Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 4091
Var på fest i helgen og tok meg en valiumpille sammen med en sekser med øl, og synes rusen var svært behagelig. Jeg skal på festival om ikke så alt for lenge til og tenker kanskje å gjøre det samme der. Er en relativt stor festival med mye folk, tror det kunne ha passet bra. Er det noen som har noe erfaring med det? Var første gang jeg prøvde valium, så hadde satt pris på innspill fra noen med litt mer erfaring.
Jeg vet ikke hvor fort toleransen bygger seg opp hos deg, eller hvor fort du blir fysisk avhengig, men jeg vet at halveringstiden er veldig høy (40t?) Så om du tar en hver dag vil du nok gå på en smell. Har ikke testet dette, men det virker i hvert fall logisk om jeg tenker på det sånn.
Struktur ☸
Fire's Avatar
43 8
Halveringstiden på Valium er IKKE 40 timer. Jeg råder deg til å droppe alkohol og valium, spesielt hvis du skal på festival og drikke mye. Sjansen for at du tar flere valium, eller flere øl er høy, og da blacker du ut om du ikke har toleranse. Du bør virkelig være varsom med denne kombinasjonen, det har fratatt mange lykkelige fremtider. Man gjør så forferdelig dumme ting hvis man plutselig er over streken fra å føle seg behagelig til å være helt ute av verden. Og det er ikke mange steg før du er over.
Sist endret av Fire; 29. mars 2016 kl. 12:41.
Skal ikke være noe problem å kaste i seg noen Valium på festivalen, men råder deg til å ikke gjøre det da de fleste kommer dårlig ut med denne komboen. Er selv en av de som ble tatt på senga, så vil fraråde deg ganske sterkt, men om dere kun har et visst antall piller er det jo bare å gjemme unna de som ikke skal spises slik at dere ikke tar for mye. Trå varsomt.
Trådstarter
Sitat av SoppVandrerne Vis innlegg
Skal ikke være noe problem å kaste i seg noen Valium på festivalen, men råder deg til å ikke gjøre det da de fleste kommer dårlig ut med denne komboen. Er selv en av de som ble tatt på senga, så vil fraråde deg ganske sterkt, men om dere kun har et visst antall piller er det jo bare å gjemme unna de som ikke skal spises slik at dere ikke tar for mye. Trå varsomt.
Vis hele sitatet...
Utifra svarene her så virker det som en dårlig ide, så tror jeg holder meg til tjall og pils. Men ut av ren nysgjerrighet, hvordan er det når man går på en smell med valium og alkohol? Hva kan man finne på å gjøre liksom?
Struktur ☸
Fire's Avatar
43 8
Sitat av Ombreks Vis innlegg
Utifra svarene her så virker det som en dårlig ide, så tror jeg holder meg til tjall og pils. Men ut av ren nysgjerrighet, hvordan er det når man går på en smell med valium og alkohol? Hva kan man finne på å gjøre liksom?
Vis hele sitatet...
Du kan ende opp med å gå løs på alle du ser, skambanke kona di, knivstikke politiet, ta livet ditt, ta et tog til motsatt side av landet osv.. Det finnes virkelig ikke grenser med den kombinasjonen. Du kan også bare få hjertestans, eller bli helt 'tom' og bevegelsesløs, koma....
Sist endret av Fire; 29. mars 2016 kl. 15:40.
Trådstarter
Sitat av Fire Vis innlegg
Du kan ende opp med å gå løs på alle du ser, skambanke kona di, knivstikke politiet, ta livet ditt, ta et tog til motsatt side av landet osv.. Det finnes virkelig ikke grenser med den kombinasjonen. Du kan også bare få hjertestans, eller bli helt 'tom' og bevegelsesløs, koma....
Vis hele sitatet...
Syke greier, utifra den avslappede rusen jeg fikk sist gang skulle jeg ikke ha trodd det, men er vel hvis man får i seg for mye av en eller begge partene. Holder meg uansett unna komboen fra nå av.
Eh jo, 40 timer er ganske nøyaktig når det kommer til halveringstid. Denne comboen kan som nevnt være veldig farlig og faren for blackout er relativt stor, man kan føle seg helt fin og plutselig pang... Hvis du skal blande er det bedre å ha litt for lite alkohol enn for mye, brått kan du våkne opp i tyskland
Struktur ☸
Fire's Avatar
43 8
Sitat av Oshugon Vis innlegg
Eh jo, 40 timer er ganske nøyaktig når det kommer til halveringstid. Denne comboen kan som nevnt være veldig farlig og faren for blackout er relativt stor, man kan føle seg helt fin og plutselig pang... Hvis du skal blande er det bedre å ha litt for lite alkohol enn for mye, brått kan du våkne opp i tyskland
Vis hele sitatet...
40 timer er ganske nøyaktig... Nei. http://www.felleskatalogen.no/medisi...m-roche-564977
Sitat av Fire Vis innlegg
40 timer er ganske nøyaktig... Nei. http://www.felleskatalogen.no/medisi...m-roche-564977
Vis hele sitatet...
Fordel å lese hele linken.

Sitat av Felleskatalogen
Halveringstid: Voksne: 20-50 timer, eldre og leversviktpasienter 70-100 timer.
Vis hele sitatet...
Struktur ☸
Fire's Avatar
43 8
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Fordel å lese hele linken.
Vis hele sitatet...
Skjønner at det er mulig, men å si at det er nøyaktig 40 timer blir jo feil.
Sitat av Fire Vis innlegg
Skjønner at det er mulig, men å si at det er nøyaktig 40 timer blir jo feil.
Vis hele sitatet...
Sitat av Oshugon Vis innlegg
40 timer er ganske nøyaktig
Vis hele sitatet...
Det er en viss forskjell.
Sist jeg kombinerte valium og alkohol skulle jeg spise bare en valium, og ta et par pils, endte opp med å knaske 6valium, for så å drikke dram, husker første dramen, så er det svart... iløpet av den kvelden hadde jeg stjålet en sykkel, mistet alt av eiendeler, hadde tilslutt brutt meg inn vinduet på soverommet til en venninne, og bare paset ut på tryne i senga med føttene ut av vinduet... våknet på glattcella å hadde ingen aning om hva jeg gjorde der... gjort et par verre ting på benzo men det er mye skam inni bildet så tørr ikke nevne det... så med andre ord: ikke gjør det!
Piller i kombinasjon med alkohol og du ender fort opp i en situasjon som gjør at du får en helt ny respekt og forståelse av Hangover triologien.
Struktur ☸
Fire's Avatar
43 8
Sitat av SoppVandrerne Vis innlegg
Det er en viss forskjell.
Vis hele sitatet...
Det heter ikke "ganske nøyaktig" da, da blir det 'sånn omtrentlig'. Beklager for at jeg kverulerer, men det er en viss forskjell
Det kan godt få fint om du har med deg kun et lite utvalg med valium, f.eks 3-4 stykker. Og om du ikke drikker deg dritings og "fotløs". Men hvis du har med flere, så går det ikke bra. For da kommer du til å ta dem og, uavhengig om du vil eller ei.
Sitat av Fire Vis innlegg
Det heter ikke "ganske nøyaktig" da, da blir det 'sånn omtrentlig'.
Vis hele sitatet...
Joda, 'ganske' passer veldig fint inn i sammenhengen her.

Sitat av Fire Vis innlegg
Beklager for at jeg kverulerer, men det er en viss forskjell
Vis hele sitatet...
Det er mye rart som kan skje hvis du blacker ut på benzo

Anbefaler deg denne tråden https://www.reddit.com/r/Drugs/comme...benzo_stories/

No such thing as a best benzo story. Everything from being chased by helicopters, to losing and an ounce of pot, or a bong, or $500, or 3 ways by the lake, or three ways with your girlfriends friends, or banging your "friends" girl, or getting shot at, knife fights, police chases, getting knocked out cold, and more fights than you can count. There's no such thing as a good benzo story
Vis hele sitatet...
Det burde ikke være noe problem for folk flest å ta en valium i slike omstendigheter, men jeg vet av erfaring at jeg personlig er en av de som kan skli utpå når jeg først er i gang. Det starter fint og rolig med en valium, så plutselig finner du ut at du trenger mer og finner frem til noen som kan hooke deg opp. Det går fint en liten stund til så plutselig har du bestilt flybilletter eller som en annen sier at du har tatt toget til andre siden av landet.

Det er gode piller, men blandet med alkohol går det en hårfin grense mellom brisen og helt på tur.
Ja, alle tror de har kontroll på det der, til det en vakker dag går til helvete.
Det er jævlig skummelt å våkne dagen etter og få fortalt alt som har skjedd, og du husker ikke en dritt.
DA kan det være kjekt med en valium!

Men så lenge du ikke gjør en vane av det, så går det sikkert greit med en valium ..sørg for å ikke ha resten lett tilgjengelige.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Bzo piller og alkohol generelt er veldig morsomt! Men du må ha uhyre stor respekt for det. Du tror kanskje at vis du spiser en valium til så blir formen bare enda bedre men det eneste som skjer er at du blacker lett ut! Er en drittsekk mot kompiser og dama! Da mener jeg skikkelig mannssjåvinistisk drittsekk Man mister all kontroll!

Som en nybegynner hold deg unna:
Xanax 2mg

Blander du den med alkohol uten å ha bygd opp toleranse kan det hende du våkner på glattcella eller i leiligheten med jævlig mye nye ting!

Snakker desverre av erfaring


EDIT:
Man kan ikke si at halveringstid verken er 40 eller 50 timer. Det kan godt hende det er noe rundt der men det spørs på aktivitetsnivå, forbrenning, toleranse osv! Det er veldig individuelt hvordan vi reagerer på benzo preparater og det er individuelt hvordan kroppen vår kvitter seg med stoffene! Det som står på pakken er gjennomsnittlig!
Sist endret av bzokongen; 7. april 2016 kl. 22:45.