Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 859
er det noen som hvet hvor jeg kan få tak i en sån kortstokk.
helt greit om jeg må printen ut og og ikke får den som en ekte kortstokk
Muligens litt offtopic, men shit au... dette burde gi vann på mølla til dere som ikke ble overbevist av Amerika og Co.'s noe svake (les: ikke-eksisterende) bevisføring etter 11. september. Ganske interessant hvis du orker å pløye gjennom det hele...

Den anti-kortstokken er noe av det morsomste jeg har sett i nyere tid. Setter pris på å se at George Dubya blir vist sin behørige plass i sammenhengen.

Vil også benytte anledningen til oppfordre dere alle som ikke har stiftet bekjentskap med Bill Hicks til å gjøre så umiddelbart... f.eks gjennom www.billhicks.com ... hva den mannen hadde å si om Bush senior og religiøse fanatikere er minst like aktuelt i dag som før unge Bill tok kvelden...

Savner deg, Bill.
Angående den første linken; hva skal vi med humbug og ukvalifiserte gjetninger?

Denne tar kaka:
The North Tower was hit first, at 8:45 a.m. The plane (or some object, not necessarily a large passenger jet) hit the tower directly
Vis hele sitatet...
Men dette ble off-topic..
jeg skal være enig i at ikke alt var like plausibelt, men den biten om angrepet på Pentagon var litt freaky... ganske tydelig at det ikke var noe passasjer-fly som deiset inn i veggen der i gården
Haha, den siden der er jo helt latterlig, de forklaringene de har er iallefall tusen ganger mindre trolige enn de offisielle versjonene.
Opprinnelig postet av TheGEEK
Haha, den siden der er jo helt latterlig, de forklaringene de har er iallefall tusen ganger mindre trolige enn de offisielle versjonene.
Vis hele sitatet...
jeg er helt uenig med deg Geek, dersom du hadde giddet å lese alt hadde du nok fått et annet standpunkt! Mye løse tråder her, og mye interssant fakta. Fysiske lover stemmer ikke overens med den offisielle fortellingen. Spesielt dersom du leser artikkelen om Pentagon "krasjet"....
..om du skulle komme deg innom usa's grenser finner du de på hver en butikk. alt fra det nærmeste vannhullet til apoteket på wal*mart.
Bean's Avatar
Trådstarter
artig den derre siden med de krigs kriminelle folka, bush og sånt

takk forresten.