Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 6105
Jeg vil bare dele med dere at det er best å planlegge en tripp før man spiser syre;

Det var en fin dag, jeg hadde en über syrelapp i lomma og var trippekåt som faen!
Hadde i utgangspunktet planer om å ta den alene, men kom plutselig på at en god kompis av meg som aldri hadde trippa før ville gjerne være med på en tripp engang.
Jeg ringte han opp og ikke overaskende var han der 10min senere.
Vi spiste hver vår bit og hørte på litt musikk, men jeg kom på at samboern kom hjem om noen timer. Hun aksepterer at jeg turer engang i blandt, hun er flott sånn. Men setter ikke stor pris på å være i nærheten når jeg er trippa, så vi gikk ut og til en park som heter brekkeparken her i skien.
innen vi kom oss til parken, var ubehaget borte og foran oss åpenbarte seg et utopia!
Dette var helt fantastisk! det er en fin park med masse planter og gamle trær, bygninger og blomster! ikke så mye mensker og masse steder å gjemme seg bort.
Vi så energiene, fraktaler og flotte farger(hjertene er veldig visuelle)
men ble brått litt mere ukoslig når sola begynte å gå ned, og vi var sultne..
vi gikk til en lokal burger sjappe for å få i oss noe mat, noe som var fryktelig rart og egentlig ikke noe lurt. Bruskapet sto og nærmest hoppa, alle kikket granskende på oss(eller vi følte ihvertfall det) og jeg glemte helt hva de forskjellige burgerne het, til slutt sa jeg veldig dramatisk at "jeg ønsker en burger MED brød" noe som fikk hele verden min til å riste litt, for jeg så jo på ekspiditøren at hun skjønte at dette var noen spaca karer som skulle ha mat!

vi satte oss ned på et bord, og jeg følte meg veldig med i fear and loathing når de kommer på hotellet første gang.
vi bestemte oss for å gå ut, for dette ble for sært.

et kjekt lite triks når man venter på ting på syre er å tenne en røyk, ting kan virke som en evighet eller som et øyeblikk, men røyken lyver sjeldent!

vi så fraktaler i asfalten og det var som å sitte på havetsbunn, alt bølget veldig behagelig.
og vi pratet om energier og dems funksjon, det behagelige ble til tider avbrutt av biler som virket som møkkete monstre, og jeg sanset virkelig at dette er ikke naturlig i det heletatt!
og plutselig kommer jeg på burgerne, og at det er en evighet siden vi bestillte! jeg fikk litt småpanikk men heldigvis var han bare ferdig med røyken, så det var bare 5min siden vi satt oss ned.
tid og rom er litt rart på syre...

da vi kom inn medelte ekpeditøren at burgerene var ferdig, bra timet!
av en eller annen grunn satte vi oss ned inne på stedet og begynte å spise, gardinene flagret og alt bølget, og det var ikke så lett å spise burger.

Da burgeren var sånn ca fortært, gikk vi ut i det som begynte å bli skumring...

Vi kom plutselig på at vi hadde ikke noe sted å gjøre av oss, og det begynte å bli kaldt.
Dette var ikke noe koslig! vi hadde valget å bli ute, men fryse, eller stikke ned til han andre, men der var broren hjemme og sansynligvis full. Han er veldig volsom, pratete og nesten ikke koslig å være med når han er edru...og ting ble ikke bedre av at han da var full, og vi var fortsatt skikkelig trippa...

Vi kom ned, og prøvde å være normale, men han var skikkelig full og volsom, og vi måtte forklare han at vi var skikkelig på tur og han måtte prøve å være litt forsiktig.
Nå ble han bare sutrete for at ikke han også fikk være med, og spurte heletiden om hvorfor ikke han fikk være med, og at det hadde vært perfekt for han....
men han tror at dette er en rus som å drekke seg drita eller røyke en rev, men det er det jo absolutt ikke!

det kjipeste var at vi da ble avbrutt i en av trippens beste stadier, og jeg ble litt småforbanna...
Han skiftet sanger i hytt og pine, og prøvde å gjøre noe han trodde var "spaca ting" og spurte åssen det så ut på syre...
fryktelig irriterende siden vi så rett igjennom han som for oss var et lavstående vesen akkurat nå...
plutselig ble det for mye for meg og jeg reiste meg fort opp, skjelte han skikkelig ut og gikk! jeg fant heldigvis roen igjen ute, det var stjerneklart, månen tittet frem og alt var i noenlunde harmoni igjen

Det kjipeste var at dama kom ikke hjem før kl 00:30 så vi kunne fint bare vært hjemme hos meg, men sån går det når men ikke planlegger!

så moralen er; ikke ta lapper uten å planlegge hvor og når! og ha mat med!
Dette ikke noe jeg ønsker å gjenta, og det tok meg noen uker å rette opp energibalansen min i kroppen.
Nå derimot er jeg ved friskt mot, og takket være en dårlig tripp skal jeg i fremtiden planlegge å trippe et fint sted, med snille folk og masse mat og musikk!

Tusen takk Albert Hoffmann!
Bra historie


[COLOR=Blue]200 innlegg[/COLOR]
Sist endret av magnor_mafia; 2. september 2007 kl. 13:26.
Sitat av Boogyman
"jeg glemte helt hva de forskjellige burgerne het, til slutt sa jeg veldig dramatisk at "jeg ønsker en burger MED brød" noe som fikk hele verden min til å riste litt, for jeg så jo på ekspiditøren at hun skjønte at dette var noen spaca karer som skulle ha mat!
"
Vis hele sitatet...
Heheheh

Kul rapport
Når jeg leste hva du sa, så forestilte jeg med at du snakka akkuratt som Raoul Duke i Fear and Loathing in las vegas dritbra, KP til deg
Sist endret av Pagliacci; 2. september 2007 kl. 13:28.
Takk takk alle sammen


Sitat av cannabis-manndi


[COLOR=Blue]200 innlegg[/COLOR]
Vis hele sitatet...
Grattis Manndi!
Enn ting, dette er sånn ca. allem info, men alikevel? Hvordan kan forksjellige LSD typer vær mer og indre visuelle? Er ikke LSD ett stoff? Lysergic Acid Diethylamide 25 eller noe? Er det vanlig at man blander med microskopsike stoffer for å skape forksjell fra lapp til lapp? Jeg trodde at lappene het forksjellige ting fordi det var forksjellig mengde LSD på dem.

Men uansett. Hvis LSD lappene varierer i måte å oppleve rusen på, varierer de da også på varihet og på hvor fort de setter inn?

EDIT: Glemmte helt å rose deg for rapporten x) Den var cool ;D
Sist endret av Potrick; 2. september 2007 kl. 15:24.
Hehe kul Rapport, Jacobs dere var på da eller? :P Bor 500 meter unna brekkeparken :P
Sitat av Dice
Hehe kul Rapport, Jacobs dere var på da eller? :P Bor 500 meter unna brekkeparken :P
Vis hele sitatet...
nei, enda værre! var på perrybar :s
mye folk der ass

vet ikke helt åssen noen er mere visuelle enn andre, kan ha noe med renheten?
de lappene er ihvertfall jævlig sterke!
Det var disse
Sist endret av thetaman; 2. september 2007 kl. 15:29.
Sitat av Boogyman
nei, enda værre! var på perrybar :s
mye folk der ass
Vis hele sitatet...
haha, jeg ser den
Ok.. Var bare nyskjerrig. Ja, kan jo være. Er som sagt ikke no syre ekspert :P Men ellers. Hvor lang tar det før disse kicker inn? Er dette også noe som kan variere fra lapp til lapp og om det er geltabs eller bit osv?
kul rapport =)
LSD er jo LSD uansett om det kommer i tabs, lapper eller dråper, og opplevelsen av LSD er jo ikke spesielt visuell, ihvertfal ikke i forhold til en del andre tryptaminer. Men om man tar en høyere dose, så vil jo den visuelle stimulansen nødvendigvis også øke. Og i og med at disse lappene er relativt kraftige, så er de også mer visuelle enn andre lapper..

Noe LSD er imidlertid oppbevart dårlig og har begynt å reagere og danne nye bindinger. Da vil opplevelsen også kunne være litt annerledes enn den man får av ren og fin LSD.

Hvor lang tid det tar før de begynner å virke kommer ann på hvordan stoffet inntas. Helst skal det tas opp gjennom munnen, rett inn i blodet. Men om det går via magen og fordøyelsessystemet vil det ta lengre tid og også være avhengig av hvor mye du har spist.

Fin rapport by the way =)
Sist endret av mentalmelt; 2. september 2007 kl. 15:53.
Sitat av mentalmelt
LSD er jo LSD uansett om det kommer i tabs, lapper eller dråper, og opplevelsen av LSD er jo ikke spesielt visuell, ihvertfal ikke i forhold til en del andre tryptaminer. Men om man tar en høyere dose, så vil jo den visuelle stimulansen nødvendigvis også øke. I og med at disse lappene er relativt kraftige, så er de også mer visuelle enn andre lapper..

Noe LSD er imidlertid oppbevart dårlig og har begynt å reagere og danne nye bindinger. Da vil opplevelsen også kunne være litt annerledes enn den man får av ren og fin LSD.

Fin rapport by the way =)
Vis hele sitatet...
takk mentalmelt!
hadde håpa du skulle bryte inn her
Sitat av Scr0tum
Når jeg leste hva du sa, så forestilte jeg med at du snakka akkuratt som Raoul Duke i Fear and Loathing in las vegas dritbra, KP til deg
Vis hele sitatet...

AKKURAT SÅNN JEG GJORDE DET OG. hahahaha
Hehehehehehhe, nice=D jeg og!!1

Fin rapport Måtte skratte når jeg leste det om "burger MED brød".. KP fra meg.
Sitat av Scr0tum
Når jeg leste hva du sa, så forestilte jeg med at du snakka akkuratt som Raoul Duke i Fear and Loathing in las vegas dritbra, KP til deg
Vis hele sitatet...
Hvilke typer dop blir inntatt av folka i den filmen? Lenge siden jeg har sett den
Sitat av battlecaT
Hvilke typer dop blir inntatt av folka i den filmen? Lenge siden jeg har sett den
Vis hele sitatet...
hehe, hvilket dop ble ikke intatt i den filmen

men jeg siktet til sunshine lappene de inntok i ørkenen før de nådde hotellet
Veldig off-topic:
Det sies at Johnny Depp fikk den rollen fordi han hadde egne erfaringer med narkotika. Noen som vet noe om dette? Hva har han evt. vært på?
hehe, kul trippraport!
Hørtes ut som broren var en smule irrterendes ja..
Sitat av battlecaT
Veldig off-topic:
Det sies at Johnny Depp fikk den rollen fordi han hadde egne erfaringer med narkotika. Noen som vet noe om dette? Hva har han evt. vært på?
Vis hele sitatet...
vel, om ikke så er han vanvittig god til å virke syra uten å prøvd det før
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
OT: Johnny depp tilbrakte mye tid sammen med Hunter S. Thompson før de startet innspillingen til filmen.
Om dere ikke vet hvem Hunter er så skam dere, han er et av tidenes mest geniale journalister og skribenter,
det er han som er 'Raoul Duke' i Fear and loathing.

Og med den tiden johnny tilbrakte med ham på the owl farm, må jeg si det er temmelig usansynlig at han ikke fikk i seg noe fra hunters godtepose.
Vi snakker jo om en mann som skremte vettet av et helt lokalsamfunn i et forsøk på en liten 'bursdagsprank' rettet mot jack nicholson, å pushe dop på skuespillere blir jo barnemat i forhold
Sitat av Dodecha
OT: Johnny depp tilbrakte mye tid sammen med Hunter S. Thompson før de startet innspillingen til filmen.
Om dere ikke vet hvem Hunter er så skam dere, han er et av tidenes mest geniale journalister og skribenter,
det er han som er 'Raoul Duke' i Fear and loathing.

Og med den tiden johnny tilbrakte med ham på the owl farm, må jeg si det er temmelig usansynlig at han ikke fikk i seg noe fra hunters godtepose.
Vi snakker jo om en mann som skremte vettet av et helt lokalsamfunn i et forsøk på en liten 'bursdagsprank' rettet mot jack nicholson, å pushe dop på skuespillere blir jo barnemat i forhold
Vis hele sitatet...

noen av oss vet seff hvem hunter er
Depp skøyt vel asken han opp i rommet også, stemmer ikke det?
"jeg ønsker en burger MED brød"
Vis hele sitatet...
Ubetalelig

Takk for en godt beskrivende rapport. Den bragte tilbake minner gitt.
Morsom og interessant rapport

Sykt off topic: hvor får man kjøpt slik sigarettmunnstykke som Depp bruker i filmen?

Edit: norsk nå
Sist endret av Sahmedy; 2. september 2007 kl. 22:52.
Sahmedy: sigarettmunnstykke heter det på norsk.

Eller bare munnstykke.
brekkeparken passeres hver morgen klokka sju.. morro å høre om ting som skjer i "nabolaget" selv bor jeg 6km fra byn.
Sitat av xtapolapocetl
Sahmedy: sigarettmunnstykke heter det på norsk.

Eller bare munnstykke.
Vis hele sitatet...
Det var svaret på spørsmålet jeg glemte å stille. Hva var navnet på denne tingesten? takk!
Finfin tripp rapport!