Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 5732
Hvilken type rus får jeg ut av 100mg Imigran tabbiser? blander ikke med noe btw. hadde vært fint med svar
Du oppnår ikke annen "rus" enn eventuell svimmelhet og kvalme.
Sitat av Vargas Vis innlegg
Du oppnår ikke annen "rus" enn eventuell svimmelhet og kvalme.
Vis hele sitatet...
merket det nå, noe å gjøre for å få disse bort?
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Stikk fingrene i halsen!
nei fy faen! men hvordan blir det hvis jeg har tatt 100mg imigran også røyker en joint? (0,3g i jonern)
freaktz, legg til litt bensin, så er sikkert kvelden perfekt!

OT: Slutt å stapp i deg ting du ikke vet noen ting om?
Jeg vet mye om hasj, men imigran er noe jeg spiser ved kraftige migrene anfall. Ikke anta at jeg ikke kan noen ting hvis jeg spør spørsmål om evt virkninger.
Jeg har slike selv, riktignok 50mg, og det eneste som skjer for min egen del er bare at det kjennes ut som etter en tredagers fyllekule. Ikke noe godt i det heletatt.
Virkingen går over etter omtrent 6 timer....
Sitat av freaktz Vis innlegg
merket det nå, noe å gjøre for å få disse bort?
Vis hele sitatet...
Svimmelhet -> Legg deg ned, lukk øynene, ha kald klut på pannen.

Kvalme -> Afipran (dersom tilgjengelig). Cola med kullsyren fjernet, ved f.eks røring. Ingefær eller kanel kan også fungere.

Dersom cannabis fungerer kvalmestillende for deg til vanlig kan jo dette hjelpe på kvalmen, men hjelper sikkert ikke på svimmelheten.
drikker cola nå, dette funker litt mot kvalmen vertfall, skal ut å ta meg noen trekk, håper dette gir en god rus
▼ ... flere år senere ... ▼
Imigran brukes ved migreneanfall. Ved slike anfall utvides blodårene i hjernen. Imigran brukes derfor for å snevre de inn igjen. De skal absolutt ikke taes når en ikke har anfall da du ikke vil snevre de inn unødvendig. Gir ingen annen rus en evnt. hangover...
Tok en gang to 50mg da jeg var ung og dum. Ikke til å anbefale for å si det på den måten.