke hadde SKJANSE å huske navnet hennes. Hun ble skikkelig pissed og bare gikk.

Jeg fikk litt sjokk og gikk bort til brosjan og fortalte alt sammen.
Han imprenterte i hodet mitt at jeg bare ikke skulle tenke på hun,"Du er ikke forelsket, du bare har masse flere følelser."
Han ga meg noen druer og spurte om jeg trengte på fyll av MDMA.. Jeg svarte at jeg ikke trodde jeg trengte mer? hadde jo det helt fett jeg.
Men han sa "Nei du trenger på fyll".. Han åpnet en kapsel og jeg fikk beskjed om å sleike det i meg.. Det sakte FAEN så dårlig..
Men det gikk max 2 min så kjente jeg at ALT svevde igjen.

Etter 30 min var det puttselig bare lys og lyd som opptatte meg ALT annet var langt bak i hode mitt.

Jeg fikk mer tid til meg selv nå. Fant pluttselig ut at jeg skulle lukke øynene mine noe som var HELT villt. Det var som å se på winamp visualz eller i sånn "stjerne" kikkert.. Var farger og mønstre over alt jeg stod og svevde i lang tid.
Var som om jeg drømte stod der i lenger tid før jeg åpnet øynene. Men da var det WOW står eg her no :P feetttt! Og bare lukke øynene igjen..
Opp og igjen..

Pluttselig kom broderen bort med disse lys pinnene igjen og jeg ble som en liten UNGE etter å få låne de.. Stod og trippet og fulgte nøye med hver bevegelse han gjorde med de. Da jeg endelig fikk dem var det som om ALT annet bare forsvant. Var bare meg og disse to light stikene var evig fett... Kan vel ikke forklare følelsen, men var jul nyttår og bursdag på en gang.

Etter sikkert 1 time ville brosjan ha meg med litt bortenfor for å chille.. han følte seg ikke helt bra.. han som alle kompisene hannes hadde tatt det samme som meg men han hadde tatt litt mer seff :P

Han begynte å spy jeg satt meg ved siden av i gresset og prøvde å snakke med han.
Men jeg ble se EVIG opptatt av hvor deilig det var å ta på det myyke og gode gresset og klarte ikke fange opp i det HELE tatt at Broderen faktisk slet litt.. Etter en liten stund gikk det heldigvis opp for meg og jeg gjorde det eneste rett jo hente L-Man som har vært med på alt mulig med Broderen før også. Så han var av mest erfaring og tok seg av broderen mens jeg igjen kunne kose meg med det flotte gresset.

Tiden gikk og jeg hadde noen små spaser turer med Haugen som var evig tidig vi gikk og snakket om alt og ingen ting og live var bare fantastisk.

Når klokken nermet seg 08.00 var det på tide og komme seg hjem jeg følte meg vel egentlig litt ute fortsatt men ikke sånn at eg trodde at noen ville merke det det ble en lang og slitsom tur ned fra fjellet. Men MASSE humor ettersom eg hadde gjort så mye merkelig

Når vi kom ned skulle L-Man bestille taxi noe som ikke akuratt var enkelt siden vi fortsatt var litt turet.. Men taxien kom og det var ikke merkelig igjen før Taxi dame begynte å snakke.. Jeg ble små freaket ettersom eg ikke helt fikk med meg alt hun sa og at eg svarte så merkelig på alt hun lurte på..
Men hun fikk no sluppet meg av et stykke fra leiligheten.
Når jeg gikk bortover gaten følte jeg meg ikke helt lur klokken var 10 og butikker var i ferd med å åpne.

Det siste "flotte" bilde kom når jeg gikk forbi vanne der jeg bor ALT var helt fantastisk fortsatt og det var deilig å se.
Når jeg kom hjem var det bare å gå og legge seg. Jeg fikk ikke sove og lå bare å tenkte på om eg snart ble normal noe som ikke akuratt var noe bra tanke. Jeg stod likså godt opp i 12 tiden og joinet kompisen min som satt og spilte playstation i stuen. Dagen gikk og eg endte opp på fylla samme dagen (( Noe som var EGVVIG slitsomt ))


Til slutt vil jeg bare takke "Brosjan" (som er aktiv medlem på forumet) for en fantanstisk fjell tur

__
Vist du faktisk har lest alt dette fortjener du en applaus =)))
Beklager vist det ble litt langt men ville prøve å få med alt.
Peace


Edit
Etter spm. fra bruker ang. skrive feil og div.
Sist endret av spQ; 4. september 2008 kl. 22:33.
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Bra rapport, virkelig. Godt skrevet, levende bilder osv. Selv om språket ditt ikke er 100% norsk gikk det veldig fint og lese

Jeg kunne faktisk relatere meg til denne historien. Minner om når jeg spanderte THC på Veon første gang. Han fikk seg litt av en tur han også
Hehe er 100% norsk bare litt mye Bergens sleng :P
vi sier jo at vi ikke er fra norge men fra bergen så kansje det er noe i det :P
Wow, en veldig bra rapport! Likte drue og blondine sekvensen!
Bra historie! kan ikke engang se for meg hvor vakkert det må være å nyte utsikten av bergen på syre! KP man!
Godt fortalt og beskrevet, akkurat sånn jeg liker det. Kp fra meg!

Ps denne historien ligner litt på min, les den hvis du vil
Sist endret av 3xt4cy; 4. september 2008 kl. 22:04.
jævlig bra rapport ja .. ;P .. er fra bergen selv, så sier til folk at jeg ikke er Norsk, men Bergensk .. hehe .. høres iallefall sykt fett ut, digga det med druene og blondina .. hehe .. xD
Hærlig lesning! sier det samme som de over, digga det med druene
Sist endret av Gamgee; 4. september 2008 kl. 22:32.
JA men druene var helt fantastisk.. og eg sa sikkert til meg selv 100 ganger Druer er MYE bedre en kjeks :P
Morsom historie! Det druegreiene er jo ren humorlesing! Nytter vel ikke å ha en flørtende samtale med en edru jente mens man er på en slik fjellTur. Fjellet må være det perfekte sted å ture, må prøve det ja
For å si det sånn utsikten over bergen kan være en tripp i seg selv. eller over aalesund eller hvilken som helst fantastisk utsikt på kvelden. og se alle de små folkene bilene osv nye blink og farger HELE tiden og du vet det er live.. nei helt utrolig.. Anbefales ps. med druer så er alt fulkommet =)
Når jeg såg det var kommet en ny tripprapport ble jeg skikkelig happy, de er alltid kos å lese! Jeg kom ikke lenger en til blondinen, doseringen og stedet før jeg fikk en anelse om hvem dette kunne være. Var langt i fra sikker, men historien stemte mer og mer over ens. Du har fått med mange høydepunkt og happenings fra kvelden/natten/morgenen.
Jeg måtte smile når jeg leste om alle de tingene jeg også verdsatt helt sykt på denne Turen. Var virkelig synd dette med "broderen", utenom at han ble dårlig var alt perfekt. En durende helaften med opplevelser som er ubetalelige. Visste ikke du var på forumet "Steinberg"
Hørtes virkelig fullkomment ut, jeg misunner deg! ;D
Kjempebra rapport! Er selv fra bergen og har lyst å prøve syre. Var dere på Ulrikken eller?

Neste gang dere skal, så må du si ifra hvis du vil ha med en du ikke kjenner i det hele tatt (meg)
Veldig flott rapport! Var selv på det greiene på fjellet :-)
Jepp, utrolig godt skildret. Det er også bra at du har valgt å skrive det som en historie og ikke som en tripp rapport. Jeg kan veldig godt forstå at denne opplevelsen blir vanskelig å beskrive med få korte ord, som i en triprapport.
Tror det er mange som kan få noen hint og "bilder" om hvordan en syretripp påvirker kropp, tankegang og sjel.
Jeg var også på "greiene" i skogen. Og det var en ufattelig bra fest.


Minigolf:
Om det var Ulrikken, Lyderhorn, Fløyen eller et annet fjell med utsikt over hele Bergen by får i denne sammenhengen være det samme. Det viktigste i denne historien var vel den flotte utsikten og ikke akkuratt stedet han var på =)
Sist endret av spQ; 5. september 2008 kl. 23:41.
Dette var utrolig spennende lesning! : )
takk for sinsyk bra tilbake melding.. lover å skrive flere historier etter hvert som det kommer trippende
Kjeks, sand eller grus?!? Like jævlig er det uansett.
det beste med syre er og gå rundt blandt masse folk og bare se på alt som er der ;P
jeg og en kompis var spiste lapper i en uke i stavanger, vi gikk på kino osv alt var så bra
vi hadde sub til og lande på
Byttet du avatar etter denne opplevelsen eller Steinberg?

God lesning dette her, Bergen by fra fjellet må da se ut som en skattekiste på LSD!
" Jeg satt der og tenkte som FAEN på kor dårlig kjeks var. "
haha! Litt av en tur det der! Bra lesestoff
Hehe jah skiftet avatar etter den opplevelsen.. druer blir nok aldrig så gode som på fjellet igjen men er lov å drømme seg bort og nyte de..
hehe takk for tilbake meldingene jeg er vel egentlig ingen person som skriver noe serlig :P
så var bra det gikk greit å lese gjennom det =)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Du er søt lillebror Morro morro! Ikke vanskelig å se at evnen til logisk tenkning i påvirket tilstand ligger i familien...
Moro lesestoff, og godt forklart!
+KP
▼ ... over en uke senere ... ▼
utrolig bra historie! Høres ut som den beste kvelden ever.
▼ ... over et år senere ... ▼
hørtes ut som om du hadde en syk trip, skulle nesten ønske at det fantes en film som man du se åssen de som var på syre så på ting
Jeg fikk lyst på druer etter å ha lest historien din:P Fin tripp!
Takker Klarks for og bumpe en gammel tråd! Hadde ikke fått lest denne fine historien hvis ikke.
Veldig bra triprapport med gode beskrivelser! Levde meg veldig inn i historien. Og det gjør ikke noe om rapporten er lang sålenge det er kvalitet på lesestoffet!
Aldri kommet over denne her før jeg heller. Veldig bra skildret, og lett å sette seg inn i opplevelsen.
▼ ... flere år senere ... ▼
Takk for det alle sammen! begynner å bli sykt lenge siden! på tide med en ny rapport snart.