Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 7477
Jeg har hatt et storforbruk og ruset meg på Marzine over lengre tid/år, nå har jeg kjøpt opp der jeg kan. og det er utsolgt over alle nettapotek. Jeg har vært i kontakt med "meda" og forventet levering er ikke før i 2019. Jeg kjenner på en ren desperasjon og lurer på om det er tips til andre ting å ruse seg på, på samme vis? ikke ulovlig.
Doxylamine og Diphenhydramine er vanskelig å få inn til landet og blir ofte stoppet og destruert av tollvesenet.
jeg trenger sårt hjelp her.
Anonym bruker
"Ond Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tomt? Finns det ikke på vanlig fysiske apotek da? Rart om ikke syns jeg.

Hva slags rus får man på Marzine?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tomt? Finns det ikke på vanlig fysiske apotek da? Rart om ikke syns jeg.

Hva slags rus får man på Marzine?
Vis hele sitatet...
Det er utsolgt overalt, og langtidsrestet overalt. ny produsent og vansker med levering.

Noen ville kalt det en helt jævlig rus, forsåvidt sant det. Men, jeg er godt vant og tolerer en hel del, og jeg er blitt avhengig. De fleste får hallusinasjoner og såpass ubehagelige hallusinasjoner (og mye annet) at de ikke gjør det igjen.
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har fått tripprapporter fra to forskjellige personer. Begge drepte kjæledyret sitt under rusen og var temmelig knust etterpå. Har aldri fristet å forsøke verken før eller siden, delerium er ikke til å kødde med.
Doxylamin og DPH vil begge gi effektene du er ute etter.
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har fått tripprapporter fra to forskjellige personer. Begge drepte kjæledyret sitt under rusen og var temmelig knust etterpå. Har aldri fristet å forsøke verken før eller siden, delerium er ikke til å kødde med.
Vis hele sitatet...
For noe tull....
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har fått tripprapporter fra to forskjellige personer. Begge drepte kjæledyret sitt under rusen og var temmelig knust etterpå. Har aldri fristet å forsøke verken før eller siden, delerium er ikke til å kødde med.
Vis hele sitatet...
Haha! Dette har jeg fryktelig vanskelig for å tro på!

Sitat av DfenZ Vis innlegg
Doxylamin og DPH vil begge gi effektene du er ute etter.
Vis hele sitatet...
Ja, men relativt vanskelig å få tak i - tollvesenet stopper det stort sett.
Sist endret av Semikolonet; 13. april 2018 kl. 10:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor mange tar du for og få rus av de?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor mange tar du for og få rus av de?
Vis hele sitatet...
Det er individuelt fra person til person, jeg sier ikke hva jeg tar for oppnå rus i dag, for mine doser har blitt store for jeg skal ha den effekten.
Sitat av Semikolonet Vis innlegg
Det er individuelt fra person til person, jeg sier ikke hva jeg tar for oppnå rus i dag, for mine doser har blitt store for jeg skal ha den effekten.
Vis hele sitatet...
Du sier i en annen tråd at du tar 450-500 piller i måneden, så jeg regner med at det blir et par i løpet av kvelden?

Synd du ikke kan bruke Postafen, da jeg tror det blir en stund til Marzine er på lager igjen. Bruker av og til Marzine/postafen mot kvalme av diverse grunner.
Sist endret av LilPeep; 13. april 2018 kl. 19:08.
Sitat av LilPeep Vis innlegg
Du sier i en annen tråd at du tar 450-500 piller i måneden, så jeg regner med at det blir et par i løpet av kvelden?

Synd du ikke kan bruke Postafen, da jeg tror det blir en stund til Marzine er på lager igjen. Bruker av og til Marzine/postafen mot kvalme av diverse grunner.
Vis hele sitatet...
Det blir et forbruk på omlag 4500kr/mnd. På reisesyketabletter..

Kanskje på tide å trappe ned å finne et bedre rusmiddel å bruke pengene på?
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Det blir et forbruk på omlag 4500kr/mnd. På reisesyketabletter..

Kanskje på tide å trappe ned å finne et bedre rusmiddel å bruke pengene på?
Vis hele sitatet...
Ja jeg tror det vil være økonomisk og helsemessig det beste for TS, men han avgjør jo selv hva han vil bruke pengene sine på
Sitat av LilPeep Vis innlegg
Du sier i en annen tråd at du tar 450-500 piller i måneden, så jeg regner med at det blir et par i løpet av kvelden?

Synd du ikke kan bruke Postafen, da jeg tror det blir en stund til Marzine er på lager igjen. Bruker av og til Marzine/postafen mot kvalme av diverse grunner.
Vis hele sitatet...
Går raskt noen pakker i uka ja. Nei, etter hva jeg har lest (og prøvd) gir ikke postafen noe i nærheten engang.
Marzine kommer ikke før tidligst slutten på året. Har selvfølgelig vært i kontakt med produsentene
opplever du noen form for abstinenser nå som det ikke er mulig og få taki lengre?
wtf, hvordan doser du på en dag?
Hvordan er rusen? Føler du kontrol, eller blir du rimelig space`a?
Hadde jeg vært deg ville jeg bytta ut marzine med noe ulovlig isteden.. Silver lining: Du er bevis på at folk alltid vil finne rus. På tide å legalisere!

Håper alt ordner seg!
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg spiste dette ett par ganger for 10 + år siden, spiste vel én pakke om gangen (10 stk?).
Fikk mye hallusinasjoner, men det merkeligste var at jeg kunne styre hallusinasjonene. Jeg kunne sitte å stirre på tråden som hang ut av hettegenseren og tenke på en møll og plutselig ble selve knuten til en møll og fløy av gårde. Jeg husker også at jeg stirret på ett gulvteppe som hadde mye små mønster, da begynte hele gulvet å "kravle", litt som om det var dekket av små insekter.
Ble litt svimmel også men hadde full kontroll/bevissthet hele tiden, men etter hva jeg kan huske så var det ikke noe særlig heftig rus men dette er nok veldig individuelt.
Sitat av Sterol91 Vis innlegg
opplever du noen form for abstinenser nå som det ikke er mulig og få taki lengre?
Vis hele sitatet...
Abstinenser ja, men om det er mer den psykiske biten ved det tror jeg heller. Jeg føler meg rimelig desperat når jeg vet jeg ikke får tak i mer, lett irritert og fryktelig rastløs. kommer vel til å kjøre 150 km på mandag for å få tak i noen pakker.

Sitat av Eyeamare Vis innlegg
wtf, hvordan doser du på en dag?
Hvordan er rusen? Føler du kontrol, eller blir du rimelig space`a?
Vis hele sitatet...
Jeg vet at folk kan ta en pakke og hallusinerer på det, min dose er økt betraktelig (x2-3 på en runde) - aldri gjort dette før? start med 5-8stk. Jeg ville ikke anbefalt det til noen heller. De fleste blir skremt etter første gang de prøver, burde jeg også vært etter alt jeg har sett, hørt og opplevd i ruset tilstand. Jeg har kontroll i dag, tidligere eide jeg ikke kontroll, men dette har jeg gjort noen år nå.
Rusen kan beskrives som tung? korttidshukommelsen forsvinner, du kan hallusinere frem det meste, jeg har flere ganger snakket med mennesker og blant annet lagd mat til de, selv når jeg har vært helt alene. syns og hørselhallusinasjoner, flere av de ganske skremmende. Men den lange linjen med fysiske bivirkninger er skumle og regel rett farlige, og burde holde til å holde seg unna.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg spiste dette ett par ganger for 10 + år siden, spiste vel én pakke om gangen (10 stk?).
Fikk mye hallusinasjoner, men det merkeligste var at jeg kunne styre hallusinasjonene. Jeg kunne sitte å stirre på tråden som hang ut av hettegenseren og tenke på en møll og plutselig ble selve knuten til en møll og fløy av gårde. Jeg husker også at jeg stirret på ett gulvteppe som hadde mye små mønster, da begynte hele gulvet å "kravle", litt som om det var dekket av små insekter.
Ble litt svimmel også men hadde full kontroll/bevissthet hele tiden, men etter hva jeg kan huske så var det ikke noe særlig heftig rus men dette er nok veldig individuelt.
Vis hele sitatet...
mm, jeg kan kjenne meg igjen i mye av det skriver - men samtidig spiser jeg mer enn hva du gjorde også. Det henger nok mye igjen også. Men helt enig i at dette er nok veldig individuelt!
Sist endret av Semikolonet; 14. april 2018 kl. 21:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Orange Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Drar du på et nytt apotek hver gang du skal ha en ny pakke? De i kassa selger vel ikke det her til deg om du kommer å ber om det flere ganger i uka i flere år.. hvor mange piller må du opp i akuratt nå?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Drar du på et nytt apotek hver gang du skal ha en ny pakke? De i kassa selger vel ikke det her til deg om du kommer å ber om det flere ganger i uka i flere år.. hvor mange piller må du opp i akuratt nå?
Vis hele sitatet...
Hvorfor skal appotektet bry seg?
Skal de da også slutte og selge sprøtyer til folk som bruker det?
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Sterol91 Vis innlegg
Hvorfor skal appotektet bry seg?
Skal de da også slutte og selge sprøtyer til folk som bruker det?
Vis hele sitatet...
I matbutikker får du ikke lov til å kjøpe mer enn én nesespray pr handel så det ville ikke vært rart om de reagerte iom at marzine har rød trekant på pakken.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Drar du på et nytt apotek hver gang du skal ha en ny pakke? De i kassa selger vel ikke det her til deg om du kommer å ber om det flere ganger i uka i flere år.. hvor mange piller må du opp i akuratt nå?
Vis hele sitatet...
Jeg vet de kjenner meg igjen, har ca. fem stk jeg bruker på nett (fikk forøvrig med et brev fra siste runde, hvor de reagerte på mitt kjøpemønster).
Har stort sett fire jeg handler fysisk i, varierende. ser ann litt hvem som står i kassen og passer på litt. Største frykten er jo å få kommentarer på at de mistenker at jeg bruker dette til noe annet. på en kveld kan det gå med tre pakker.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
I matbutikker får du ikke lov til å kjøpe mer enn én nesespray pr handel så det ville ikke vært rart om de reagerte iom at marzine har rød trekant på pakken.
Vis hele sitatet...
Matbutikker har restriksjoner fordi dei ikkje har lov til å gi råd. Apotek har lov (og plikt) til å gi råd, har fagkompetanse, og langt større frihet til å selje eller ikkje selje basert på subjektive vurderinger.
Kan jeg spørre hva det er med rusen som gjør deg avhengig? Har prøvd 10stk før, og endte med maur i beina, og hørselshallusinasjoner. Hørte pianomusikk, og kunne på en måte skape syner om jeg så lenge på noe.

Du trenger ikke svare hvis du ikke ønsker, men jeg ble rett og slett litt nysgjerrig ��

Hvordan ble du avhengig, og hva er det som gir deg suget og lysten til å fortsette? Du sa du hadde opplevd fysiske plager med dette, og også angst? Er det abstinenser som gjør deg avhengig?

Lykke til! ❤️
Sitat av Sol-Nede Vis innlegg
Kan jeg spørre hva det er med rusen som gjør deg avhengig? Har prøvd 10stk før, og endte med maur i beina, og hørselshallusinasjoner. Hørte pianomusikk, og kunne på en måte skape syner om jeg så lenge på noe.

Du trenger ikke svare hvis du ikke ønsker, men jeg ble rett og slett litt nysgjerrig ��

Hvordan ble du avhengig, og hva er det som gir deg suget og lysten til å fortsette? Du sa du hadde opplevd fysiske plager med dette, og også angst? Er det abstinenser som gjør deg avhengig?

Lykke til! ❤️
Vis hele sitatet...
Vel, jeg skulle ønske jeg kunne si at "jeg elsker rusen og det den gir meg" - men det er løgn. Den ga meg mer før, nå i dag er det mest ubehagelig og jeg blir lammet av dødsangst hver gang (puls opp i 170), uten at jeg tar kontakt med hjelp.
De hallusinasjonene og det jeg syns var godt før, er ikke tilstede i dag og jeg må opp i så høy dose for å merke dette at kroppen min sier fra og jeg blir regelrett skikkelig dårlig.
Jeg har ruset meg på antihistaminer i 3 år og har ikke klart å slutte, men heller økt veldig i forbruk. Det var rusen og den svevende følelsen og hallisene jeg var ute etter først. tbh, vet jeg ikke helt hva som gjør det i dag. Men år med pillemisbruk har vel gjort at jeg ikke klarer å slutte, selv hvor redd jeg kan bli!

å takk! <3
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Finnes det ikke noe bedre piller du kan bytte til? kanskje i samråd med psyikater.
Sitat av Semikolonet Vis innlegg
Vel, jeg skulle ønske jeg kunne si at "jeg elsker rusen og det den gir meg" - men det er løgn. Den ga meg mer før, nå i dag er det mest ubehagelig og jeg blir lammet av dødsangst hver gang (puls opp i 170), uten at jeg tar kontakt med hjelp.
De hallusinasjonene og det jeg syns var godt før, er ikke tilstede i dag og jeg må opp i så høy dose for å merke dette at kroppen min sier fra og jeg blir regelrett skikkelig dårlig.
Jeg har ruset meg på antihistaminer i 3 år og har ikke klart å slutte, men heller økt veldig i forbruk. Det var rusen og den svevende følelsen og hallisene jeg var ute etter først. tbh, vet jeg ikke helt hva som gjør det i dag. Men år med pillemisbruk har vel gjort at jeg ikke klarer å slutte, selv hvor redd jeg kan bli!

å takk! <3
Vis hele sitatet...
Uff, det høres ikke godt ut ):
Kan denne tørken av Marzine være en sjanse for deg å slutte? Blir du urolig når du går uten? Det høres jo ut som om du er veldig psykisk avhengig, og at du blir desperat når du ikke får tak i pillene. Har du snakket med noen om avhengigheten?

Og så må du jo også ville slutte, og det er jo et kapittel for seg. Hjernen vil jo som regel huske den gode rusen, den som kanskje forsvant for lenge siden, og derfor bli sugen selv om rusen NÅ ikke er god.

Du må bare ta kontakt om du trenger å ventilere ❤️
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Finnes det ikke noe bedre piller du kan bytte til? kanskje i samråd med psyikater.
Vis hele sitatet...
Er gitt opp av helsevesenet, de vil vel ikke stå som behandlende når jeg dør av dette.

Sitat av Sol-Nede Vis innlegg
Uff, det høres ikke godt ut ):
Kan denne tørken av Marzine være en sjanse for deg å slutte? Blir du urolig når du går uten? Det høres jo ut som om du er veldig psykisk avhengig, og at du blir desperat når du ikke får tak i pillene. Har du snakket med noen om avhengigheten?

Og så må du jo også ville slutte, og det er jo et kapittel for seg. Hjernen vil jo som regel huske den gode rusen, den som kanskje forsvant for lenge siden, og derfor bli sugen selv om rusen NÅ ikke er god.

Du må bare ta kontakt om du trenger å ventilere ❤️
Vis hele sitatet...
Det kan jo se ut som det slik det er nå, selv om mitt desperate behov bestiller ulovlig over ebay (som sikkert blir stoppet). Urolig og planlegger hele tiden "min neste rus" - ikke mange dager jeg går uten.
Ja, jeg vil jo egentlig slutte - men enklere sagt enn gjort Dette kommer jo til å ta livet av meg til slutt om jeg ikke snur.

Hyggelig å vite, takk! <3
Sist endret av Semikolonet; 16. april 2018 kl. 20:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Semikolonet Vis innlegg
Er gitt opp av helsevesenet, de vil vel ikke stå som behandlende når jeg dør av dette.
Vis hele sitatet...
Har du i heile teke forsøkt? Mtp. at helsevesenet er vande med å behandle folk som har langt meir destruktiv oppførsel enn det du har framstår den grunnen du oppgir som et du ikkje har forsøkt så veldig hardt, men vil ha ei unnskyldning å peike på for kvifor du ikkje ber om hjelp.
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Har du i heile teke forsøkt? Mtp. at helsevesenet er vande med å behandle folk som har langt meir destruktiv oppførsel enn det du har framstår den grunnen du oppgir som et du ikkje har forsøkt så veldig hardt, men vil ha ei unnskyldning å peike på for kvifor du ikkje ber om hjelp.
Vis hele sitatet...
At dette i seg selv er ene og alene grunnen for at jeg har hatt kontakt med helsevesenet? Nei. At dette er grunnen i seg selv hvor de ikke kan hjelpe meg og har avsluttet meg? Ja, for de mener jeg gjør dette på pur og ikke ønsker forandring. Som selvfølgelig er feil. Jeg ønsker en endring.
Men, dette var ikke problemstillingen tråden skulle handle om, selv om det kokte bort til det. Jeg har hatt mye kontakt med de i helsevesenet og nå er jeg alene.

Sitat av Semikolonet Vis innlegg
At dette i seg selv er ene og alene grunnen for at jeg har hatt kontakt med helsevesenet? Nei. At dette er grunnen i seg selv hvor de ikke kan hjelpe meg og har avsluttet meg? Ja, for de mener jeg gjør dette på pur og ikke ønsker forandring. Som selvfølgelig er feil. Jeg ønsker en endring.
Men, dette var ikke problemstillingen tråden skulle handle om, selv om det kokte bort til det. Jeg har hatt mye kontakt med de i helsevesenet og nå er jeg alene.
Vis hele sitatet...
Vidarlo: Selvutnevnt lege? Ville forøvrig vært forsiktig med slike uttalelser du kommer med, det du ser her er en brøkdel. OG som nevnt over, det var ikke problemstillingen min tråden!
Sist endret av Semikolonet; 16. april 2018 kl. 23:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Har selv brukt Marzine daglig i mange år. Ca. siden 18-årsalderen (ble nettopp 35 nå..), men hovedsaklig for å få sove. Legen skrev ut Vallergan til meg, som også er et antihistamin (tidligere allergimedisin som nå blir brukt som alkternativt sovemiddel), men det blir man totalt vrak av til langt ut på dagen etterpå. Legen ga grønt lys for å bruke Marzine om det funka, og også siden antihistaminer er nokså vennlige helsemessig, noe som er grunnen til at Vallergan skrives ut ofte. Hadde siste Marzinetabletten fra lageret mitt igår kveld og prøvde Postafen ikveld uten noe hell. Har merka noen skumle symptomer når jeg skal sove hvis jeg tar mer enn to. Kjennes som hele hjertet hopper ut av brystet. Får bare vente å se når de kommer tilbake. Følte alltid det var ubehagelig å kjøpe reisesyketabletter åpret rundt, og spurdte om jeg kunne få resept, og muligens større pakker, men siden det var reseptfritt så gikk ikke det (en nettlege mente det ville være mulig, men nå er alle leger ulike).