Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1572
Hallais Freaks! Har mulighet for å prøve MDMA for første gang nå, å har hat lyst til å prøve det i en evighet, men er usikker på dose, pluss at jeg har tatt en smell med god speed, så lurer bare på om noen har noe tips, yays or nays liksom.. takkar
Pass på blodtrykket. Kan bli ganske heftig hvis du er veldig påtent og hiver innpå mdma.
Har sjøl hatt små angst for slag et par ganger jeg skulle "kose" meg.
Blei turbo kokt, og veldig påvirka.
Men ja kan være litt skummelt for dem som er utsatt med skjøre blodårer i hjernen.

Men doser med varsomhet osv. Men er det første gang, ja doser med varsomhet i høyeste grad.

Orker ikke gi noen eksempler på doser jeg sjøl har gjort, handler vel om skadebegrensing.
Sist endret av Kutulu; 26. februar 2016 kl. 21:45.
Når du uansett allerede er på nålekjøret ser jeg ikke helt hva galt å prøve ut MDMA skal kunne gjøre deg.

Bare gjør deg selv en jævla stor tjeneste, drit i å junk den forbanna MDMA-en, ta den som vanlige folk, oralt. Alt passer seg ikke i pumpa, MDMA er en av de tingene som ikke gjør det.
Det ene forsterker jo gjerne det andre og mdma er veldig nært beslektet med amfetamin. Rent kjemisk sett.

Jeg ville tatt det uten speed første gangen
Shiiiit ruller moongo her det var skikkelig digg
Så bra da

Kos dæ
Hvordan går det? Regner med du er flink og holde deg hydrert med tanke på signaturen din og at du skyter amf, men greit å nevne uansett!
Gjør deg selv en enorm tjeneste og ikke hiv innpå mer MDMA nå selv om rusen avtar da hjernen din må betale dyrt for minimalt med ekstra rus. Emma er bare snill i noen timer, blir du for innpåsliten pryler hun deg mentalt. Det at du allerede er påvirket av amfetamin gjør det kanskje lettere å redosere men det vil du isåfall angre på mann!
Går bare fint kjenner det går nedover, men ruller godt enda, sliter med å henge med i ting å alt er bare skikkelig tura.. men nei skal ikke ta mer, kjenner det skal bli godt å sove